Sonen har ev lite feber...
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Sonen har ev lite feber...

    om det är så så har han 1 grad mer än syrran.. och ja de e feber i sådanna fall. men inte mycke. han har vart lite gnällig på sista tiden, men inte varm... idag va han varm så vi får se om de är tänder eller förkylning, men han ska ju snart börja dagis.. så jag hoppas inte de blir så allvarligt !!

    har era små vart sjuka något ?!
    tror att han va de i våras.. är nästan säker, med tanke på att syrran gick på dagis då !

    hoppas det är bra med er annars !
    Carolina född 200203 - Jonathan född 200703

    http://fladerblomma.blogspot.com/
  2. 1
    Sonen har ev lite feber... om det är så så har han 1 grad mer än syrran.. och ja de e feber i sådanna fall. men inte mycke. han har vart lite gnällig på sista tiden, men inte varm... idag va han varm så vi får se om de är tänder eller förkylning, men han ska ju snart börja dagis.. så jag hoppas inte de blir så allvarligt !!

    har era små vart sjuka något ?!
    tror att han va de i våras.. är nästan säker, med tanke på att syrran gick på dagis då !

    hoppas det är bra med er annars !
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    sen gustav började dagis i april har han konstant haft två streck under näsan.. i 3 omgångar hade han feber. efter 2 veckors sem. så har det varit lungt =) 6veckor har han varit hemma, och idag var det dax för första dan på dagis.. lite blyg dom första 10 min sen var det full fart, vinkade glatt åt mamma när jag gick =)
    tur min son älskar sitt dagis.. vill inte riktigt följa med mamma hem på e.m
  4. 2
    sen gustav började dagis i april har han konstant haft två streck under näsan.. i 3 omgångar hade han feber. efter 2 veckors sem. så har det varit lungt =) 6veckor har han varit hemma, och idag var det dax för första dan på dagis.. lite blyg dom första 10 min sen var det full fart, vinkade glatt åt mamma när jag gick =)
    tur min son älskar sitt dagis.. vill inte riktigt följa med mamma hem på e.m

Liknande trådar

  1. Sonen har nog feber *s*
    By Achelois in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-01-16, 09:53
  2. Sonen har feber och mår
    By Emmylou in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-01-17, 14:30
  3. Sonen har hög feber,
    By Furiosa* in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-20, 16:18
  4. sonen har fått feber
    By smamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 11:22
  5. sonen har feber.
    By lady_black in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 20:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar