Här ska jag nog vara :-)
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Här ska jag nog vara :-)

    Testade positivt 8 dagar efter ÄL och har än så länge BF 1 maj. Är dock inte helt säker på det datumet då olika graviditetsuträknare säger olika, den på Familjeliv säger dock 1 maj och den har stämt med UL vid mina förra graviditeter. :-)

    Hoppas jag får lite sällskap snart, håller tummar och tår för er som väntar otåligt.
    ~ Petra med Sebastian -95, Isabelle -03, Lucas -05, Josefine -07, Line -09 ~
  2. 1
    Här ska jag nog vara :-) Testade positivt 8 dagar efter ÄL och har än så länge BF 1 maj. Är dock inte helt säker på det datumet då olika graviditetsuträknare säger olika, den på Familjeliv säger dock 1 maj och den har stämt med UL vid mina förra graviditeter. :-)

    Hoppas jag får lite sällskap snart, håller tummar och tår för er som väntar otåligt.
  3. majbebbe
    #2
    Hej
    Då är du först ut Hur kan man redan se så snart att man är gravid? Vilket supertest har du använt då? Själv är jag testoman så jag skall verkligen försöka vänta till IM innan jag testar....men känner jag mig rätt så tjuvtestar jag som tidigare,ha ha
  4. 2
    Hej
    Då är du först ut Hur kan man redan se så snart att man är gravid? Vilket supertest har du använt då? Själv är jag testoman så jag skall verkligen försöka vänta till IM innan jag testar....men känner jag mig rätt så tjuvtestar jag som tidigare,ha ha
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    Ja du...

    jag blev själv VÄLDIGT förvånad när testet visade positivt, det var så pass starkt att jag inte ens behövde tvivla. Vid mina andra graviditeter så har jag inte fått positivt förrän 11 dagar efter ÄL och då väldigt svagt. Vet inte om jag kan ha haft ÄL tidigare än vad tempen visar, det återstår att se.
    Jag testade med ett RFSU-test, tidigare när jag köpt deras tester så har det bara varit en tunn "papperssticka" men det jag hittade nu var en plasthylsa, ett rejälare test. Vet dock inte om dom gjort om dom eller om det finns olika modeller på dom.

    När har du IM ? *nyfiken* ;-)
    ~ Petra med Sebastian -95, Isabelle -03, Lucas -05, Josefine -07, Line -09 ~
  6. 3
    Ja du... jag blev själv VÄLDIGT förvånad när testet visade positivt, det var så pass starkt att jag inte ens behövde tvivla. Vid mina andra graviditeter så har jag inte fått positivt förrän 11 dagar efter ÄL och då väldigt svagt. Vet inte om jag kan ha haft ÄL tidigare än vad tempen visar, det återstår att se.
    Jag testade med ett RFSU-test, tidigare när jag köpt deras tester så har det bara varit en tunn "papperssticka" men det jag hittade nu var en plasthylsa, ett rejälare test. Vet dock inte om dom gjort om dom eller om det finns olika modeller på dom.

    När har du IM ? *nyfiken* ;-)
  7. majbebbe
    #4
    Hej. Åh jag har inte IM förrän 2sep, men jag har alltid kunnat se några dagar tidigare.
  8. 4
    Hej. Åh jag har inte IM förrän 2sep, men jag har alltid kunnat se några dagar tidigare.

Liknande trådar

  1. kommentarsfältens vara eller icke vara
    By cogito in forum Politik
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-09-08, 10:46
  2. Monarkins vara eller icke vara
    By -Kikou- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2011-05-27, 20:13
  3. Lucias vara eller inte vara....
    By 1Michelin1 in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 19:55
  4. Måste det vara dyrt att vara utomlands?
    By Anna T2 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 10:30
  5. Dubbelvagnens vara eller icke vara
    By Labolina in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 10:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar