Malte har blivit klippt!
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Malte har blivit klippt!

    Nu har vi varit hos frissan och klippt Maltimus! I mitt galleri finns en bild på Malte i Tottes (Vanessas kille) famn, där ser ni före klippning.... och så finns två bilder på efter klippning... Om någon är sugen på att se förändringen.... Såååååå sött med nyklippt gosse, jag har ju bara haft tjejer innan som man har sparat håret på....
  2. 1
    Malte har blivit klippt! Nu har vi varit hos frissan och klippt Maltimus! I mitt galleri finns en bild på Malte i Tottes (Vanessas kille) famn, där ser ni före klippning.... och så finns två bilder på efter klippning... Om någon är sugen på att se förändringen.... Såååååå sött med nyklippt gosse, jag har ju bara haft tjejer innan som man har sparat håret på....
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    håller m dig, nyklippta gossar är så söta!
    klippte min första gången när han var 8 mån, har oxå foto på det- kul att spara!
  4. 2
    håller m dig, nyklippta gossar är så söta!
    klippte min första gången när han var 8 mån, har oxå foto på det- kul att spara!
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    så fin han blev
  6. 3
    så fin han blev
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Vilken stilig påg!! Dante var också till frisören för någon månad sedan. Och helt plötsligt ser de ut som små pojkar, inga bebisar. Kram!
  8. 4
    Vilken stilig påg!! Dante var också till frisören för någon månad sedan. Och helt plötsligt ser de ut som små pojkar, inga bebisar. Kram!
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    Ååå så fin han e! Nu ser han ju ännu äldre ut.....stora killen
    Mamma till 4 underbara barn födda 970428, 990219, 070815, 100917. Bor i Stockholm.
  10. 5
    Ååå så fin han e! Nu ser han ju ännu äldre ut.....stora killen
  11. Medlem sedan
    Aug 2004
    #6
    Men otroligt vilket hårsvall somliga har redan! (Ja och fröken Hårfager då som hade enorm kalufs redan från början!) Malte blev ju en stor pojk på en gång!

    Och jag har bara klippt sju långa hårstrån ur Ikos pannlugg ännu..
  12. 6
    Men otroligt vilket hårsvall somliga har redan! (Ja och fröken Hårfager då som hade enorm kalufs redan från början!) Malte blev ju en stor pojk på en gång!

    Och jag har bara klippt sju långa hårstrån ur Ikos pannlugg ännu..

Liknande trådar

  1. Malte har blivit storebror!
    By Evita in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-15, 20:56
  2. Smärta efter att ha blivit klippt??
    By angela air in forum Förlossning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-07, 23:42
  3. Nu har han blivit klippt med!
    By ♥Helena♥ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-24, 09:17
  4. Någon som blivit klippt?
    By Reikon in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-26, 10:25
  5. Lilla Malte har blivit
    By Malin m.Elias&Malte in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-17, 14:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar