Kikar in här
_0905 Majbarn
  1. Josoph
    #1

    Kikar in här

    Hoppas att jag kommer att få tillhöra den här gruppen. Tog ur spiralen i dag, och min BM sa att det finns en liten chans att jag kan bli gravid nu denna period. Annars har jag ett till försök på mig för att platsa i denna grupp.
  2. 1
    Kikar in här Hoppas att jag kommer att få tillhöra den här gruppen. Tog ur spiralen i dag, och min BM sa att det finns en liten chans att jag kan bli gravid nu denna period. Annars har jag ett till försök på mig för att platsa i denna grupp.
  3. Tvåan i maj?
    #2
    Hej!! Spännande! Jag tog ur min för 3 v sen. Jag blödde jag ganska mycket första veckan, och det var antagligen då jag hade ÄL (om jag nu haft nån ÄL, jag har ju haft hormonspiral och då kan ÄL:en hämmas) så även om ägget blivit befruktat så fanns det nog ingen chans att det skulle kunnat fästa... Men nu har jag haft min första mens (kom efter drygt 2 v) så nästa ÄL är vi beredda!! Vårt första barn blev till efter 1:a mensen efter att jag tagit ut p-staven som jag hade då. Så jag hoppas på samma tur denna gång! Men man vet ju aldrig. Tycker maj verkar vara en bra månad att få barn Så slipper man va höggravid hela sommaren! Men men, det är bara att hålla tummarna!

    Hoppas både ni och vi lyckas, så kanske vi ses i denna ankomstgrupp... Lycka till!!
  4. 2
    Hej!! Spännande! Jag tog ur min för 3 v sen. Jag blödde jag ganska mycket första veckan, och det var antagligen då jag hade ÄL (om jag nu haft nån ÄL, jag har ju haft hormonspiral och då kan ÄL:en hämmas) så även om ägget blivit befruktat så fanns det nog ingen chans att det skulle kunnat fästa... Men nu har jag haft min första mens (kom efter drygt 2 v) så nästa ÄL är vi beredda!! Vårt första barn blev till efter 1:a mensen efter att jag tagit ut p-staven som jag hade då. Så jag hoppas på samma tur denna gång! Men man vet ju aldrig. Tycker maj verkar vara en bra månad att få barn Så slipper man va höggravid hela sommaren! Men men, det är bara att hålla tummarna!

    Hoppas både ni och vi lyckas, så kanske vi ses i denna ankomstgrupp... Lycka till!!
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Hej! Jag tog ur min spiral i fredags första dagen på mins mens. Så jag hoppas att det kommer ta sig direkt så vi också får en 3.a i maj!
    Jag tog faktiskt ur spiralen själv. Men det kändes inte ens..
  6. 3
    Hej! Jag tog ur min spiral i fredags första dagen på mins mens. Så jag hoppas att det kommer ta sig direkt så vi också får en 3.a i maj!
    Jag tog faktiskt ur spiralen själv. Men det kändes inte ens..

Liknande trådar

  1. Kikar in
    By Mammahill in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-06, 18:25
  2. Kikar in här
    By tiva in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-04, 20:26
  3. Kikar in :)
    By Småtrollsmamman in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-04-04, 13:08
  4. Kikar in
    By * Jocke * in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 09:25
  5. Nu kikar vi in hos er!
    By småbarnsmamma in forum _05 Höstbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 23:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar