Ont men inte större bröst
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Ont men inte större bröst

    Är i vecka 13 (12+3) och har inte märkt av någon särskild bröststorleksförändring???
    Jag har ont å så men jag tycker inte att de förändrats så särskilt

    Var på ultraljud i v 10 (9+2) då vi såg det lilla hjärtat picka på men jag är ändå så oerhört orolig för missfall (har ett i bagaget), även fast barnmorskan sa att ultraljuden går före de 12 veckorna. Dvs att det är "säkert" nu.

    Är det någon annan som inte heller har synbara bevis?
    Fick precis veta att min kollega/bästa vän igår visade + på stickan och hon har redan fått kommentarer om stora bröst (i typ v4)???

    Hoppas på att flera upplevt detta som det gått vägen för ändå, utan den synbara bevisen
  2. 1
    Ont men inte större bröst Är i vecka 13 (12+3) och har inte märkt av någon särskild bröststorleksförändring???
    Jag har ont å så men jag tycker inte att de förändrats så särskilt

    Var på ultraljud i v 10 (9+2) då vi såg det lilla hjärtat picka på men jag är ändå så oerhört orolig för missfall (har ett i bagaget), även fast barnmorskan sa att ultraljuden går före de 12 veckorna. Dvs att det är "säkert" nu.

    Är det någon annan som inte heller har synbara bevis?
    Fick precis veta att min kollega/bästa vän igår visade + på stickan och hon har redan fått kommentarer om stora bröst (i typ v4)???

    Hoppas på att flera upplevt detta som det gått vägen för ändå, utan den synbara bevisen
  3. Medlem sedan
    Jun 2008
    #2
    Jag är i v. 18 nu och får fortfarande kommentaren "'är du gravid??? men det syns ju ingenting!" vilket börjar kännas lite uttjatat. Jag VILL ju att det ska synas. Har fått större bröst, men eftersom jag inte hade så mycket att komma med från början är de inte enorma direkt. I övrigt har jag haft löjligt få symptom faktiskt. Hör efter med din mamma eller om du har en syster, för det brukar nog vara genetiskt, hur man ser ut under graviditeten och i vilken takt man växer. Även symptomen är de ofta desamma i familjen...
  4. 2
    Jag är i v. 18 nu och får fortfarande kommentaren "'är du gravid??? men det syns ju ingenting!" vilket börjar kännas lite uttjatat. Jag VILL ju att det ska synas. Har fått större bröst, men eftersom jag inte hade så mycket att komma med från början är de inte enorma direkt. I övrigt har jag haft löjligt få symptom faktiskt. Hör efter med din mamma eller om du har en syster, för det brukar nog vara genetiskt, hur man ser ut under graviditeten och i vilken takt man växer. Även symptomen är de ofta desamma i familjen...
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Hej, don´t worry, be happy!

    Bekymra dig inte för brösten, mina bröst har knappt växt sig större och jag kan fortfarande ha mina BH:ar än om det märks lite i dem.. och jag har BF 29/8.
  6. 3
    Hej, don´t worry, be happy!

    Bekymra dig inte för brösten, mina bröst har knappt växt sig större och jag kan fortfarande ha mina BH:ar än om det märks lite i dem.. och jag har BF 29/8.
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Hej!
    Kände som du i börja, hade inga vidre symtom, och brösten blev inte större...
    Men sen i vecka 19 runt där då så hände det mera i kroppen, tror att det var efter UL och jag kunde slappna av och känna att allt var okey!
    Var oxå nervös eftersom det har gått åt helskotta innan.
    Men det är visst normal att känna så!
    Lycka till med allt.
    Är själv i vecka 23 nu, och nu börjar det att synas.
    Kram på dig
  8. 4
    Hej!
    Kände som du i börja, hade inga vidre symtom, och brösten blev inte större...
    Men sen i vecka 19 runt där då så hände det mera i kroppen, tror att det var efter UL och jag kunde slappna av och känna att allt var okey!
    Var oxå nervös eftersom det har gått åt helskotta innan.
    Men det är visst normal att känna så!
    Lycka till med allt.
    Är själv i vecka 23 nu, och nu börjar det att synas.
    Kram på dig

Liknande trådar

  1. Större bröst?
    By agda in forum Mammasnack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2014-12-24, 21:03
  2. Ibland har jag ju önskat större bröst
    By Salander in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2011-01-07, 13:52
  3. Injektion för större bröst??
    By Plattis in forum Kroppsideal
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-09-29, 14:18
  4. Ont men inte större bröst
    By Björnunge in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-08-21, 17:36
  5. Bröst ännu större?
    By hundtokig in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-19, 10:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar