många barn
Många barn
  1. Janna!
    #1

    många barn

    Hur har era 4+ bebisar varit, när de var spädisar?

    Kan man få en kolikbebis fast de första klarat sig utan kolik?

    Hur har alla sovit?
  2. 1
    många barn Hur har era 4+ bebisar varit, när de var spädisar?

    Kan man få en kolikbebis fast de första klarat sig utan kolik?

    Hur har alla sovit?
  3. Medlem sedan
    Mar 2007
    #2
    Jag har fyra barn som varit väldigt olika med sömn både när det gäller att somna själv och sova i sin säng hela natten. Den yngsta tjejen är helt otrolig. Hon lägger jag i sängen och går därifrån, sen hörs inte ett pip förrän på morgonen. Två av de andra har jag fått kämpa med varje kväll för att de ska sova och pojken har varit väldigt upp och ner. Ibland har det gått jättebra och ibland var han helt hopplös
  4. 2
    Jag har fyra barn som varit väldigt olika med sömn både när det gäller att somna själv och sova i sin säng hela natten. Den yngsta tjejen är helt otrolig. Hon lägger jag i sängen och går därifrån, sen hörs inte ett pip förrän på morgonen. Två av de andra har jag fått kämpa med varje kväll för att de ska sova och pojken har varit väldigt upp och ner. Ibland har det gått jättebra och ibland var han helt hopplös
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Yes indeed. Vår fjärde flicka hade kolik och hon är fortfarande känslig för viss mat.

    Alla andra tre sov hela nätter medans denna lilla sovit oroligt och varit extremt lättväckt.

    Det kan variera mycket.
  6. 3
    Yes indeed. Vår fjärde flicka hade kolik och hon är fortfarande känslig för viss mat.

    Alla andra tre sov hela nätter medans denna lilla sovit oroligt och varit extremt lättväckt.

    Det kan variera mycket.
  7. Malla
    #4

    Mitt sjunde

    barn är det enda som haft rejält magknip om kvällarna. Han visade sig helt enkelt ha en "besvärlig" mage och blev senare förstoppad trots att jag helammade. Enligt läkaren var det på grund av att min bröstmjölk var så fet Vad det gäller sömn så har det varierat från barn till barn och över tid. Någon har sovit bra i början och sedan strulat andra har varit stökiga i början men snabbt börjat sova bra. Ett barn har ALLTID sovit bra och det är min förstfödde Mina barn har inte varit vakna och skrikit om nätterna utan bara ammats. De har bara skrikit när de varit sjuka.
  8. 4
    Mitt sjunde barn är det enda som haft rejält magknip om kvällarna. Han visade sig helt enkelt ha en "besvärlig" mage och blev senare förstoppad trots att jag helammade. Enligt läkaren var det på grund av att min bröstmjölk var så fet Vad det gäller sömn så har det varierat från barn till barn och över tid. Någon har sovit bra i början och sedan strulat andra har varit stökiga i början men snabbt börjat sova bra. Ett barn har ALLTID sovit bra och det är min förstfödde Mina barn har inte varit vakna och skrikit om nätterna utan bara ammats. De har bara skrikit när de varit sjuka.

Liknande trådar

  1. Inga barn-många barn
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-06-27, 10:31
  2. Hur många barn?
    By jenni66 in forum Barn som yrke
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-30, 14:17
  3. Nån mer med många barn här?
    By Mamma -75- in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-06, 21:04
  4. För många barn
    By Akleja in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 14:46
  5. Hur många ord kan era barn nu?
    By Charlotte med sessorna in forum _0407 Julibarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 10:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar