Vad vi är aktiva :)
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Vad vi är aktiva :)

    Efter Tindragulls inlägg om att svara på inlägg har jag märkt att det blivit en himla fart på februarigruppen. Nån mer som lagt märke till det, eller är det bara att semestrarna är över? Massa svar på vartenda inlägg och nästan en full sida att läsa efter nån dag borta bara. Kul!!!
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~
    Mamma till Elin född 080207. Bebis i magen, bf 8/11.
    Blogg från Elins första år:
    www.nogg.se/leyse
  2. 1
    Vad vi är aktiva :) Efter Tindragulls inlägg om att svara på inlägg har jag märkt att det blivit en himla fart på februarigruppen. Nån mer som lagt märke till det, eller är det bara att semestrarna är över? Massa svar på vartenda inlägg och nästan en full sida att läsa efter nån dag borta bara. Kul!!!
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Ja, det är en väldigt aktivitet här inne, jag har iaf blivit mer aktiv än tidigare efter Tindragulls inlägg men tycker att denna grupp alltid varit aktiv
  4. 2
    Ja, det är en väldigt aktivitet här inne, jag har iaf blivit mer aktiv än tidigare efter Tindragulls inlägg men tycker att denna grupp alltid varit aktiv
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Kan säkert vara en kombination. Men mest tror jag faktiskt att allas vardag satt igång. Semestrarna är slut.
  6. 3
    Kan säkert vara en kombination. Men mest tror jag faktiskt att allas vardag satt igång. Semestrarna är slut.
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    Ja, jag har också märkt det. Superkul för jag har haft massor av tid att sitta här och läsa och skriva när sonen varit på dagis och sånt Annars är det så trist när man kollar samma sidor hundra gånger och inget händer... (vadå nätberoende? jag? hehe... vadå stänga av datorn? vad är det? vet inte ens vart knappen sitter...)
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  8. 4
    Ja, jag har också märkt det. Superkul för jag har haft massor av tid att sitta här och läsa och skriva när sonen varit på dagis och sånt Annars är det så trist när man kollar samma sidor hundra gånger och inget händer... (vadå nätberoende? jag? hehe... vadå stänga av datorn? vad är det? vet inte ens vart knappen sitter...)
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5

    Märkt detsamma

    men ville inte säga nåt för då kanske jag Jinxar det..

    Jättekul är det i alla fall!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  10. 5
    Märkt detsamma men ville inte säga nåt för då kanske jag Jinxar det..

    Jättekul är det i alla fall!
  11. Medlem sedan
    Oct 2004
    #6

    Stänga av datorn???

    Menar du att det bör göras ibland??? Här är den bara av om åskan går...
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  12. 6
    Stänga av datorn??? Menar du att det bör göras ibland??? Här är den bara av om åskan går...

Liknande trådar

  1. Hur aktiva är...
    By Tösen76 in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-16, 14:38
  2. Oj vad aktiva ni är..
    By Grogglan in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 21:42
  3. Vad ni är aktiva!!!
    By Athena m. fyran in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 18:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar