Lego-fråga!
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    Lego-fråga!

    Sonen önskar sig lego i födelsedagspresent och jag är jätteglad för det men han önskar sig inte just en helikopter eller en stad eller nåt sånt, han bygger gärna själv och hittar på och önskar sig därför hjälmar, gubbar, däck, plattor m m småsaker och jag undrar om någon vet någon särskild butik som har detta eller gärna på nätet så man kan beställa, ganska bråttom också förstås.......?!
  2. 1
    Lego-fråga! Sonen önskar sig lego i födelsedagspresent och jag är jätteglad för det men han önskar sig inte just en helikopter eller en stad eller nåt sånt, han bygger gärna själv och hittar på och önskar sig därför hjälmar, gubbar, däck, plattor m m småsaker och jag undrar om någon vet någon särskild butik som har detta eller gärna på nätet så man kan beställa, ganska bråttom också förstås.......?!
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2

    Leksaksaffär :)

    Åtminstone de större har absolut såna blandlådor - jättekul!
  4. 2
    Leksaksaffär :) Åtminstone de större har absolut såna blandlådor - jättekul!
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3

    ICA Maxi

    De har en jätte fin låda, rätt så stor och inte så dyr, i den är där lite av allt.
    Köpte en sådan till sonen i julklapp, uppskattad.
  6. 3
    ICA Maxi De har en jätte fin låda, rätt så stor och inte så dyr, i den är där lite av allt.
    Köpte en sådan till sonen i julklapp, uppskattad.
  7. Medlem sedan
    Apr 1999
    #4

    TG skrivab

    Vi köpte en jättestor sats lego för många år sedan från TG skrivab. Jag har ingen adress till dem, men googla och se om du får något svar!
  8. 4
    TG skrivab Vi köpte en jättestor sats lego för många år sedan från TG skrivab. Jag har ingen adress till dem, men googla och se om du får något svar!
  9. Medlem sedan
    Jan 2001
    #5

    Om du vill ha påsar med spec.

    delar så får du gå till Legos egen hemida... tex http://shop.lego.com/ByCategory/Leaf.aspx?cn=97&d=203 och beställa.

    Tror att portot är 75 kr så det är liksom inte bara en liten sak man beställer då kanske. Men om du går ihop med någon/ några kanske.


    Zirie
    ______________________
    ~Z~
    ______________________
  10. 5
    Om du vill ha påsar med spec. delar så får du gå till Legos egen hemida... tex http://shop.lego.com/ByCategory/Leaf.aspx?cn=97&d=203 och beställa.

    Tror att portot är 75 kr så det är liksom inte bara en liten sak man beställer då kanske. Men om du går ihop med någon/ några kanske.


    Zirie

Liknande trådar

  1. LEGO-fråga
    By Eva-Britt in forum Föräldraskap
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-10, 18:51
  2. En fråga ang. lego
    By jenny_77 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 09:59
  3. Lego-fråga
    By -Agnes in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-12, 21:57
  4. Lego-fråga
    By Ina in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-13, 08:44
  5. Lego-fråga + Name It
    By -Selma- in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-26, 21:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar