Tack för alla svar
Sond- & knappmatning
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Tack för alla svar

    Vill tacka så mycket för alla svar. Vi är helt klart inne på att köra en svält period och endast ge vatten under en period. Vi förstår att det kommer att ta tid, men skulle hon bara få i sig ett litet mål skulle vi bli jätteglada. Och ett steg i rätt riktning. Tack ännu en gång. Mvh Juliamamma.
  2. 1
    Tack för alla svar Vill tacka så mycket för alla svar. Vi är helt klart inne på att köra en svält period och endast ge vatten under en period. Vi förstår att det kommer att ta tid, men skulle hon bara få i sig ett litet mål skulle vi bli jätteglada. Och ett steg i rätt riktning. Tack ännu en gång. Mvh Juliamamma.
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    Bara en liten följdfråga!!! Är det nässond din dotter har? En tanke som slog mej medan jag skrev mitt tidigare inlägg är att OM hon har det är det inte helt omöjligt att hon rent fysiskt inte KAN äta och då är det föga lönt att "svälta" henne. Om känsligheten runt och i munnen trots all hunger i världen sätter stopp för ätandet om du förstår hur jag menar. Har flickan peg/knapp är det ju förståss en helt annan sak, ett helt annat utgångsläge så att säga.
  4. 2
    Bara en liten följdfråga!!! Är det nässond din dotter har? En tanke som slog mej medan jag skrev mitt tidigare inlägg är att OM hon har det är det inte helt omöjligt att hon rent fysiskt inte KAN äta och då är det föga lönt att "svälta" henne. Om känsligheten runt och i munnen trots all hunger i världen sätter stopp för ätandet om du förstår hur jag menar. Har flickan peg/knapp är det ju förståss en helt annan sak, ett helt annat utgångsläge så att säga.
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    Ursäkta! Jag skickar iväg innan jag tänkt klart Alltså jag menar bara att man bör börja i rätt ända. Ha rätt förutsättningar för att en ev "svält" skulle kunna funka, vilket det absolut inte är med en befintlig nässond.
  6. 3
    Ursäkta! Jag skickar iväg innan jag tänkt klart Alltså jag menar bara att man bör börja i rätt ända. Ha rätt förutsättningar för att en ev "svält" skulle kunna funka, vilket det absolut inte är med en befintlig nässond.

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Tack för alla svar!!!
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 19:08
  3. Tack för alla svar
    By Valerina in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-22, 21:49
  4. Tack för alla svar!
    By -Tess- in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-08-01, 13:46
  5. Tack för alla era svar
    By ---cami--- in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 08:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar