Min "smarta" son tyckte det var en
_0312 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Min "smarta" son tyckte det var en

    lysande idé att kasta upp en 4:dels gatusten högt upp i luften i lördags...men resultatet att den landade i bakhuvudet på honom och slog upp ett 2 cm långt och 4 mm djupt jack...
    Sonen skrek och blodet sprutade, maken skrek om ambulans.. själv så torkade jag blod och konstaterade att vi måste till akuten ;0)

    Så nu blir det spännande att se hur länge han kommer att komma ihåg vilken dålig idé det är att kasta stenar upp i luften, jag gissar på 2 dagar ..
  2. 1
    Min "smarta" son tyckte det var en lysande idé att kasta upp en 4:dels gatusten högt upp i luften i lördags...men resultatet att den landade i bakhuvudet på honom och slog upp ett 2 cm långt och 4 mm djupt jack...
    Sonen skrek och blodet sprutade, maken skrek om ambulans.. själv så torkade jag blod och konstaterade att vi måste till akuten ;0)

    Så nu blir det spännande att se hur länge han kommer att komma ihåg vilken dålig idé det är att kasta stenar upp i luften, jag gissar på 2 dagar ..
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Hi hi...

    ja minnet är ju inte så värst långt men han kanske får skylla på att han slog i huvudet Skönt att det gick bra iaf men det blöder ju alltid mycket och ser värre ut än det kanske är, som tur är.

    Elias kan aldrig sitta still på sin stol och för ett tag sen klängde han runt som vanligt och till slut ramlade han ner med huvudet i nåt vasst och blodet sprutade men dan efter klättrade han som vanligt...

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  4. 2
    Hi hi... ja minnet är ju inte så värst långt men han kanske får skylla på att han slog i huvudet Skönt att det gick bra iaf men det blöder ju alltid mycket och ser värre ut än det kanske är, som tur är.

    Elias kan aldrig sitta still på sin stol och för ett tag sen klängde han runt som vanligt och till slut ramlade han ner med huvudet i nåt vasst och blodet sprutade men dan efter klättrade han som vanligt...

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Stackarn... Måste gjort ont. Tur att du ändå kunde behålla lugnet, det kan ju se värre ut än det är.Skönt att det gick bra ( ja akutenbesök är väl ingen höjdare men det kunde gått värre...)
  6. 3
    Stackarn... Måste gjort ont. Tur att du ändå kunde behålla lugnet, det kan ju se värre ut än det är.Skönt att det gick bra ( ja akutenbesök är väl ingen höjdare men det kunde gått värre...)

Liknande trådar

  1. "våra bebisar" -> "mammagrupper"
    By Julborg in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-12-22, 13:40
  2. Skillnaden mellan "Farväl" och "Hejdå"
    By mej76 in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-01, 10:08
  3. Till "Anonym" ang "droppe glass"!
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-02, 20:52
  4. Vad tyckte ni om "Singelmammor"?
    By Sintra in forum Ensamförälder
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-19, 21:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar