Hälsningar från USA!
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Hälsningar från USA!

    Vi är på semester i USA. Efter 5 dagar börjar jetlagen äntligen släppa. Har vaknat 3.30-4.30 varje natt + att Ella vaknat hur ofta som helst och velat amma, så nu kanske man kan få sova lite. Vi har det jättebra här. Har varit lite regnigt, men då har vi varit på roliga museum. Nu är vi på en badort och solen skiner. Enda jobbiga är att jag fått sår på båda brösten pga att Ella fått tänder och inte öppnar munnen ordentligt. Har haft såren i flera veckor och börjar bli desperat. Första steget blir nog att sluta nattamma när vi kommer tillbaka, så kanske brösten hinner läka.
  2. 1
    Hälsningar från USA! Vi är på semester i USA. Efter 5 dagar börjar jetlagen äntligen släppa. Har vaknat 3.30-4.30 varje natt + att Ella vaknat hur ofta som helst och velat amma, så nu kanske man kan få sova lite. Vi har det jättebra här. Har varit lite regnigt, men då har vi varit på roliga museum. Nu är vi på en badort och solen skiner. Enda jobbiga är att jag fått sår på båda brösten pga att Ella fått tänder och inte öppnar munnen ordentligt. Har haft såren i flera veckor och börjar bli desperat. Första steget blir nog att sluta nattamma när vi kommer tillbaka, så kanske brösten hinner läka.
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2
    Nu blir jag avis.

    Ha det så jätteskönt.

    Kram
  4. 2
    Nu blir jag avis.

    Ha det så jätteskönt.

    Kram
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Härligt! Var i USA är ni?
    Så trist att Ella inte är försiktig nog med tänderna, jag hoppas att hon lär sig hur hon ska göra för att det ska funka så du slipper sår, för det låter ju inte alls kul!
  6. 3
    Härligt! Var i USA är ni?
    Så trist att Ella inte är försiktig nog med tänderna, jag hoppas att hon lär sig hur hon ska göra för att det ska funka så du slipper sår, för det låter ju inte alls kul!
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Härligt med en sån resa. Nattamningen kan vara jobbig, hoppas det löser sig och att tänderna slutar skava.
  8. 4
    Härligt med en sån resa. Nattamningen kan vara jobbig, hoppas det löser sig och att tänderna slutar skava.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Tack så mycket! Kram tillbaka och hoppas solen skiner i Sverige ocså!
  10. 5
    Tack så mycket! Kram tillbaka och hoppas solen skiner i Sverige ocså!
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Vi är i Boston/Cape cod. Jättefint är det här! Såren har blivit lite bättre, men inte helt bra ännu. Ammar du fortfarande?
  12. 6
    Vi är i Boston/Cape cod. Jättefint är det här! Såren har blivit lite bättre, men inte helt bra ännu. Ammar du fortfarande?
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Tack! Såren har läkt lite. Tror att saltvattnet har hjälpt till med läkningen. Men helt bra är det inte.
  14. 7
    Tack! Såren har läkt lite. Tror att saltvattnet har hjälpt till med läkningen. Men helt bra är det inte.

Liknande trådar

  1. Hälsningar från
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-13, 21:29
  2. Hälsningar från Åre
    By Jess_M_T in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-02-14, 23:19
  3. Hälsningar från oss!
    By Devali in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-10-15, 17:40
  4. Hälsningar från mig!
    By Cia76 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 15:42
  5. Hälsningar från vår vän cj!
    By mia* in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-21, 07:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar