Hemlisar
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 1998
    #1

    Hemlisar

    Pratar med Tindragull på MSN och jag berättade för henen vad jag gjorde.
    Det var något hon inte trodde så nu vill jag vet vad ni har för oandade sidor
    Jenny - Mamma till en underbar pojktriss födda 9812, 0610 & 0802
    http://fruchili.blogspot.com/

    .....Å en annan blogg som man inte får länka till här...

    http://www.varanara.se/
    http://www.sjalar.nu/
    SMS:A FORSKA till 72900 så bidrar du med 50:- till BARNCANCERFONDEN!!
  2. 1
    Hemlisar Pratar med Tindragull på MSN och jag berättade för henen vad jag gjorde.
    Det var något hon inte trodde så nu vill jag vet vad ni har för oandade sidor
  3. Medlem sedan
    Apr 1998
    #2
    * Jag Syr en hel del, har en pysselblogg

    * Hahahaha detta är det "värsta" som INGEN tror är sant: Jag har grönt kort och får därmed spela golf!

    * Pysslat en del med silversmid och anmält mig till en ny kurs igen som jag hoppas jag komemr in på.

    * Jag har spelat teater

    Säkert mer men inget jag komemr på nu...
  4. 2
    * Jag Syr en hel del, har en pysselblogg

    * Hahahaha detta är det "värsta" som INGEN tror är sant: Jag har grönt kort och får därmed spela golf!

    * Pysslat en del med silversmid och anmält mig till en ny kurs igen som jag hoppas jag komemr in på.

    * Jag har spelat teater

    Säkert mer men inget jag komemr på nu...
  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3

    Scrappar

    babyböcker... skriker som en vilde till musik i bilen... gråter för att det är skönt.
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  6. 3
    Scrappar babyböcker... skriker som en vilde till musik i bilen... gråter för att det är skönt.
  7. Medlem sedan
    Oct 2004
    #4

    och mer:

    Vill gärna lära mig dansa tango och om jag hittar en kurs har Marias sambo lovat att hänga på, då min sambo är totalt taktlös!

    Funderar på att gå en kurs i tårtdekorering till hösten...


    Kommer säkert på mer saker, men då fyller jag på senare...
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  8. 4
    och mer: Vill gärna lära mig dansa tango och om jag hittar en kurs har Marias sambo lovat att hänga på, då min sambo är totalt taktlös!

    Funderar på att gå en kurs i tårtdekorering till hösten...


    Kommer säkert på mer saker, men då fyller jag på senare...
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    Vad kul Men svårt, jag vet inte vad som är oanade sidor liksom... *funderar* Tror nog man väntar sig det mesta när man umgåtts med mig ett tag, hehe. Vill ju också dela med mig men kommer inte på nåt alls. Min stora hemlis är att jag skriver inlägg som är superlånga och sen suddar jag bort allt och börjar om tre ggr innan jag ger upp och skriver inget alls Det gjorde jag nyss, haha. Den andra hemligheten är att jag är rätt bra på att laga mat men kan inte göra en ungspankaka om så mitt liv hänger på det. Förutom det är jag paganist och lite småsynsk, det går i släkten. Och jag älskar att spela rollspel på dator/tv-spel. Hmmm... Nu ska jag försöka skicka det här utan att ångra mig
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  10. 5
    Vad kul Men svårt, jag vet inte vad som är oanade sidor liksom... *funderar* Tror nog man väntar sig det mesta när man umgåtts med mig ett tag, hehe. Vill ju också dela med mig men kommer inte på nåt alls. Min stora hemlis är att jag skriver inlägg som är superlånga och sen suddar jag bort allt och börjar om tre ggr innan jag ger upp och skriver inget alls Det gjorde jag nyss, haha. Den andra hemligheten är att jag är rätt bra på att laga mat men kan inte göra en ungspankaka om så mitt liv hänger på det. Förutom det är jag paganist och lite småsynsk, det går i släkten. Och jag älskar att spela rollspel på dator/tv-spel. Hmmm... Nu ska jag försöka skicka det här utan att ångra mig
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6

    Haha!!

    Det är samma här.. nästan! Jag är riktigt bra på att laga mat och baka och sånt, men pannkakor och blodpudding kan jag INTE laga! :P Fast jag lyckades faktiskt med blodpuddingen sist!! (kors i taket!!)
  12. 6
    Haha!! Det är samma här.. nästan! Jag är riktigt bra på att laga mat och baka och sånt, men pannkakor och blodpudding kan jag INTE laga! :P Fast jag lyckades faktiskt med blodpuddingen sist!! (kors i taket!!)
  13. Medlem sedan
    May 2008
    #7
    Dansat en del, allt från tango, till Lambada och magdans slutade med det när jag fick barn. Igår ville Melissa dansa, hon dansar rätt bra så då tänkte jag det är kanske dags att börja dansa igen tillsammans med min tös
  14. 7
    Dansat en del, allt från tango, till Lambada och magdans slutade med det när jag fick barn. Igår ville Melissa dansa, hon dansar rätt bra så då tänkte jag det är kanske dags att börja dansa igen tillsammans med min tös
  15. Medlem sedan
    Jan 2003
    #8

    Ehhh..vågar man?

    * Min man är skyldig till ms_chilis gröna kort!

    * Har inte grönt kort fast min man är golfinstruktör...

    * Har dansat jazzdans, fridans och balett!

    * Har spelat cello...

    * Är troende

    * Är grym på att baka och laga mat, tycker jag i alla fall...

    *kokar gott kaffe (riktigt kok-kaffe!)
    ****Therese med Melwin -03, Emmie -05 & Hjalmar -08, och Irmelin född i augusti -11****
  16. 8
    Ehhh..vågar man? * Min man är skyldig till ms_chilis gröna kort!

    * Har inte grönt kort fast min man är golfinstruktör...

    * Har dansat jazzdans, fridans och balett!

    * Har spelat cello...

    * Är troende

    * Är grym på att baka och laga mat, tycker jag i alla fall...

    *kokar gott kaffe (riktigt kok-kaffe!)
  17. Medlem sedan
    Apr 1998
    #9
    Spelar du Wow? Eller vad spelar du??
  18. 9
    Spelar du Wow? Eller vad spelar du??
  19. Medlem sedan
    Apr 1998
    #10
    Kan intyga kaffet och att hon är GRYM på kakor...tyvärr
  20. 10
    Kan intyga kaffet och att hon är GRYM på kakor...tyvärr
  21. Medlem sedan
    Jan 2003
    #11

    *asg*

    Ja fast kakor blir det sällan numera, jag är glad om jag hinner baka bullar!
    ****Therese med Melwin -03, Emmie -05 & Hjalmar -08, och Irmelin född i augusti -11****
  22. 11
    *asg* Ja fast kakor blir det sällan numera, jag är glad om jag hinner baka bullar!
  23. Medlem sedan
    Apr 1998
    #12
    Min man säger att jag ska skriva in:
    Samlar på sjalar också
  24. 12
    Min man säger att jag ska skriva in:
    Samlar på sjalar också
  25. Medlem sedan
    Jan 2003
    #13

    Ja fast...

    ...det har ju både en naturlig och en personlig förklaring....

    I så fall gör nog jag det med även om det inte går i lika rask takt som för dig ....
    ****Therese med Melwin -03, Emmie -05 & Hjalmar -08, och Irmelin född i augusti -11****
  26. 13
    Ja fast... ...det har ju både en naturlig och en personlig förklaring....

    I så fall gör nog jag det med även om det inte går i lika rask takt som för dig ....
  27. Medlem sedan
    Oct 2004
    #14

    nu förstår jag inte...

    Fattar inte alls vad han menar...
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  28. 14
    nu förstår jag inte... Fattar inte alls vad han menar...
  29. Medlem sedan
    Jun 2007
    #15
    va roligt... ja ska vi skrapa fram lite "oväntade" grejor om mej.

    * spelade fotboll i 11 år
    * har dansat jazz dans, balett och streeet
    * sjunger mycket, o då menar jag INTE i duschen=)
    * har rest genom Laos, Kambodja, Malaysia, Thailand
    * har en sömnstörning som heter momentarily sleeping disorder, hehe

    detta va skoj ju=)
    det gröna kortet förvånar mej nåååågot, jenny=)
  30. 15
    va roligt... ja ska vi skrapa fram lite "oväntade" grejor om mej.

    * spelade fotboll i 11 år
    * har dansat jazz dans, balett och streeet
    * sjunger mycket, o då menar jag INTE i duschen=)
    * har rest genom Laos, Kambodja, Malaysia, Thailand
    * har en sömnstörning som heter momentarily sleeping disorder, hehe

    detta va skoj ju=)
    det gröna kortet förvånar mej nåååågot, jenny=)
  31. Medlem sedan
    Apr 2006
    #16
    Nä, spelar inte onlinespel, jag gillar att spela själv Jag ääääälskar Fallout 1 och 2 (snart kommer 3an, jippie!) Och Planescape Tourment, Jade Empire... KotOR var super, har inte hunnit klart med 2an än tyvärr... Ja, säkert fler spel jag gillar också men det är favoriterna... Fast det är svårt att hitta bra spel tycker jag, sambon spelar bara såna sniperspel och liknande och det tycker jag är trist... (är för kass på att hålla reda på knappar och har för dåligt tålamod, haha). Just ja, Oblivion har jag spelat några timmar det med, fast det hann jag bli less på...
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  32. 16
    Nä, spelar inte onlinespel, jag gillar att spela själv Jag ääääälskar Fallout 1 och 2 (snart kommer 3an, jippie!) Och Planescape Tourment, Jade Empire... KotOR var super, har inte hunnit klart med 2an än tyvärr... Ja, säkert fler spel jag gillar också men det är favoriterna... Fast det är svårt att hitta bra spel tycker jag, sambon spelar bara såna sniperspel och liknande och det tycker jag är trist... (är för kass på att hålla reda på knappar och har för dåligt tålamod, haha). Just ja, Oblivion har jag spelat några timmar det med, fast det hann jag bli less på...
  33. Medlem sedan
    Apr 2006
    #17
    Gör du egen blodpudding?? Det låter hemskt husmoderligt Jag köper en bit för 15 kr och så blir vi alla mätta och glada, haha! Fast jag har kokat palt och det är nog mer husmoderligt tror jag (och fruktansvärt kletigt!). Men jag har en pannkaksförbannelse lagd över mig. Jag gjorde misstaget att hävda att det var så enkelt att laga mat, bara att följa receptet. Det sade jag precis när jag stoppat en pannkaka i ugnen och jag tror att nån där uppe tyckte det var kul att retas med mig, för sambon klarar att göra pannkaka med samma recept och mina blir bara pannkaka... Ja, oavsett recept... Har gett upp nu, blir ingen pannkaka här hemma!
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  34. 17
    Gör du egen blodpudding?? Det låter hemskt husmoderligt Jag köper en bit för 15 kr och så blir vi alla mätta och glada, haha! Fast jag har kokat palt och det är nog mer husmoderligt tror jag (och fruktansvärt kletigt!). Men jag har en pannkaksförbannelse lagd över mig. Jag gjorde misstaget att hävda att det var så enkelt att laga mat, bara att följa receptet. Det sade jag precis när jag stoppat en pannkaka i ugnen och jag tror att nån där uppe tyckte det var kul att retas med mig, för sambon klarar att göra pannkaka med samma recept och mina blir bara pannkaka... Ja, oavsett recept... Har gett upp nu, blir ingen pannkaka här hemma!
  35. Medlem sedan
    Jun 2007
    #18

    Nejjjj

    Jag köper ju blodpudding, men kan inte steka den :P Den blir alltid bränd och hård :P
  36. 18
    Nejjjj Jag köper ju blodpudding, men kan inte steka den :P Den blir alltid bränd och hård :P
  37. Medlem sedan
    Jun 2005
    #19
    Mina hemlisar är:

    *Spelat fotboll i drygt 10 år innan ena knät pajja. Som högst i div3.

    *Läste tekniker på gymasiet där i bland CNC-teknik så jag är mer eller inte utbildad operatör.

    *Är superlat. Det är sambon som städar o tvättar för det mesta.

    *Till min fördel lagar jag god mat när jag har tid o lust.

    *Syr även jag en det kläder till barnen o ska snart börja på en sykurs.

    *Sjunger ganska mycket o ofta. Även i kör när jag var yngre.


    Tja det var "lite" om mig.
  38. 19
    Mina hemlisar är:

    *Spelat fotboll i drygt 10 år innan ena knät pajja. Som högst i div3.

    *Läste tekniker på gymasiet där i bland CNC-teknik så jag är mer eller inte utbildad operatör.

    *Är superlat. Det är sambon som städar o tvättar för det mesta.

    *Till min fördel lagar jag god mat när jag har tid o lust.

    *Syr även jag en det kläder till barnen o ska snart börja på en sykurs.

    *Sjunger ganska mycket o ofta. Även i kör när jag var yngre.


    Tja det var "lite" om mig.
  39. Medlem sedan
    Dec 2000
    #20
    Min största hemlis är nog att jag liksom Miffot är synsk och det går även i min släkt med. Det finns så mycket att berätta om detta som ger vem som helst gåshud. Jag är van att bli i frågasatt och att folk inte tror mig så jag brukar ligga otroligt lågt med detta.

    Jag bakar väldigt mycket och lagar mat med glädje men jag kan inte poppa popcorn i kastrull.

    Jag lider av mitt ordningssinne.

    Jag älskar schlager.

    När jag vill roa mig själv bloggar jag på min familjeblogg, fotograferar, scrappar och "läser" böcker i min mp3 spelare, men det är inga hemlisar bara något som jag inte nämnt för er tidigare förmodligen.

    Rolig ide´det här...
  40. 20
    Min största hemlis är nog att jag liksom Miffot är synsk och det går även i min släkt med. Det finns så mycket att berätta om detta som ger vem som helst gåshud. Jag är van att bli i frågasatt och att folk inte tror mig så jag brukar ligga otroligt lågt med detta.

    Jag bakar väldigt mycket och lagar mat med glädje men jag kan inte poppa popcorn i kastrull.

    Jag lider av mitt ordningssinne.

    Jag älskar schlager.

    När jag vill roa mig själv bloggar jag på min familjeblogg, fotograferar, scrappar och "läser" böcker i min mp3 spelare, men det är inga hemlisar bara något som jag inte nämnt för er tidigare förmodligen.

    Rolig ide´det här...
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hemlisar
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-27, 20:01
  2. Rapport Me and i hemlisar
    By Millimeter in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-15, 21:26
  3. Vilka var alla hemlisar??
    By ---Cami--- in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-01-15, 01:48
  4. Jag har fler hemlisar :)
    By Jenny m Celine, Cissi o ? in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 15:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar