Upprop
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Upprop

    Är lite nyfiken. Verkar inte vara så hög trafik här... Vilka är här och läser? Vilka är kvar?

    Jag är mamma till Alicia! (+son 3 år)
  2. 1
    Upprop Är lite nyfiken. Verkar inte vara så hög trafik här... Vilka är här och läser? Vilka är kvar?

    Jag är mamma till Alicia! (+son 3 år)
  3. Medlem sedan
    Jul 2001
    #2

    Jag är här

    läser regelbundet och skriver då och då. Jag jobbar heltid, men ska vara hemma en omgång till med Emmy nu i höst, vi skolar in henne på dagis i januari. Hon är en fanstastisk go tös, gräsligt envis, hemskt klättrig, men snabbtänkt som få och väldigt social. Emmy älskar allt som storasyskon gör och vill helst vara med dem hela tiden. Det är hemska illtjut när hon inte får/kan det. I morgon börjar storebror skolan igen och på tisdag börjar storasyster förskoleverksamheten, Alva har varit hemma från dagis i drygt ett år, men nu börjar hon 15H/vecka tillsammans med fyra jämnåriga tjejer som också har varit hemma ett år (de har alla var sitt småsyskon fött 07). Det kommer att bli annorlunda för Emmy, vi får se hur hon tar det. I januri börjar hon på grannavdelningen på det dagis där Alva går.
    *kram*
    Kristina med 3♥
  4. 2
    Jag är här läser regelbundet och skriver då och då. Jag jobbar heltid, men ska vara hemma en omgång till med Emmy nu i höst, vi skolar in henne på dagis i januari. Hon är en fanstastisk go tös, gräsligt envis, hemskt klättrig, men snabbtänkt som få och väldigt social. Emmy älskar allt som storasyskon gör och vill helst vara med dem hela tiden. Det är hemska illtjut när hon inte får/kan det. I morgon börjar storebror skolan igen och på tisdag börjar storasyster förskoleverksamheten, Alva har varit hemma från dagis i drygt ett år, men nu börjar hon 15H/vecka tillsammans med fyra jämnåriga tjejer som också har varit hemma ett år (de har alla var sitt småsyskon fött 07). Det kommer att bli annorlunda för Emmy, vi får se hur hon tar det. I januri börjar hon på grannavdelningen på det dagis där Alva går.
    *kram*
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    är här ibland och söker lite info men hinner inte sitta framför datorn nästan nånting numera....

    /Ingrids mamma
  6. 3
    är här ibland och söker lite info men hinner inte sitta framför datorn nästan nånting numera....

    /Ingrids mamma
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    Jag är kvar till och från !
    mamma till Jonathan och dottern 6 år
  8. 4
    Jag är kvar till och från !
    mamma till Jonathan och dottern 6 år
  9. Medlem sedan
    Feb 2004
    #5
    Jag är inne och läser regelbundet, har dock inte blivit så mycket skriva av för min del.

    Mamma till Alma (+ son på 4 år)
  10. 5
    Jag är inne och läser regelbundet, har dock inte blivit så mycket skriva av för min del.

    Mamma till Alma (+ son på 4 år)
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Jag och Noah är kvar Inne varje dag men orkar inte alltid skriva
  12. 6
    Jag och Noah är kvar Inne varje dag men orkar inte alltid skriva
  13. Medlem sedan
    Apr 2003
    #7
    Här och läser. :-)
    Skriver inte så ofta.
    Fullt upp med Barn och hus och Bebis i magen.
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  14. 7
    Här och läser. :-)
    Skriver inte så ofta.
    Fullt upp med Barn och hus och Bebis i magen.
  15. Medlem sedan
    Feb 2003
    #8
    Jag är också kvar, litegran iaf. Aktiviteten här är ju inte superhög så det blir inte att jag går in så ofta, är mer aktiv i min nya ankomstgrupp.
  16. 8
    Jag är också kvar, litegran iaf. Aktiviteten här är ju inte superhög så det blir inte att jag går in så ofta, är mer aktiv i min nya ankomstgrupp.
  17. Medlem sedan
    Mar 2008
    #9
    Jag har ju inte varit med så länge men är kvar .
  18. 9
    Jag har ju inte varit med så länge men är kvar .
  19. Medlem sedan
    Jul 2004
    #10
    Jag går in och läser kanske en gång varannan vecka. Har fullt upp för det mesta.
  20. 10
    Jag går in och läser kanske en gång varannan vecka. Har fullt upp för det mesta.
  21. Medlem sedan
    Dec 2002
    #11
    Inte särskilt ofta längre men jag läser nån gång ibland. Mamma till David (12 mars) och en 5-årig storebror.
  22. 11
    Inte särskilt ofta längre men jag läser nån gång ibland. Mamma till David (12 mars) och en 5-årig storebror.
  23. Medlem sedan
    Sep 2005
    #12
    Jag läser och skriver ibland men det har inte blivit mycket på senaste tiden!
    har haft fullt upp men nu blir det förhoppningsvis bättre!
  24. 12
    Jag läser och skriver ibland men det har inte blivit mycket på senaste tiden!
    har haft fullt upp men nu blir det förhoppningsvis bättre!
  25. Medlem sedan
    Jun 2006
    #13
    Jag är också här och läser lite då och då. Eftersom jag har rätt mycket runt mig och är i början av graviditeten med tvåan är det sällan jag orkar skriva så mycket. Men det är alltid kul att följa er andra i allt som händer..!!!
  26. 13
    Jag är också här och läser lite då och då. Eftersom jag har rätt mycket runt mig och är i början av graviditeten med tvåan är det sällan jag orkar skriva så mycket. Men det är alltid kul att följa er andra i allt som händer..!!!
  27. Medlem sedan
    Apr 2003
    #14
    Grattis till tvåan!!!
    Lycka till!
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  28. 14
    Grattis till tvåan!!!
    Lycka till!
  29. Medlem sedan
    Aug 2006
    #15
    Jag är här ibland.
    Mamma till Sabine född 16/3-07 samt två pojkar -02 och -04
  30. 15
    Jag är här ibland.
    Mamma till Sabine född 16/3-07 samt två pojkar -02 och -04
  31. Medlem sedan
    Apr 2006
    #16
    Det går i perioder. Just nu har jag haft en period när jag varit inne väldigt lite. Men nu har jag precis börjat jobba så då kanske jag smyger in på AFF ibland och läser lite.

    Jag är mamma till Lova född 070307
  32. 16
    Det går i perioder. Just nu har jag haft en period när jag varit inne väldigt lite. Men nu har jag precis börjat jobba så då kanske jag smyger in på AFF ibland och läser lite.

    Jag är mamma till Lova född 070307
  33. Medlem sedan
    Jun 2007
    #17
    jag är här !!! har gustav född 15/3 07
  34. 17
    jag är här !!! har gustav född 15/3 07
  35. Medlem sedan
    Nov 2006
    #18
    Jag är kvar Med lilla Adelia!
  36. 18
    Jag är kvar Med lilla Adelia!
  37. Medlem sedan
    Jun 2006
    #19
    Jag är inne lite nu och då och skriver, inte så ofta men när jag hinner.... LIllen tar ju sin tid och nu är ju tvåan på G...
    Personligt föremål på en öde ö eller i vildmarken: Bear Grylls

    "Ettan 070303 Tvåan 090407"
  38. 19
    Jag är inne lite nu och då och skriver, inte så ofta men när jag hinner.... LIllen tar ju sin tid och nu är ju tvåan på G...

Liknande trådar

  1. UPPROP
    By Sissi82 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 10:25
  2. Hej-upprop!
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-20, 15:42
  3. Upprop!
    By Annita in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 12:15
  4. Upprop!!!
    By hoppfull in forum _0706 Junibarn
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 09:40
  5. UPPROP
    By nettan in forum Singelmingel
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 10:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar