Kliver fram i rampljuset...
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Kliver fram i rampljuset...

    Jag har mest hållit mig i bakgrunden här på sistone, men kliver fram i rampljuset eftersom det är dags att skärpa till sig med maten.

    Vi har en viktklubb på jobbet som går ut på att den som under veckan gått ner mest i vikt får en Tia-lott av de andra. Sen sommaruppehållet pga allas semestrar vecka 26 har jag gått upp ungefär 1 kg. Jag minns inte morgonvikten men efter frukost hemma och vägning direkt på jobbet vägde 77,2kg och det är vad jag väger på morgon nu... Jag är ändå nöjd med att hållt vikten någorlunda denna sommar det var min önskan men förhoppningen var något kilo minus. :-)

    Fredag vecka 35 drar vi igång igen så jag har lite drygt 2 veckor till första vägningen och då hoppas jag väga 76 kg på morgonen (helst mindre). :-) Mitt mål är att väga 70 kg så jag har ca 7 kg kvar.

    Ja, ja, jag har iaf anmält mig till kryssningen (efter påtryckningar från AL och Sabina *ler*) och det är kul att ha något att se fram mot. Vilka är ni mer som har anmält er? (Jag han ännu inte fått ngt mail från Sabina och nu är hon ju borta ett par dagar därför frågar jag istället...)
    /Åse
  2. 1
    Kliver fram i rampljuset... Jag har mest hållit mig i bakgrunden här på sistone, men kliver fram i rampljuset eftersom det är dags att skärpa till sig med maten.

    Vi har en viktklubb på jobbet som går ut på att den som under veckan gått ner mest i vikt får en Tia-lott av de andra. Sen sommaruppehållet pga allas semestrar vecka 26 har jag gått upp ungefär 1 kg. Jag minns inte morgonvikten men efter frukost hemma och vägning direkt på jobbet vägde 77,2kg och det är vad jag väger på morgon nu... Jag är ändå nöjd med att hållt vikten någorlunda denna sommar det var min önskan men förhoppningen var något kilo minus. :-)

    Fredag vecka 35 drar vi igång igen så jag har lite drygt 2 veckor till första vägningen och då hoppas jag väga 76 kg på morgonen (helst mindre). :-) Mitt mål är att väga 70 kg så jag har ca 7 kg kvar.

    Ja, ja, jag har iaf anmält mig till kryssningen (efter påtryckningar från AL och Sabina *ler*) och det är kul att ha något att se fram mot. Vilka är ni mer som har anmält er? (Jag han ännu inte fått ngt mail från Sabina och nu är hon ju borta ett par dagar därför frågar jag istället...)
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Hej på dig! Lycka till med kilona. Jag är en av dem som anmält mig till kryssningen!
  4. 2
    Hej på dig! Lycka till med kilona. Jag är en av dem som anmält mig till kryssningen!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Välkommen fram i ljuset, det var länge sen Lycka till med utmaningen på jobbet
    Kram Åsa.
  6. 3
    Välkommen fram i ljuset, det var länge sen Lycka till med utmaningen på jobbet
    Kram Åsa.
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Bra att sommaren inte har inneburit mer pluskilon och den du har fått försvinner snart eller hur?

    Jag har anmält mig till kryssningen, jag var med för två år sedan (tror jag att det var, eller var det tre?) och det ska bli kul att åka med igen.
  8. 4
    Bra att sommaren inte har inneburit mer pluskilon och den du har fått försvinner snart eller hur?

    Jag har anmält mig till kryssningen, jag var med för två år sedan (tror jag att det var, eller var det tre?) och det ska bli kul att åka med igen.
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5

    Välkommen ut

    Härligt att sommaren inte inneburit ett stort plus Lycka till med utmaningen på jobbet!
    Norrländskan m. Elias -04 & Alice -06
  10. 5
    Välkommen ut Härligt att sommaren inte inneburit ett stort plus Lycka till med utmaningen på jobbet!
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6
    Hej, vad kul o se dig här igen. Jag tyckte väl att jag visste vem du var när Sabina pratade om dig. Bra och lyckas hålla vikten under sommaren, själv ahr jag lyckats med att plussa nästan 2 kg men jobbar på det nu så när utmaningen är slut så hoppas jag kunna visa en målruta.....fast det får vi väl se....

    Kul att du ska med på kryssningen!! Jag är självaklart anmäld, det är jag som bokat in alla oxå. JA som du ju vt så är Sabina bortrest men du kommer att få mail från henne sen helt säkert.

    Ha det så bra nu och lycka till med viktminskningen.
  12. 6
    Hej, vad kul o se dig här igen. Jag tyckte väl att jag visste vem du var när Sabina pratade om dig. Bra och lyckas hålla vikten under sommaren, själv ahr jag lyckats med att plussa nästan 2 kg men jobbar på det nu så när utmaningen är slut så hoppas jag kunna visa en målruta.....fast det får vi väl se....

    Kul att du ska med på kryssningen!! Jag är självaklart anmäld, det är jag som bokat in alla oxå. JA som du ju vt så är Sabina bortrest men du kommer att få mail från henne sen helt säkert.

    Ha det så bra nu och lycka till med viktminskningen.
  13. Medlem sedan
    Dec 2002
    #7
    Det var två år sedan för jag var med, och då var jag gravid med David.
  14. 7
    Det var två år sedan för jag var med, och då var jag gravid med David.
  15. Medlem sedan
    Jun 2001
    #8
    Vad kul, då ses vi mao!
  16. 8
    Vad kul, då ses vi mao!
  17. Medlem sedan
    Jun 2001
    #9
    Ja det ska gå bra med utmaningen - har hittills gått ner 5 kg iaf mha "jobbarkompisarna"!
  18. 9
    Ja det ska gå bra med utmaningen - har hittills gått ner 5 kg iaf mha "jobbarkompisarna"!
  19. Medlem sedan
    Jun 2001
    #10
    Ja nu gäller det att skärpa till sig! I helgen ska jag på kräftskiva så då blir det utsvävningar igen, men annars ska jag vara på banan!

    Ses på kryssningen!
  20. 10
    Ja nu gäller det att skärpa till sig! I helgen ska jag på kräftskiva så då blir det utsvävningar igen, men annars ska jag vara på banan!

    Ses på kryssningen!
  21. Medlem sedan
    Jun 2001
    #11
    Jag trodde 2 v med husvagnen skulle fördärva vikten alldeles med tanke på vad jag åt, men icke och det är jag tacksam över.
  22. 11
    Jag trodde 2 v med husvagnen skulle fördärva vikten alldeles med tanke på vad jag åt, men icke och det är jag tacksam över.
  23. Medlem sedan
    Jun 2001
    #12
    Det klart du får se en målruta vid utmaningen!

    Kryssningen ska bli kul så det ser jag fram mot.
  24. 12
    Det klart du får se en målruta vid utmaningen!

    Kryssningen ska bli kul så det ser jag fram mot.
  25. Medlem sedan
    Feb 2003
    #13

    Välkommen fram!

    Och lycka till med vikten och utmaningen,
    kram,Bea
  26. 13
    Välkommen fram! Och lycka till med vikten och utmaningen,
    kram,Bea
  27. Medlem sedan
    Dec 2006
    #14
    Kul belöning med tialotter, hoppas du vinner både lotter och storvinster ;-) Lycka till med viktminskningen!
  28. 14
    Kul belöning med tialotter, hoppas du vinner både lotter och storvinster ;-) Lycka till med viktminskningen!
  29. Ann-Louise
    #15
    Välkommen tillbaka kompis! KLART du ska med på kryssning ju! Tycker du såg toppenfräsh ut redan nu, men lycka till med sista 7. Jag har sista 5 att jobba med.
  30. 15
    Välkommen tillbaka kompis! KLART du ska med på kryssning ju! Tycker du såg toppenfräsh ut redan nu, men lycka till med sista 7. Jag har sista 5 att jobba med.

Liknande trådar

  1. Kliver ut/fram :)
    By jennyhelmersson in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-01-31, 15:11
  2. Kliver ut/fram :)
    By jennyhelmersson in forum _1005 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-01-24, 08:37
  3. kliver fram i ljuset
    By msmalin in forum _0806 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-31, 07:52
  4. Kliver fram i rampljuset!
    By Debbie in forum _05 Vårbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-07-03, 14:46
  5. Kliver fram
    By busan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-26, 19:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar