testlagret
_0905 Majbarn
  1. anonymt namn
    #1

    testlagret

    nån som använt testlagrets grav test..?
    hur tidigt kan man testa med dom.. är beräknad med mens om en vecka..
    men är så sugen på att testa..
    kanske onödigt??
    nån som testat tidigt o fått positivt???
  2. 1
    testlagret nån som använt testlagrets grav test..?
    hur tidigt kan man testa med dom.. är beräknad med mens om en vecka..
    men är så sugen på att testa..
    kanske onödigt??
    nån som testat tidigt o fått positivt???
  3. Anonym en stund
    #2
    Tyvärr har jag aldrig testat dem och har inte en aning om hur tidigt man kan testa med dem.

    Jag har aldrig testat före min mens, skulle aldrig våga. Jag testar först när mensen är försenad. Men det är klart att du ska testa om du känner att du verkligen vill!!
  4. 2
    Tyvärr har jag aldrig testat dem och har inte en aning om hur tidigt man kan testa med dem.

    Jag har aldrig testat före min mens, skulle aldrig våga. Jag testar först när mensen är försenad. Men det är klart att du ska testa om du känner att du verkligen vill!!
  5. Anonym
    #3
    Har testat på beräknad mens och fått negativt och testat igen efter tre dagar och fått possitivt så man ska nog vänta lite.
  6. 3
    Har testat på beräknad mens och fått negativt och testat igen efter tre dagar och fått possitivt så man ska nog vänta lite.
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    jag fick + fyra dagar före BIM med deras stickor, däremot tog det till typ BIM+2 före det syntes på CB..
  8. 4
    jag fick + fyra dagar före BIM med deras stickor, däremot tog det till typ BIM+2 före det syntes på CB..
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    jag hänger inte med vad du menar med bim o cb...
    vad är det..?
    jag tror jag ska få mens på måndag..
    vill så gärna veta..
    så tidigast imorn kanske då?
    måste det vara morgon urin?
  10. 5
    jag hänger inte med vad du menar med bim o cb...
    vad är det..?
    jag tror jag ska få mens på måndag..
    vill så gärna veta..
    så tidigast imorn kanske då?
    måste det vara morgon urin?
  11. Medlem sedan
    Aug 2007
    #6
    BIM = Beräknad Icke Mens, alltså den dagen då du beräknar din mens,
    CB = Clearblue

    Jag testade alltid med morgonurin, fast när det väl var + så var det + även senare under dygnet. Det syntes ett svagt streck efter att hela tiden hade gått ut, alltså syntes det inget på en gång utan ha tålamod och vänta hela tiden ut.

    Jag hade nog testat första gången fredag eller lördag, men sen är jag ju en "testoman" också... Vet inte hur många tester jag har gjort av med.

    Kolla på "Vill bli gravid"- forumet också, de har mycket tips och råd att komma med!
  12. 6
    BIM = Beräknad Icke Mens, alltså den dagen då du beräknar din mens,
    CB = Clearblue

    Jag testade alltid med morgonurin, fast när det väl var + så var det + även senare under dygnet. Det syntes ett svagt streck efter att hela tiden hade gått ut, alltså syntes det inget på en gång utan ha tålamod och vänta hela tiden ut.

    Jag hade nog testat första gången fredag eller lördag, men sen är jag ju en "testoman" också... Vet inte hur många tester jag har gjort av med.

    Kolla på "Vill bli gravid"- forumet också, de har mycket tips och råd att komma med!
  13. Anonym
    #7
    tack för svaren.. ja idag har jag konstant sprungit o kissat o mår illa.. verkar ju vara gravid .. ska kolla imorn bitti..
  14. 7
    tack för svaren.. ja idag har jag konstant sprungit o kissat o mår illa.. verkar ju vara gravid .. ska kolla imorn bitti..
  15. Medlem sedan
    Apr 2007
    #8
    Jag testade två dagar innan BIM med testlagrets, och fick ett positivt besked
  16. 8
    Jag testade två dagar innan BIM med testlagrets, och fick ett positivt besked

Liknande trådar

  1. testlagret
    By kjamisloveemma in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-11, 14:32
  2. testlagret
    By hallonet in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-19, 16:07
  3. Hej! Testlagret
    By Moa1 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-07-20, 20:17
  4. testlagret
    By anonymt namn in forum _0905 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-09, 20:25
  5. testlagret.se
    By _annsan_ in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-13, 18:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar