Fler barn med ett j***a humör?
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Fler barn med ett j***a humör?

    Ursäka rubriken, men det är just vad Rasmus har fått - ett j***a humör. Det känns som om han är som förbytt. När något inte passar honom så kan han skrika och gråta tills han nästan kväljer, helt hysteriskt. Jag kan inte påminna mig om att någon av döttrarna hade ett sånt humör.

    Det är verkligen jättejobbigt. Är det någon mer 1-åring som inte bara är glad jämt utan kan vråla en hel del?
    * Amanda 020411 *
    * Johanna 031229 *
    * Rasmus 070711 *

    blogg.mankler.se
  2. 1
    Fler barn med ett j***a humör? Ursäka rubriken, men det är just vad Rasmus har fått - ett j***a humör. Det känns som om han är som förbytt. När något inte passar honom så kan han skrika och gråta tills han nästan kväljer, helt hysteriskt. Jag kan inte påminna mig om att någon av döttrarna hade ett sånt humör.

    Det är verkligen jättejobbigt. Är det någon mer 1-åring som inte bara är glad jämt utan kan vråla en hel del?
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Här vrålas det nästan hela dagarna för tillfället. Minsta lilla motgång så ligger Ella på golvet och sparkar och skriker. Försöker man ta henne då så får man sig en smäll.
    Önskar ibland att hon sov lite mer än bara en timme om dagen.
    Hennes storasyskon har aldrig varit såhär.
    Antar att jag nu fått igen hur jag själv var som liten
  4. 2
    Här vrålas det nästan hela dagarna för tillfället. Minsta lilla motgång så ligger Ella på golvet och sparkar och skriker. Försöker man ta henne då så får man sig en smäll.
    Önskar ibland att hon sov lite mer än bara en timme om dagen.
    Hennes storasyskon har aldrig varit såhär.
    Antar att jag nu fått igen hur jag själv var som liten
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    här finns en argbigga till.. får hon inte som hon vill så lägger hon sig på golvet o skriker...
  6. 3
    här finns en argbigga till.. får hon inte som hon vill så lägger hon sig på golvet o skriker...
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    En till här. Som tur är så är det bara den ena som är sådär arg (peppar, peppar). Det värsta är att hon liksom låtsasgråter när hon inte får som hon vill. Jobbigt, fast ändå lättare att ignorera (försöker) när man hör att det inte är på riktigt.
  8. 4
    En till här. Som tur är så är det bara den ena som är sådär arg (peppar, peppar). Det värsta är att hon liksom låtsasgråter när hon inte får som hon vill. Jobbigt, fast ändå lättare att ignorera (försöker) när man hör att det inte är på riktigt.
  9. Medlem sedan
    Jan 2007
    #5
    Japp, får hon inte som hon vill så vrrrråååålar hon rakt ut och tittar med arg min på mig.
  10. 5
    Japp, får hon inte som hon vill så vrrrråååålar hon rakt ut och tittar med arg min på mig.
  11. Medlem sedan
    Oct 2006
    #6
    Humör och humör, men damen i fråga vet vad hon vill. Blir sur och grinig, gnäller och har sig för att sedan övergå till världens solstråle.....
  12. 6
    Humör och humör, men damen i fråga vet vad hon vill. Blir sur och grinig, gnäller och har sig för att sedan övergå till världens solstråle.....
  13. Medlem sedan
    Dec 2003
    #7
    Nja, här är det mer att hon säger ifrån när syskon och andra försöker lyfta eller göra något med henne som hon inte vill. Men inga utbrott ännu.
  14. 7
    Nja, här är det mer att hon säger ifrån när syskon och andra försöker lyfta eller göra något med henne som hon inte vill. Men inga utbrott ännu.
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8

    Nej nej Noa är så snäll ...

    Haha i dag skrek han hur länge som helst för han inte fick bita på ett ljus.
    Det löser sig...
  16. 8
    Nej nej Noa är så snäll ... Haha i dag skrek han hur länge som helst för han inte fick bita på ett ljus.
  17. Medlem sedan
    May 2000
    #9
    Ljus som är så gott
    Hittade Ella tuggandes på ett värmeljus häromdagen.
  18. 9
    Ljus som är så gott
    Hittade Ella tuggandes på ett värmeljus häromdagen.
  19. Medlem sedan
    Jan 2002
    #10

    Tack för alla svar!

    Va skönt det är att läsa att det är fler barn som är lite "förbannade" ibland , även om det är jobbigt för er också så är det skönt att veta att man inte är ensam
    * Amanda 020411 *
    * Johanna 031229 *
    * Rasmus 070711 *

    blogg.mankler.se
  20. 10
    Tack för alla svar! Va skönt det är att läsa att det är fler barn som är lite "förbannade" ibland , även om det är jobbigt för er också så är det skönt att veta att man inte är ensam
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #11
    Ella är mer rejält gnällig mellan varven, vilket kan reta gallfeber på mig eftersom det är bara jag som duger när hon är på det humöret... Jag kommer inte ihåg att sonen var så gnällig, men det kan vara så att jag förträngt det.
  22. 11
    Ella är mer rejält gnällig mellan varven, vilket kan reta gallfeber på mig eftersom det är bara jag som duger när hon är på det humöret... Jag kommer inte ihåg att sonen var så gnällig, men det kan vara så att jag förträngt det.
  23. Medlem sedan
    Jun 2007
    #12
    En till här! Tindra blir jättearg när hon inte får som hon vill. Slåss och kastar saker omkring sig..HUA vilket humör hon har!
  24. 12
    En till här! Tindra blir jättearg när hon inte får som hon vill. Slåss och kastar saker omkring sig..HUA vilket humör hon har!
  25. Medlem sedan
    Sep 2004
    #13
    Här är en till med humör! Trilskas en hel del nuförtiden.
    Hoppas att det är en kort period och att de snart blir så där snälla och lätta igen!
  26. 13
    Här är en till med humör! Trilskas en hel del nuförtiden.
    Hoppas att det är en kort period och att de snart blir så där snälla och lätta igen!

Liknande trådar

  1. Fler 2 åringar med humör??
    By mamin in forum _05 Vårbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-24, 11:15
  2. Barn och deras humör
    By rubinen in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 17:03
  3. Fler som är på dåligt humör???
    By anne med 2an in forum _0606 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-27, 06:26
  4. Fler med uselt humör...?!
    By miibii in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-12, 22:35
  5. Fler med pissigt humör?
    By Tant Grön in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-23, 15:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar