Godag !!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Godag !!

    Ont i huvet, ja vet inte vilken dag i ordningen! men de ger sej aldrig.
    Sonen är förkyld och har nästan samma hosta som dottern hade... ( hon hade förkylnings astma )
    Sambon är och småhandlar lite ( längtar efter lön så man har råd att handla mat igen )

    Jag väntar på jästen så jag kan baka! De är nödvändigt, brödet är slut. och vi har nästan allt hemma förutom jäst och mjölk. så då blir de bra mycke billigare att baka och kul är de oxå, om man inte behöver ta hand om sonen som mestadels är gnällig !

    på onsdag börjar han på dagis... undra hur de går ? hoppas han är mindre förkyld då!

    kram på er
    va ska ni hitta på idag ?
    Carolina född 200203 - Jonathan född 200703

    http://fladerblomma.blogspot.com/
  2. 1
    Godag !! Ont i huvet, ja vet inte vilken dag i ordningen! men de ger sej aldrig.
    Sonen är förkyld och har nästan samma hosta som dottern hade... ( hon hade förkylnings astma )
    Sambon är och småhandlar lite ( längtar efter lön så man har råd att handla mat igen )

    Jag väntar på jästen så jag kan baka! De är nödvändigt, brödet är slut. och vi har nästan allt hemma förutom jäst och mjölk. så då blir de bra mycke billigare att baka och kul är de oxå, om man inte behöver ta hand om sonen som mestadels är gnällig !

    på onsdag börjar han på dagis... undra hur de går ? hoppas han är mindre förkyld då!

    kram på er
    va ska ni hitta på idag ?
  3. mandelblomma
    #2
    vila, min första två dagars ledighet sen jag började jobba efter semestern strax efter midsommar!
    Lämnat i från mig joursökaren till kollegan och gick hem tidigt i går från jobbet, sovit i över 12 timmar efter att ha blivit upp passad av mannen.
    han gjorde en god middag och sen badade vi bubbelbad utomhus i 39 gradigt varmt vatten, såååå skönt
  4. 2
    vila, min första två dagars ledighet sen jag började jobba efter semestern strax efter midsommar!
    Lämnat i från mig joursökaren till kollegan och gick hem tidigt i går från jobbet, sovit i över 12 timmar efter att ha blivit upp passad av mannen.
    han gjorde en god middag och sen badade vi bubbelbad utomhus i 39 gradigt varmt vatten, såååå skönt
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3

    Idag ska

    jag fortsätta att höra på hur glad sonen är över sin nya cykel.
    Han fyller år på onsdag. Men då är hans pappa inte hemma och kan hjälpa till med att justera cykeln. Så han fick den i förskott.
    Han grät av lycka.

    Sen så ska vi åka till några vänner som vi inte träffar så ofta.
    Vi har inte varit där på lite mer än ett år. Så nu är det verkligen på tiden.

    Själv så börjar jag bli förkyld, så jag ska bara ta det lugnt och njuta av det vi gör och inte alls förta mig.

    Ha en trevlig dag.
    Nu när jag är frisk, så är det sjuka under gränsen.
    Steffen 7 år
  6. 3
    Idag ska jag fortsätta att höra på hur glad sonen är över sin nya cykel.
    Han fyller år på onsdag. Men då är hans pappa inte hemma och kan hjälpa till med att justera cykeln. Så han fick den i förskott.
    Han grät av lycka.

    Sen så ska vi åka till några vänner som vi inte träffar så ofta.
    Vi har inte varit där på lite mer än ett år. Så nu är det verkligen på tiden.

    Själv så börjar jag bli förkyld, så jag ska bara ta det lugnt och njuta av det vi gör och inte alls förta mig.

    Ha en trevlig dag.
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4

    Morron!

    Jag ska jobba idag för kollegan är sjuk, som vanligt, så jag lovade hoppa in. Ont i huvudet har jag också men har tagit en tablett nyss så jag hoppas det släpper. Ska sitta här i soffan under täcket med datorn och kaffet en bra stund nu innan jag måste sätta fart. Hoppas din lördag blir trevlig trots sjuka barn!
    Om du bara gör det du alltid har gjort, kommer du bara att få det du alltid har haft.
  8. 4
    Morron! Jag ska jobba idag för kollegan är sjuk, som vanligt, så jag lovade hoppa in. Ont i huvudet har jag också men har tagit en tablett nyss så jag hoppas det släpper. Ska sitta här i soffan under täcket med datorn och kaffet en bra stund nu innan jag måste sätta fart. Hoppas din lördag blir trevlig trots sjuka barn!
  9. Medlem sedan
    Feb 2001
    #5
    Ska försöka få med mig familjen in till Gbg för en kik på kalaset. Får väl se hur det går. Sen ska jag försöka få sambon och svärfar att ta hem ett gammalt hörnskåp.
  10. 5
    Ska försöka få med mig familjen in till Gbg för en kik på kalaset. Får väl se hur det går. Sen ska jag försöka få sambon och svärfar att ta hem ett gammalt hörnskåp.
  11. Medlem sedan
    Dec 2006
    #6
    Oj,Hoppas huvudvärken släpper snart för dig.
    Jag själv ska måla färdigt min altan och sedan förbereda en grillkväll med förhoppningsvis endast min familj.Det är dessvärre så att det lätt slinker in folk hipp som happ hos oss och ikväll känner jag helt enkelt inte för det
  12. 6
    Oj,Hoppas huvudvärken släpper snart för dig.
    Jag själv ska måla färdigt min altan och sedan förbereda en grillkväll med förhoppningsvis endast min familj.Det är dessvärre så att det lätt slinker in folk hipp som happ hos oss och ikväll känner jag helt enkelt inte för det

Liknande trådar

  1. Nämen se godag :)
    By missminna in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-26, 23:06
  2. Hej och godag!
    By Ida m Toria in forum Föräldraskap
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-04-23, 07:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar