Tillbaka i vardagen...
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2004
    #1

    Tillbaka i vardagen...

    Hej,
    Nu har jag kommit igång o jobba i gen efter ett långt sommarlov. William är tillbaka på dagis o han verkar inte helt nöjd.
    Häromdagen hade han skrikit efter mamma, idag hade han inte sovit osv. Han verkade inte så glad ikväll. Stackars liten, tycker lite synd om honom...

    Sen sover han mycket sämre nu när han inte sover i spjälsäng längre, varför var jag så ivrig att få bort den??

    Hoppas bara lugnet lägger sig så han får in vanan o rutiner igen. Ikväll var han så övertrött så han kunde knappt sova.
    Men sen när jag berättade allt han är dkitg på och hur fin han är så släppte han taget o somnade. Så skönt!

    Nu ska jag måla trappan klart,
    Ha en bra start på hösten!
    Kram kajsa
  2. 1
    Tillbaka i vardagen... Hej,
    Nu har jag kommit igång o jobba i gen efter ett långt sommarlov. William är tillbaka på dagis o han verkar inte helt nöjd.
    Häromdagen hade han skrikit efter mamma, idag hade han inte sovit osv. Han verkade inte så glad ikväll. Stackars liten, tycker lite synd om honom...

    Sen sover han mycket sämre nu när han inte sover i spjälsäng längre, varför var jag så ivrig att få bort den??

    Hoppas bara lugnet lägger sig så han får in vanan o rutiner igen. Ikväll var han så övertrött så han kunde knappt sova.
    Men sen när jag berättade allt han är dkitg på och hur fin han är så släppte han taget o somnade. Så skönt!

    Nu ska jag måla trappan klart,
    Ha en bra start på hösten!
    Kram kajsa
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2

    vi har också bytt säng

    funkar bättre än förväntat men även Oskar har svårt att "släppa" taget och somna, är ju som jag skrev lite rädd för spöken och dessutom tror jag att det är roligare att vara vaken...
    hoppas det går bättre med dagis nu när det gått några dagar...
  4. 2
    vi har också bytt säng funkar bättre än förväntat men även Oskar har svårt att "släppa" taget och somna, är ju som jag skrev lite rädd för spöken och dessutom tror jag att det är roligare att vara vaken...
    hoppas det går bättre med dagis nu när det gått några dagar...

Liknande trådar

  1. Tillbaka i vardagen
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-07-13, 21:49
  2. nu är vardagen tillbaka:(
    By Anonym xx in forum Autismspektrum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-03-07, 09:53
  3. Tillbaka i vardagen.
    By maMaria in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 15:28
  4. Tillbaka i vardagen
    By Ida m Jennie & Pontus in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-31, 14:16
  5. Tillbaka i vardagen
    By Ladybugg in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-30, 16:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar