BIM 28/8 ?
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    BIM 28/8 ?

    Någon mer med detta datum för BIM ? Och i så fall, tror ni att ni har lyckats ? Känner ni er gravida ?
  2. 1
    BIM 28/8 ? Någon mer med detta datum för BIM ? Och i så fall, tror ni att ni har lyckats ? Känner ni er gravida ?
  3. AnoNYm här
    #2
    Ja samma datum har jag. Tycker jag känner mig öm i brösten. Men är bara rädd att det ska vara inbillning. Första månaden vi försöker och det vore ju för bra för att vara sant om det skulle gå vägen.

    Du då - känner du något?
  4. 2
    Ja samma datum har jag. Tycker jag känner mig öm i brösten. Men är bara rädd att det ska vara inbillning. Första månaden vi försöker och det vore ju för bra för att vara sant om det skulle gå vägen.

    Du då - känner du något?
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    Känner mig ovanligt hungrig och har ont i kroppen som tidig foglossning men å andra sidan så är jag på ett himla humör och det är ett tecken på PMS så jag är lite osäker...
  6. 3
    Känner mig ovanligt hungrig och har ont i kroppen som tidig foglossning men å andra sidan så är jag på ett himla humör och det är ett tecken på PMS så jag är lite osäker...
  7. AnoNYm här
    #4
    När tänkte du våga dig på ett test? Jag vill NU men vet ju att det är lite tidigt. Men så himla många dagar till orkar jag inte vänta. Har 3 test =) Så jag kan ju göra fler.......
  8. 4
    När tänkte du våga dig på ett test? Jag vill NU men vet ju att det är lite tidigt. Men så himla många dagar till orkar jag inte vänta. Har 3 test =) Så jag kan ju göra fler.......
  9. Sara snickrar på 3an
    #5

    Näää....

    Mensan tog precis slut, så jag kommer inte ens få börja verkstaden förrens den 28:e

    Tiden går för långsamt...
  10. 5
    Näää.... Mensan tog precis slut, så jag kommer inte ens få börja verkstaden förrens den 28:e

    Tiden går för långsamt...
  11. Medlem sedan
    Sep 1999
    #6
    Har räknat lite fel så jag har BIM först 30/8
    Så det blir till att vänta ännu längre. Jag vet inte när jag skall våga ta ett test eller om jag skall göra det. Hade missfall den 2/7 så jag vet inte hur säkert ett test skulle vara för mig. Jag har bara 1 test så jag väntar nog i det längsta. Visst är det trist att vänta...
  12. 6
    Har räknat lite fel så jag har BIM först 30/8
    Så det blir till att vänta ännu längre. Jag vet inte när jag skall våga ta ett test eller om jag skall göra det. Hade missfall den 2/7 så jag vet inte hur säkert ett test skulle vara för mig. Jag har bara 1 test så jag väntar nog i det längsta. Visst är det trist att vänta...
  13. Medlem sedan
    Sep 1999
    #7
    Visst går tiden extra långsamt när man planerar bebisar och väntan till nästa ÄL känns oändlig...
  14. 7
    Visst går tiden extra långsamt när man planerar bebisar och väntan till nästa ÄL känns oändlig...
  15. Sara snickrar på 3an
    #8

    Ja...

    Och ettan och tvåan blev till på första försöket båda två, så jag är inte alls van vid det här väntandet = )
  16. 8
    Ja... Och ettan och tvåan blev till på första försöket båda två, så jag är inte alls van vid det här väntandet = )
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar