Sonen var på cirkus för första gången
_0312 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Sonen var på cirkus för första gången

    i går, och enligt egen utsaga så red han på "kanelen" *S* dvs en kamel... vilket var väldigt modigt enligt mig.
    Han nådde inte fram till halsen för att hålla i sig, så han visade på ett mycket skoj sätt hur han höll i sig en puckel :0)
  2. 1
    Sonen var på cirkus för första gången i går, och enligt egen utsaga så red han på "kanelen" *S* dvs en kamel... vilket var väldigt modigt enligt mig.
    Han nådde inte fram till halsen för att hålla i sig, så han visade på ett mycket skoj sätt hur han höll i sig en puckel :0)
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Kul!

    Vad roligt att gå på cirkus, det har vi inte varit på. "kanelen" var ju lite kul namn också, ibland kan det komma helt helgalna felsägningar som man bara kan skratta åt

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  4. 2
    Kul! Vad roligt att gå på cirkus, det har vi inte varit på. "kanelen" var ju lite kul namn också, ibland kan det komma helt helgalna felsägningar som man bara kan skratta åt

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Roligt! Det kommer en cirkus till stan på söndag, kanske går vi dit. Men det är ju såååå dyrt. 400 kronor för bara mig o Loke.
  6. 3
    Roligt! Det kommer en cirkus till stan på söndag, kanske går vi dit. Men det är ju såååå dyrt. 400 kronor för bara mig o Loke.

Liknande trådar

  1. För första gången...
    By helelen in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-12-23, 10:43
  2. Urk och blä. :-/ Första gången
    By sprengja in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-08-30, 07:49
  3. sonen har varit på cirkus
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-01, 20:55
  4. Första gången på tre år...
    By Jannice in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 17:08
  5. för första gången
    By CissiNL m J&S in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 21:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar