Bok-efterlysning!
Förlossning
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Bok-efterlysning!

    I höst börjar en doulautbildning här i Umeå och jag har anmält mig till den. Vi har fått kursplan och litteraturlista. Jag har lyckats hitta alla böckerna på bibliotek och AdLibris, alla böcker utom en, nämligen "Mothering the mother". Nu tänkte jag höra om det är någon här som råkar ha den boken i sin ägo och kan tänka sig att låna ut den eller sälja den till mig.

    Mvh Josefine
  2. 1
    Bok-efterlysning! I höst börjar en doulautbildning här i Umeå och jag har anmält mig till den. Vi har fått kursplan och litteraturlista. Jag har lyckats hitta alla böckerna på bibliotek och AdLibris, alla böcker utom en, nämligen "Mothering the mother". Nu tänkte jag höra om det är någon här som råkar ha den boken i sin ägo och kan tänka sig att låna ut den eller sälja den till mig.

    Mvh Josefine
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Den finns för ca $13 dollar på Amazon.
  4. 2
    Den finns för ca $13 dollar på Amazon.
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Förlåt, jag ser att det finns fler böcker med snarlika namn. Den jag syftade på är skriven av Sally Placksin. Det finns en annan skriven av Marshall H. Klaus och den finns att köpa begagnad från runt $2, faktiskt.
  6. 3
    Förlåt, jag ser att det finns fler böcker med snarlika namn. Den jag syftade på är skriven av Sally Placksin. Det finns en annan skriven av Marshall H. Klaus och den finns att köpa begagnad från runt $2, faktiskt.

Liknande trådar

  1. Efterlysning!
    By Villervalla in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-09-04, 12:11
  2. efterlysning!!!
    By hippo in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 16:43
  3. EFTERLYSNING!
    By ULRICAK in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-02, 07:32
  4. efterlysning!!!!!
    By hippo in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 09:04
  5. efterlysning
    By Susanne med 3 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 16:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar