AFF-Fest kontra FN-fest
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    AFF-Fest kontra FN-fest

    FN vad kan de för utom bråka. här på AFF bråkas det ju aldrig eller??????????

    Visst kan jag ordna o fixa o trixa. Men då blir det betalning vid anmälning inga pengar tebax om man uteblir.

    Boende fixar väl folk själva eller???? Kan lugnt hyra en trappa ner eller Hornet 66 som festvånging med DJ och mat plus bra pris i baren.

    MEN

    Tänker inte fixa något såvida inte folk betalar innan samt de som inte betalar får inte komma och de som vill veta allt om festen o vilka som inte sov där de skulle får man inte veta något om såvida man inte var på festen. Alltså det e tystnadsplikt som gäller
  2. 1
    AFF-Fest kontra FN-fest FN vad kan de för utom bråka. här på AFF bråkas det ju aldrig eller??????????

    Visst kan jag ordna o fixa o trixa. Men då blir det betalning vid anmälning inga pengar tebax om man uteblir.

    Boende fixar väl folk själva eller???? Kan lugnt hyra en trappa ner eller Hornet 66 som festvånging med DJ och mat plus bra pris i baren.

    MEN

    Tänker inte fixa något såvida inte folk betalar innan samt de som inte betalar får inte komma och de som vill veta allt om festen o vilka som inte sov där de skulle får man inte veta något om såvida man inte var på festen. Alltså det e tystnadsplikt som gäller
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Hehe... naturligtvis gäller full tystnadsplikt

    Jag tror det är smart att bara betalning gäller som anmälan.
  4. 2
    Hehe... naturligtvis gäller full tystnadsplikt

    Jag tror det är smart att bara betalning gäller som anmälan.
  5. ÅJ67 m 3 kidz
    #3
    Mackan Bindefeldt, var det så du hette ? Men när blir det då? Jag har redan planerat en annan AFF-aktivitet i Stockholm i samband med en kurs i slutet av november så gick det att kombinera så vore det ju himla smidigt. Men det kanske inte är så många som är intresserade av fest sön - mån?????
  6. 3
    Mackan Bindefeldt, var det så du hette ? Men när blir det då? Jag har redan planerat en annan AFF-aktivitet i Stockholm i samband med en kurs i slutet av november så gick det att kombinera så vore det ju himla smidigt. Men det kanske inte är så många som är intresserade av fest sön - mån?????
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4
    Jag svimmar!!! Gick in på aff för första gången på läääääänge för att se om de ordnades nån aff-fest...
    Sjukt att det var de första inlägget jag såg.
    Har flyttat till sthlm precis och har tidigare varit bister när ni haft fest då jag bott alldeles för långt bort.
    KUL!!!!!!
  8. 4
    Jag svimmar!!! Gick in på aff för första gången på läääääänge för att se om de ordnades nån aff-fest...
    Sjukt att det var de första inlägget jag såg.
    Har flyttat till sthlm precis och har tidigare varit bister när ni haft fest då jag bott alldeles för långt bort.
    KUL!!!!!!
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5

    Blir nog en lördag isåfall

    Funderar på om det ska bli en fest för föräldrar som vill festa eller en fest där även barn kan vara med. men ska planera lite
  10. 5
    Blir nog en lördag isåfall Funderar på om det ska bli en fest för föräldrar som vill festa eller en fest där även barn kan vara med. men ska planera lite
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Och nåde den varannan-vecka-förälder som vågar yttra orden "Fel vecka ju!" när datumet väl har spikats... *minns SingelMingel-planerandet i våras*

    I övrigt kan jag ge Mackan har goda referenser när det kommer till festplanerande. Gjorde ett alldeles utmärkt jobb med oss gnälliga singelminglare för några månader sen!
  12. 6
    Och nåde den varannan-vecka-förälder som vågar yttra orden "Fel vecka ju!" när datumet väl har spikats... *minns SingelMingel-planerandet i våras*

    I övrigt kan jag ge Mackan har goda referenser när det kommer till festplanerande. Gjorde ett alldeles utmärkt jobb med oss gnälliga singelminglare för några månader sen!
  13. Medlem sedan
    Nov 2006
    #7

    Men nu får du komma

    Ja både på festen o på de vis du vill . Vi 08r fixar o övriga landet klagar
  14. 7
    Men nu får du komma Ja både på festen o på de vis du vill . Vi 08r fixar o övriga landet klagar
  15. Medlem sedan
    Nov 2006
    #8

    Jupp

    sist gick jag 340kr back o sånt suuuuuuuuuuuuuger
  16. 8
    Jupp sist gick jag 340kr back o sånt suuuuuuuuuuuuuger
  17. Medlem sedan
    Nov 2006
    #9

    Finns inga

    fel helger bara felplanerade föräldrar
  18. 9
    Finns inga fel helger bara felplanerade föräldrar
  19. ÅJ67 m 3 kidz
    #10
    Kan vi ta det den 29/11 i så fall? Blir nog populärt hos maken om jag kommer och säger "dööh, den där veckan när jag skulle vara borta fyra nätter för att gå på kurs. Det blir nog 8 nätter istället "
  20. 10
    Kan vi ta det den 29/11 i så fall? Blir nog populärt hos maken om jag kommer och säger "dööh, den där veckan när jag skulle vara borta fyra nätter för att gå på kurs. Det blir nog 8 nätter istället "
  21. Medlem sedan
    Nov 2006
    #11

    Hade två som

    som hoppade av aktiviteten i sista stunden. Själv så tycker jag att man betalar även om man råkar utebli........................ ..................
  22. 11
    Hade två som som hoppade av aktiviteten i sista stunden. Själv så tycker jag att man betalar även om man råkar utebli........................ ..................
  23. Medlem sedan
    Nov 2006
    #12

    29/11 ska jag gifta mig såinte

    bra datum. Hmmmm ska kanske hitta en som vill gifta sig först. jag får se när/hur det blir
  24. 12
    29/11 ska jag gifta mig såinte bra datum. Hmmmm ska kanske hitta en som vill gifta sig först. jag får se när/hur det blir
  25. Medlem sedan
    May 2005
    #13
    Är det från bowlingen i april som det fattas pengar, eller är det en tidigare tillställning? Om det är från bowlingen så borde det väl fortfarande kunna gå att lösa, så att du inte behöver stå för hela den summan i alla fall.
  26. 13
    Är det från bowlingen i april som det fattas pengar, eller är det en tidigare tillställning? Om det är från bowlingen så borde det väl fortfarande kunna gå att lösa, så att du inte behöver stå för hela den summan i alla fall.
  27. Medlem sedan
    Nov 2006
    #14

    Skulle aldrig falla mig in

    O påtala för vuxna människor att de bör betala när de avbokar samma dag. Sånt förstånd borde de själva ha

    Jupp det var bowlingen
  28. 14
    Skulle aldrig falla mig in O påtala för vuxna människor att de bör betala när de avbokar samma dag. Sånt förstånd borde de själva ha

    Jupp det var bowlingen
  29. ÅJ67 m 3 kidz
    #15
    När jag tänker efter så kanske jag inte är så upplagd för fest efter att ha varit instängd med ett gäng likasinnade (dårar?) och vänt ut och in på mig själv en vecka så du kan bortse från mina önskemål. Hittar ni ett annat datum som passar mig så kanske jag kommer ändå .
  30. 15
    När jag tänker efter så kanske jag inte är så upplagd för fest efter att ha varit instängd med ett gäng likasinnade (dårar?) och vänt ut och in på mig själv en vecka så du kan bortse från mina önskemål. Hittar ni ett annat datum som passar mig så kanske jag kommer ändå .
  31. Medlem sedan
    May 2005
    #16
    Nej, det kan jag i och för sig hålla med om, att de funderingarna borde ha krupit fram på egen hand. Men det känns ju inget bra att du ska ta hela den biten själv efter ditt fixande och trixande, så jag ställer gärna upp och delar summan i två delar i alla fall. Förstår att det är mer principen än summan, men det blir ju några extra koppar kaffe på stan i alla fall om vi delar. Ett kontonummer eller en adress som mes så kan jag fixa det.
  32. 16
    Nej, det kan jag i och för sig hålla med om, att de funderingarna borde ha krupit fram på egen hand. Men det känns ju inget bra att du ska ta hela den biten själv efter ditt fixande och trixande, så jag ställer gärna upp och delar summan i två delar i alla fall. Förstår att det är mer principen än summan, men det blir ju några extra koppar kaffe på stan i alla fall om vi delar. Ett kontonummer eller en adress som mes så kan jag fixa det.
  33. Medlem sedan
    Feb 1998
    #17
    Lysande lysande!!! Klart du ska ha betalt innan. Verkar vara ett herrans sjå o få ihop det...

    Tystandsplikt råder!

    Inväntar tid, plats, pris
  34. 17
    Lysande lysande!!! Klart du ska ha betalt innan. Verkar vara ett herrans sjå o få ihop det...

    Tystandsplikt råder!

    Inväntar tid, plats, pris
  35. Medlem sedan
    Nov 2006
    #18

    Tusen tack du e go du

    Men som du säger det e inte summan även om den e stor för en ensamstående så handlar det nog om moral hos en vuxen person.
  36. 18
    Tusen tack du e go du Men som du säger det e inte summan även om den e stor för en ensamstående så handlar det nog om moral hos en vuxen person.
  37. Medlem sedan
    Nov 2006
    #19

    Du ska bara veta

    När man har bokat lokal, fixat mat etc etc etc så kommer mailen, fel mat, fel musik, fel stad, ska hon komma då kommer inte jag, jag KRÄVER att få veta vilka som kommer innan jga anmäler mig....


    AFF e som en dagisklass... nä som en klass i 8:an inför skolbalen
  38. 19
    Du ska bara veta När man har bokat lokal, fixat mat etc etc etc så kommer mailen, fel mat, fel musik, fel stad, ska hon komma då kommer inte jag, jag KRÄVER att få veta vilka som kommer innan jga anmäler mig....


    AFF e som en dagisklass... nä som en klass i 8:an inför skolbalen
  39. ÅJ67 m 3 kidz
    #20
    Vilken bra beskrivning Du ser ju, jag har redan börjat krångla och ställa krav
  40. 20
    Vilken bra beskrivning Du ser ju, jag har redan börjat krångla och ställa krav
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Fest?
    By mysan_mi in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-01-04, 14:40
  2. Fest?
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2010-01-05, 07:03
  3. Ikväll fest, nästa lördag fest näst näst
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-05-16, 10:12
  4. Ska på fest!
    By Camilla B in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 01:30
  5. 40-års fest!
    By ulle10 in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-18, 19:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar