Idag är jag pigg och glad
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2007
    #1

    Idag är jag pigg och glad

    I morse sov min lilla tjej ända till kl. 8.30!!! Vi har haft en ständig sömnbrist här både hon och jag en längre tid. I natt vaknade hon tre gånger för att ammas, sedan bar jag över henne till vår säng när hon vaknade kl. 6.30. Sen somnade hon om där, underbart. Normalt är jag uppe 3-5 ggr per natt och sedan vill hon gå upp för dagen mellan kl. 5 och 6. Dessutom sover hon bara två pass på dagen, ibland inte mer än en 30-45 minuter per gång. Vi får se om trenden håller i sig.
  2. 1
    Idag är jag pigg och glad I morse sov min lilla tjej ända till kl. 8.30!!! Vi har haft en ständig sömnbrist här både hon och jag en längre tid. I natt vaknade hon tre gånger för att ammas, sedan bar jag över henne till vår säng när hon vaknade kl. 6.30. Sen somnade hon om där, underbart. Normalt är jag uppe 3-5 ggr per natt och sedan vill hon gå upp för dagen mellan kl. 5 och 6. Dessutom sover hon bara två pass på dagen, ibland inte mer än en 30-45 minuter per gång. Vi får se om trenden håller i sig.
  3. Medlem sedan
    Jun 2008
    #2
    Vad skönt för dig och henne! En pigg mamma är såklart mycket bättre än en trött.
  4. 2
    Vad skönt för dig och henne! En pigg mamma är såklart mycket bättre än en trött.

Liknande trådar

  1. Jamen vet ni hur pigg och glad
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-06-12, 07:27
  2. Någon som är pigg och glad idag?
    By Vilse i Pannkakan!? in forum Singelmingel
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 21:46
  3. Pigg o glad idag...
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-24, 10:30
  4. Idag är jag glad,lycklig,pigg..
    By MiaKL,S03+K06 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 10:10
  5. oscar pigg o glad
    By ~Susanna~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 11:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar