Hostar o nyser
_0806 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Hostar o nyser

    Hej på er allesammans!

    Hoppas ni har det fint o att era små änglar växer som de ska!
    Här är allt bara bra, vi har bytt blöjstorlek 2 gånger o storlek 62
    i klädväg är det som gäller nu I Love it!!

    Bara undrar om era små nyser och/eller hostar mycket? Lilleman nyser en del, det har han gjort sedan födseln.. Men nu hostar han också. Det är inte mycket men ett par gånger om dagen iallafall. Tycker inte vi har särskilt dammigt hemma men jag vet inte..

    Nån som vet något om detta?
  2. 1
    Hostar o nyser Hej på er allesammans!

    Hoppas ni har det fint o att era små änglar växer som de ska!
    Här är allt bara bra, vi har bytt blöjstorlek 2 gånger o storlek 62
    i klädväg är det som gäller nu I Love it!!

    Bara undrar om era små nyser och/eller hostar mycket? Lilleman nyser en del, det har han gjort sedan födseln.. Men nu hostar han också. Det är inte mycket men ett par gånger om dagen iallafall. Tycker inte vi har särskilt dammigt hemma men jag vet inte..

    Nån som vet något om detta?
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    nyser gör dom för att rensa luftvägarna
  4. 2
    nyser gör dom för att rensa luftvägarna
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Japp, Kalle nyser titt som tätt =) Hostar gör han ibland när han äter, tror han sätter lite i halsen eller så är det den där muskeln som inte håller tätt så lite av maten kommer upp i strupen igen kanske. Så länge han verkar må bra i övrigt är det nog ingen fara.
  6. 3
    Japp, Kalle nyser titt som tätt =) Hostar gör han ibland när han äter, tror han sätter lite i halsen eller så är det den där muskeln som inte håller tätt så lite av maten kommer upp i strupen igen kanske. Så länge han verkar må bra i övrigt är det nog ingen fara.
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Nelli nyser ett par gr efter varje måltid. Jag har märkt att hon är som mättast då hon nyst efter en måltid. ;o)

    Hostar gör hon då o då också. Ibland av att hon satt mjölk i halsen ibland så..antar jag bara att det killas lite i halsen på lilla människan.

    Kram
  8. 4
    Nelli nyser ett par gr efter varje måltid. Jag har märkt att hon är som mättast då hon nyst efter en måltid. ;o)

    Hostar gör hon då o då också. Ibland av att hon satt mjölk i halsen ibland så..antar jag bara att det killas lite i halsen på lilla människan.

    Kram
  9. Medlem sedan
    Dec 2007
    #5
    Ja Caesar är likadan..nyser nog 4 ggr på raken oftast o sen nöjd..hostar när han sätter i halsen eller som nelli..när det antagligen bara killar lite skönt i halsen ,-)så det är som det ska! Kram
  10. 5
    Ja Caesar är likadan..nyser nog 4 ggr på raken oftast o sen nöjd..hostar när han sätter i halsen eller som nelli..när det antagligen bara killar lite skönt i halsen ,-)så det är som det ska! Kram
  11. Medlem sedan
    Feb 2008
    #6
    Ja nyser är det visst fler som gör Skönt att höra! Men han hostar utan förklaring också, fast som sagt, mår han bra i övrigt är det nog ingen fara!
  12. 6
    Ja nyser är det visst fler som gör Skönt att höra! Men han hostar utan förklaring också, fast som sagt, mår han bra i övrigt är det nog ingen fara!
  13. Medlem sedan
    Feb 2008
    #7
    Ja det gör nog det.. Jag har lite allergi-noja
  14. 7
    Ja det gör nog det.. Jag har lite allergi-noja
  15. Medlem sedan
    Feb 2008
    #8
    Låter bra att det är fler som hostar
  16. 8
    Låter bra att det är fler som hostar

Liknande trådar

  1. hostar o hostar, stackars barn
    By sargit in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-04-10, 07:19
  2. Usch, jag bara nyser o nyser
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-11-06, 15:54
  3. Parvel hostar och hostar
    By karinxxx in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-02, 20:19
  4. Jag bara hostar och hostar
    By CissiNL m J&S in forum _0607 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 15:42
  5. Aron hostar o hostar
    By FinlandsSofia in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 11:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar