Naket ...
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    Naket ...

    ja så blev de. Va flera veckor sedan. Förutom när vi duschar ihop. Lillgrodan va så knorrig o kom inte till ro. Jag slänger av mig tröjan o tar av henne till bara blöja och lägger henne tätt intill mig o hon bli coollugn. är ju heeela tiden i farten o upptagen me massor så har så sällan tid. skäms nästan. Har inte kommit in i mammarollen., vet heller inte om jag kommer de. men jag _vet_ att jag är en grymt duktig mamma för att va ensam med första barnet. men jag är jag. o jag har barn. mamma är jag nog inte till 100%, låter de fel o säga så?? men jag ÄLSKAR henne. wow. hon är så underbar.
    GODNATT tjejer!!
  2. 1
    Naket ... ja så blev de. Va flera veckor sedan. Förutom när vi duschar ihop. Lillgrodan va så knorrig o kom inte till ro. Jag slänger av mig tröjan o tar av henne till bara blöja och lägger henne tätt intill mig o hon bli coollugn. är ju heeela tiden i farten o upptagen me massor så har så sällan tid. skäms nästan. Har inte kommit in i mammarollen., vet heller inte om jag kommer de. men jag _vet_ att jag är en grymt duktig mamma för att va ensam med första barnet. men jag är jag. o jag har barn. mamma är jag nog inte till 100%, låter de fel o säga så?? men jag ÄLSKAR henne. wow. hon är så underbar.
    GODNATT tjejer!!
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Jag tycker absolut att du verkar vara mamma till 100%! Jag har inte ens tänkt tanken att jag kunde testa ditt knep, borde nog skämmas

    Jag är i alla fall imponerad av dej och att du klarar allt än om du har det tufft! Du tror ju på framtiden och älskar din tös, det räcker läänge. kram på dej!
  4. 2
    Jag tycker absolut att du verkar vara mamma till 100%! Jag har inte ens tänkt tanken att jag kunde testa ditt knep, borde nog skämmas

    Jag är i alla fall imponerad av dej och att du klarar allt än om du har det tufft! Du tror ju på framtiden och älskar din tös, det räcker läänge. kram på dej!
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3
    tack! ja de var ett ganska bra knep. jag ammar ju inte heller,(amma bara 3 v) men hon leta inte alls efter bröstet utan låg o mös sedan tog hon flaskan som jag la tätt intill bröstet ...
  6. 3
    tack! ja de var ett ganska bra knep. jag ammar ju inte heller,(amma bara 3 v) men hon leta inte alls efter bröstet utan låg o mös sedan tog hon flaskan som jag la tätt intill bröstet ...

Liknande trådar

  1. Nu blir det naket på riktigt
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-25, 22:11
  2. Naket eller inte
    By LasseB in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-07-27, 21:27
  3. Naket
    By mum66 in forum _96 Alla barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-08, 10:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar