kokbok
Mat & dryck
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    kokbok

    Har bestämt mig för att försöka variera maten i höst och laga lite nytt. Både enkel vardagsmat och helg/festmat. Är så trött på att alltid göra samma gamla vanliga, även om det ioch för sig är gott. Behöver ny inspiration och tänkte investera i några bra kokböcker. Internet i all ära men sitta hemma vid köksbordet eller i soffan och bläddra få ideer är vad jag längtar efter. Har ni tips på bra kokböcker?
  2. 1
    kokbok Har bestämt mig för att försöka variera maten i höst och laga lite nytt. Både enkel vardagsmat och helg/festmat. Är så trött på att alltid göra samma gamla vanliga, även om det ioch för sig är gott. Behöver ny inspiration och tänkte investera i några bra kokböcker. Internet i all ära men sitta hemma vid köksbordet eller i soffan och bläddra få ideer är vad jag längtar efter. Har ni tips på bra kokböcker?
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Alla kokböcker av familjen Bergenström ger mig lust att laga mat ! Och bra mat ! Enkel och rolig mat !
    Lycka till ! // P
  4. 2
    Alla kokböcker av familjen Bergenström ger mig lust att laga mat ! Och bra mat ! Enkel och rolig mat !
    Lycka till ! // P

Liknande trådar

  1. Kokbok?
    By mamma till D & A in forum Småbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-12-31, 00:27
  2. kokbok
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-10-27, 19:02
  3. Jag har en ny kokbok
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 11:09
  4. GI kokbok?
    By johi in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 19:39
  5. Bra kokbok?
    By Camelia in forum Mat & dryck
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 11:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar