Theas bravader!
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 1999
    #1

    Theas bravader!

    Olyckskorpen Thea har varit i farten... IGEN! Vi har/hade nyss kommit hem från semestern i VArberg (dvs 2 dagaras lek, hopp, skutt och bus på Fun City som är typ som Tosselilla...). Ungen plockar fram sparkcykeln, och kommer in en stund senare TOKSKRIKANDES! Då har hon vurpat och landat på vänster tumme... Ringde jobbet, kollar vem som är jour och åker till ortopedakuten... Nu är vi hemma med en flisa ur den innersta leden på tummen, och ett stort gipsbandage om handen. Men hon var sååå duktig!!! Lilla trollet, hon borde ha klippkort på akuten, detta var 5 besöket på akuten på 4 år!



    LINDA!!! Ska du till Ullared nått??? Jag har en kompis som ville ha en snuttefilt, en vit med kantband (viktigt att den var helvit!) kostade typ 30 kronor... Jag fick inte veta förrän idag, och jag var ju där i tisdags... Och NEJ!!! Jag tänker INTE åka dit igen de närmaste fem åren!
    ~Per aspera ad astra~ Genom svårigheterna mot stjärnorna

    Matilda 980427
    Thea 040711
    Liv 091124

    http://minimumsa.wordpress.com
  2. 1
    Theas bravader! Olyckskorpen Thea har varit i farten... IGEN! Vi har/hade nyss kommit hem från semestern i VArberg (dvs 2 dagaras lek, hopp, skutt och bus på Fun City som är typ som Tosselilla...). Ungen plockar fram sparkcykeln, och kommer in en stund senare TOKSKRIKANDES! Då har hon vurpat och landat på vänster tumme... Ringde jobbet, kollar vem som är jour och åker till ortopedakuten... Nu är vi hemma med en flisa ur den innersta leden på tummen, och ett stort gipsbandage om handen. Men hon var sååå duktig!!! Lilla trollet, hon borde ha klippkort på akuten, detta var 5 besöket på akuten på 4 år!



    LINDA!!! Ska du till Ullared nått??? Jag har en kompis som ville ha en snuttefilt, en vit med kantband (viktigt att den var helvit!) kostade typ 30 kronor... Jag fick inte veta förrän idag, och jag var ju där i tisdags... Och NEJ!!! Jag tänker INTE åka dit igen de närmaste fem åren!
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Oj då! Vet inte vad som skulle vara värst här hemma?! Att leon slog sig eller det faktum att han blev gipsad under en tid.. Stackars Thea . Mår hon bra nu??
  4. 2
    Oj då! Vet inte vad som skulle vara värst här hemma?! Att leon slog sig eller det faktum att han blev gipsad under en tid.. Stackars Thea . Mår hon bra nu??
  5. Medlem sedan
    Aug 1999
    #3
    Jodå hon mår som vanligt, lite knövligt att klä på sig bara! Fina färgpennor har vi inhandlat idag för att kompisarna ska kunna skriva på gipset för det hör ju *såklart* till :-)
  6. 3
    Jodå hon mår som vanligt, lite knövligt att klä på sig bara! Fina färgpennor har vi inhandlat idag för att kompisarna ska kunna skriva på gipset för det hör ju *såklart* till :-)
  7. Medlem sedan
    Aug 1999
    #4
    Hon ramlar ju som sagt titt som tätt, hon försöker ju hänga på storasyster i hennes tempo och aktiviteter, så det går åt pipsvängen lite då och då...
  8. 4
    Hon ramlar ju som sagt titt som tätt, hon försöker ju hänga på storasyster i hennes tempo och aktiviteter, så det går åt pipsvängen lite då och då...
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5

    Ska dit inom det närmsta

    ska nämligen köpa ytterkläder till ungarna!
    Så jag kan absolut köpa en snuttefilt till din kompis.

    Stackars Thea då! Den ungen har mer än lovlig otur hon! Hoppas hon mår bra i alla fall!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  10. 5
    Ska dit inom det närmsta ska nämligen köpa ytterkläder till ungarna!
    Så jag kan absolut köpa en snuttefilt till din kompis.

    Stackars Thea då! Den ungen har mer än lovlig otur hon! Hoppas hon mår bra i alla fall!
  11. Medlem sedan
    Mar 2004
    #6
    ok, då vet jag vad som väntar om ett år eller två.. ;-)
    Skönt att höra att hon mår bra iaf!
  12. 6
    ok, då vet jag vad som väntar om ett år eller två.. ;-)
    Skönt att höra att hon mår bra iaf!
  13. Medlem sedan
    Aug 1999
    #7
    Jo hon mår bra! Det var tydligen nått litet mönster på filten typ nallar eller nått, i gråbrunt och nått speciellt märke, men jag kommer inte åt min inbox på en annan site... Ska kolla detta närmare!
  14. 7
    Jo hon mår bra! Det var tydligen nått litet mönster på filten typ nallar eller nått, i gråbrunt och nått speciellt märke, men jag kommer inte åt min inbox på en annan site... Ska kolla detta närmare!
  15. Medlem sedan
    Aug 1999
    #8
    Märket är "Walking baby" små grå nallar eller kaniner, fanns tydligen med giraffer oxå, spelade ingen roll vilket mönster... Du e en ängel men det visste du väl redan va! ;-)
  16. 8
    Märket är "Walking baby" små grå nallar eller kaniner, fanns tydligen med giraffer oxå, spelade ingen roll vilket mönster... Du e en ängel men det visste du väl redan va! ;-)
  17. Medlem sedan
    Oct 2004
    #9

    Fixar det på fredag!

    Vi ska dit då och jag har skrivit upp filten på inköpslistan!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  18. 9
    Fixar det på fredag! Vi ska dit då och jag har skrivit upp filten på inköpslistan!
  19. Medlem sedan
    Aug 1999
    #10
    Goodie good!
  20. 10
    Goodie good!

Liknande trådar

  1. Theas nya ljud
    By Naturell in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-23, 23:32
  2. Theas bravader... OT 98:or
    By Minimumsa in forum _98 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-20, 12:27
  3. Theas begravning
    By Toddy in forum Änglabarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 11:50
  4. Theas födelsedag!
    By Minimumsa in forum _0407 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-12, 21:52
  5. Theas eskapader!
    By Minimumsa in forum _0407 Julibarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-03-12, 22:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar