Klimakteriet - Sidan 2
Mammasnack
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #21
    Jag hamnade i klimakteriet efter cellgiftsbehandlingar när jag var 43. Inte jättekul faktiskt. Det jag har mest problem med är att jag svettas och att jag har stora problem med att sova.

    Jag har inga tips på vad man ska göra för att slippa svettas, och östrogen har aldrig varit ett alternativ för mig, på grund av en kronisk sjukdom jag har.

    Träning sägs vara bra, men det har jag inte riktigt kommit igång med efter jag var sjuk. Min syster äter något hälsokostpreparat som hon tycker fungerar. Hon fick väldiga humörsvängningar som hon nu slipper. Däremot kommer jag förstås inte ihåg vad pillren heter.

    Jag försöker stå ut, och glädjer mig åt att när det är dags för mina jämnåriga kompisar, så har jag redan klarat av den perioden.
  2. 21
    Jag hamnade i klimakteriet efter cellgiftsbehandlingar när jag var 43. Inte jättekul faktiskt. Det jag har mest problem med är att jag svettas och att jag har stora problem med att sova.

    Jag har inga tips på vad man ska göra för att slippa svettas, och östrogen har aldrig varit ett alternativ för mig, på grund av en kronisk sjukdom jag har.

    Träning sägs vara bra, men det har jag inte riktigt kommit igång med efter jag var sjuk. Min syster äter något hälsokostpreparat som hon tycker fungerar. Hon fick väldiga humörsvängningar som hon nu slipper. Däremot kommer jag förstås inte ihåg vad pillren heter.

    Jag försöker stå ut, och glädjer mig åt att när det är dags för mina jämnåriga kompisar, så har jag redan klarat av den perioden.
  3. Medlem sedan
    Sep 2015
    #22
    Antidepressiva naturläkemedel - nuvialabmeno.se Denna produkt har hjälpt mig få tillbaks min positivet o tro på livet. Jag var deprimerad och nu har jag gjort massor av förändringar och ser ljust på livet igen.
  4. 22
    Antidepressiva naturläkemedel - nuvialabmeno.se Denna produkt har hjälpt mig få tillbaks min positivet o tro på livet. Jag var deprimerad och nu har jag gjort massor av förändringar och ser ljust på livet igen.
  5. Medlem sedan
    Jul 2023
    #23
    Get an official IELTS|TOEFL certificate.


    If you are planning to study, work or live abroad, we can help you get there!


    We provide the requisite assistance to those who, for one reason or another, are not able to do in the IELTS test or obtain the required credits, which are required by institutions, employers or embassies.


    Contact.
    Telegram: registraboard
    E-mail address: [email protected]

    345.jpeg
  6. 23
    Get an official IELTS|TOEFL certificate.


    If you are planning to study, work or live abroad, we can help you get there!


    We provide the requisite assistance to those who, for one reason or another, are not able to do in the IELTS test or obtain the required credits, which are required by institutions, employers or embassies.


    Contact.
    Telegram: registraboard
    E-mail address: [email protected]

    345.jpeg
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Klimakteriet?
    By Liselotte66 in forum Medelålders 45+
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2022-05-22, 07:12
  2. Klimakteriet
    By anonymt namn in forum Medelålders 45+
    Svar: 53
    Senaste inlägg: 2022-05-22, 07:10
  3. Klimakteriet.
    By Daga in forum Medelålders 45+
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-26, 18:23
  4. Klimakteriet vid 38??
    By Klimakteriehäxa? in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-22, 11:49
  5. Klimakteriet
    By Susanne in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-15, 07:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar