Bara borta....
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Bara borta....

    Ok för att vi har stökigt här hemma...men ändå! Sonens båda jackor är spårlöst försvunna....har inte sett dem på hela sommaren.
    Hr hel tiden tänkt tt jaja, de kommer väl fram. Men nä...nu har jag faktiskt letat överallt jag kan komma på...i alla väskor osv.

    Irriterande att behöva köpa nytt pga av det!
    På sidan http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-o...ollection=2297 samlar vi in bidrag till cancerforskningen i alla våra nätvänners namn!
  2. 1
    Bara borta.... Ok för att vi har stökigt här hemma...men ändå! Sonens båda jackor är spårlöst försvunna....har inte sett dem på hela sommaren.
    Hr hel tiden tänkt tt jaja, de kommer väl fram. Men nä...nu har jag faktiskt letat överallt jag kan komma på...i alla väskor osv.

    Irriterande att behöva köpa nytt pga av det!
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Kollat

    dagis/skola/fritids, kompisar, andra ställen han kan ha varit på? Lätt att glömma en jacka om det är varmt. Ev. landställe eller nånstans ni varit på semestern?
    Om du bara gör det du alltid har gjort, kommer du bara att få det du alltid har haft.
  4. 2
    Kollat dagis/skola/fritids, kompisar, andra ställen han kan ha varit på? Lätt att glömma en jacka om det är varmt. Ev. landställe eller nånstans ni varit på semestern?
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    Samma som här. Mellanbarnets gympaskor är borta. Har letat precis överallt men inga skor. Blir till att åka och fixa nya för snart är det för kallt för crocs.
  6. 3
    Samma som här. Mellanbarnets gympaskor är borta. Har letat precis överallt men inga skor. Blir till att åka och fixa nya för snart är det för kallt för crocs.

Liknande trådar

  1. Min son bara borta!?
    By Ungmamma080809 in forum Omhändertagna barn
    Svar: 99
    Senaste inlägg: 2018-07-04, 05:42
  2. Plötsligt var han bara borta!
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-07-29, 07:07
  3. Plötsligt var han bara borta! (3åringen)
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-07-28, 20:29
  4. Min klocka var bara borta!
    By Ammis in forum _01/02 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 09:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar