Ångest av medicin - hur länge?
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Ångest av medicin - hur länge?

    Som jag skrev i ett inlägg nedan har jag påbörjat en behandling med Citalopram. Jag började i fredags, så idag är 5:e dagen.

    Eftersom jag tagit medicinen tidigare så vet jag att ångesten ökar i början, men jag kommer inte ihåg hur länge.

    Nu har jag svårt att koncentrera mig på jobbet och sover dåligt och har kraftigt ökad ångest.

    Vad är era erfarenheter av behandling med Ciatlopram - hur länge har det tagit innan biverkningarna har gett med sig?
  2. 1
    Ångest av medicin - hur länge? Som jag skrev i ett inlägg nedan har jag påbörjat en behandling med Citalopram. Jag började i fredags, så idag är 5:e dagen.

    Eftersom jag tagit medicinen tidigare så vet jag att ångesten ökar i början, men jag kommer inte ihåg hur länge.

    Nu har jag svårt att koncentrera mig på jobbet och sover dåligt och har kraftigt ökad ångest.

    Vad är era erfarenheter av behandling med Ciatlopram - hur länge har det tagit innan biverkningarna har gett med sig?
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    #2
    Jag tror det tog ca tre veckor när jag började med cipramil innan jag kände att den hade full effekt.
    Det är så länge sedan att jag minns inte riktigt.
  4. 2
    Jag tror det tog ca tre veckor när jag började med cipramil innan jag kände att den hade full effekt.
    Det är så länge sedan att jag minns inte riktigt.
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    Hej och tack för ditt svar!

    Tyvärr hände en otäck grej igår, fick en panikångestattack och trodde jag skulle dö, tänk att ångest kan vara en sån fysisk känsla...

    Men jag har fått hjälp för ångesten nu och fortsätter med Citalopram.

    Ha en bra dag!
  6. 3
    Hej och tack för ditt svar!

    Tyvärr hände en otäck grej igår, fick en panikångestattack och trodde jag skulle dö, tänk att ångest kan vara en sån fysisk känsla...

    Men jag har fått hjälp för ångesten nu och fortsätter med Citalopram.

    Ha en bra dag!
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    #4
    Va bra att du fått en behovsmedicin. Den slipper du säkert när du fått full effekt på citalopram. Good luck
  8. 4
    Va bra att du fått en behovsmedicin. Den slipper du säkert när du fått full effekt på citalopram. Good luck

Liknande trådar

  1. Medicin och ångest
    By Anonym in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 09:32
  2. Hur länge kan man äta medicin?
    By Anonym in forum Sängvätning & inkontinens
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-02-12, 18:06
  3. Ångest om min medicin!
    By LillaF in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-09, 07:59
  4. Ångest - medicin?
    By ...ångest... in forum Känsliga snack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 18:03
  5. Medicin - hur länge?
    By anonymt namn in forum Känsliga snack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-17, 17:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar