Premiär!!
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    Premiär!!

    För första gången sedan lilla skruttan föddes har hon sovit HELA NATTEN! Hon somnade vid 19-tiden, lades i sin säng och sov sen där till kl 6 imorse! Jag vaknade till vid 5 och var nästan orolig, men jag tänkte NEJ jag ska inte gå dit o störa henne när hon ÄNTLIGEN har tänkt prova på en helnattssovning!

    Nu slocknade hon ändå kl 8 på morgonen för förmiddagsovning, trött tjej!

    Idag har vi strålande sol, halv storm o 8(!!!) grader varmt - snacka om att man har höstkänningar!

    KRAM
    Goungar -02 -04 -07
  2. 1
    Premiär!! För första gången sedan lilla skruttan föddes har hon sovit HELA NATTEN! Hon somnade vid 19-tiden, lades i sin säng och sov sen där till kl 6 imorse! Jag vaknade till vid 5 och var nästan orolig, men jag tänkte NEJ jag ska inte gå dit o störa henne när hon ÄNTLIGEN har tänkt prova på en helnattssovning!

    Nu slocknade hon ändå kl 8 på morgonen för förmiddagsovning, trött tjej!

    Idag har vi strålande sol, halv storm o 8(!!!) grader varmt - snacka om att man har höstkänningar!

    KRAM
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Åh, så härligt! Hoppas det är en ny vana som består!

    Våra bästa nätter har varit helt sovpass mellan 22 och 05, men sista veckan har det varit jätterörigt. Förmodligen beroende på att första tanden värkt och stört *hoppas vi på*
  4. 2
    Åh, så härligt! Hoppas det är en ny vana som består!

    Våra bästa nätter har varit helt sovpass mellan 22 och 05, men sista veckan har det varit jätterörigt. Förmodligen beroende på att första tanden värkt och stört *hoppas vi på*
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3
    Skönt!

    Här hade vi för första gången på länge INTE sömn en hel natt - Linnea vaknade vid fyratiden av magont och/eller fullt med bajs i blöjan. Hon somnade om, men för min del var det lite si och så med det (och varför sitter jag då uppe fortfarande, jag är ju trött).
  6. 3
    Skönt!

    Här hade vi för första gången på länge INTE sömn en hel natt - Linnea vaknade vid fyratiden av magont och/eller fullt med bajs i blöjan. Hon somnade om, men för min del var det lite si och så med det (och varför sitter jag då uppe fortfarande, jag är ju trött).
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Härligt! Visst känner man sig utvilad efter en sån natt? Hur var denna natt då?

    Kram
  8. 4
    Härligt! Visst känner man sig utvilad efter en sån natt? Hur var denna natt då?

    Kram
  9. Medlem sedan
    Apr 2007
    #5
    Jo det är fantastiskt så pigg man blir! Natten efter det var mindre bra, en orolig lilltjej hela natten, som bestämde att det var morgon 04.50 *zzzzzz*

    Håller tummarna för bättre natt inatt!

    Kram
  10. 5
    Jo det är fantastiskt så pigg man blir! Natten efter det var mindre bra, en orolig lilltjej hela natten, som bestämde att det var morgon 04.50 *zzzzzz*

    Håller tummarna för bättre natt inatt!

    Kram

Liknande trådar

  1. Premiär!!
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-07-14, 21:43
  2. Ok, premiär...
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-24, 21:22
  3. Premiär
    By Geo75 in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-25, 21:02
  4. Premiär
    By Anna-Lisa m.I-99, V-06 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-14, 08:52
  5. Min vm-premiär
    By cia å tjejerna in forum Sport
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-10, 09:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar