Kort minne?
Pappasnack
  1. Mannen i huset
    #1

    Kort minne?

    Min fru är förbjuden många ggr att väcka mig om sånt som kan vänta, jag har svårt att somna om och kan missa en hel dagsinkomst. Nu hände det igen så jag har satt upp lapp om det på dörren, som kan se konstigt ut för andra,vad kan man annars göra?
  2. 1
    Kort minne? Min fru är förbjuden många ggr att väcka mig om sånt som kan vänta, jag har svårt att somna om och kan missa en hel dagsinkomst. Nu hände det igen så jag har satt upp lapp om det på dörren, som kan se konstigt ut för andra,vad kan man annars göra?
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2
    vad kan man annars göra?
    Tja, man kan ju bl.a. skriva nonsensinlägg om det här!
    "Det du inte förstår - förstör!
    Tillslut blir hela världen begriplig!"
  4. 2
    vad kan man annars göra?
    Tja, man kan ju bl.a. skriva nonsensinlägg om det här!
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3
    Ellet tvärtom förefaller det som.
    Du är nog inte riktigt i position att objektivt bedöma min "sense" Vida, Åtminstone inte om du bedömer den utifrån dina egna ramar för vad som är "sense" och inte.
    Men det var väl bra att du och den nyinhoppade skribenten förstår varandra. Då ser vi fram emot ett snart få läsa ett högkvalitativt svar från dig till den "anonyme" som "makes sense". För inte tänkte du väl bara kommentera mitt svar utan att skriva ett eget?
  6. 3
    Ellet tvärtom förefaller det som.
    Du är nog inte riktigt i position att objektivt bedöma min "sense" Vida, Åtminstone inte om du bedömer den utifrån dina egna ramar för vad som är "sense" och inte.
    Men det var väl bra att du och den nyinhoppade skribenten förstår varandra. Då ser vi fram emot ett snart få läsa ett högkvalitativt svar från dig till den "anonyme" som "makes sense". För inte tänkte du väl bara kommentera mitt svar utan att skriva ett eget?
  7. onåd
    #4
    Kvinna?
  8. 4
    Kvinna?
  9. Mannen i huset
    #5
    Ellet tvärtom förefaller det som.
    Du är nog inte riktigt i position att objektivt bedöma min "sense" Vida, Åtminstone inte om du bedömer den utifrån dina egna ramar för vad som är "sense" och inte.
    Men det var väl bra att du och den nyinhoppade skribenten förstår varandra. Då ser vi fram emot ett snart få läsa ett högkvalitativt svar från dig till den "anonyme" som "makes sense". För inte tänkte du väl bara kommentera mitt svar utan att skriva ett eget?
    Feltryck
  10. 5
    Ellet tvärtom förefaller det som.
    Du är nog inte riktigt i position att objektivt bedöma min "sense" Vida, Åtminstone inte om du bedömer den utifrån dina egna ramar för vad som är "sense" och inte.
    Men det var väl bra att du och den nyinhoppade skribenten förstår varandra. Då ser vi fram emot ett snart få läsa ett högkvalitativt svar från dig till den "anonyme" som "makes sense". För inte tänkte du väl bara kommentera mitt svar utan att skriva ett eget?
    Feltryck
  11. onåd
    #6
    Jäkligt långt feltryck och dessutom bildades rätt många ord av feltrycket.
  12. 6
    Jäkligt långt feltryck och dessutom bildades rätt många ord av feltrycket.
  13. Medlem sedan
    Oct 2003
    #7
    Feltryck
    Av Vidas då som skriver här inloggad som kvinna?
    "Det du inte förstår - förstör!
    Tillslut blir hela världen begriplig!"
  14. 7
    Feltryck
    Av Vidas då som skriver här inloggad som kvinna?
  15. Mannen i huset
    #8
    Jäkligt långt feltryck och dessutom bildades rätt många ord av feltrycket.
    Nej bara Mannen i huset
  16. 8
    Jäkligt långt feltryck och dessutom bildades rätt många ord av feltrycket.
    Nej bara Mannen i huset
  17. Mannen i huset
    #9
    Kvinna?
    Mannen i huset har en kvinna i motsats till fg
  18. 9
    Kvinna?
    Mannen i huset har en kvinna i motsats till fg
  19. onåd
    #10
    Så får ni inte göra. Han får skaffa sig ett eget konto.
  20. 10
    Så får ni inte göra. Han får skaffa sig ett eget konto.
  21. Medlem sedan
    Oct 2003
    #11
    Nej min man får låna mitt konto.
    Puss
    Näpp, det får han inte enligt communityreglerna.
    Dessutom får inte du skriva här enligt snackreglerna vilket du bevisligen gör nu.

    kjamiz!
    "Det du inte förstår - förstör!
    Tillslut blir hela världen begriplig!"
  22. 11
    Nej min man får låna mitt konto.
    Puss
    Näpp, det får han inte enligt communityreglerna.
    Dessutom får inte du skriva här enligt snackreglerna vilket du bevisligen gör nu.

    kjamiz!
  23. Medlem sedan
    Oct 2003
    #12
    Med varsitt kan det ändå bli fel med samma dator,
    Under förutsättning att man inte klarar av att hålla rätt på vem som är inloggad ja.
    Det går f.ö. att vara inloggade samtidigt med flera användare på en och samma dator. Då är det bara att välja rätt browserfönster (eller tab) och kolla längst upp, och lite till höger, på sidan så ser man följande info med feta orangea bokstäver: "Inloggad: Vidas".
    Se där......plättlätt!
    "Det du inte förstår - förstör!
    Tillslut blir hela världen begriplig!"
  24. 12
    Med varsitt kan det ändå bli fel med samma dator,
    Under förutsättning att man inte klarar av att hålla rätt på vem som är inloggad ja.
    Det går f.ö. att vara inloggade samtidigt med flera användare på en och samma dator. Då är det bara att välja rätt browserfönster (eller tab) och kolla längst upp, och lite till höger, på sidan så ser man följande info med feta orangea bokstäver: "Inloggad: Vidas".
    Se där......plättlätt!
  25. Mannen i huset
    #13
    Näpp, det får han inte enligt communityreglerna.
    Dessutom får inte du skriva här enligt snackreglerna vilket du bevisligen gör nu.

    kjamiz!
    Man får visst ha gemensamt konto men bör helst inte glömma överst vem som skriver
  26. 13
    Näpp, det får han inte enligt communityreglerna.
    Dessutom får inte du skriva här enligt snackreglerna vilket du bevisligen gör nu.

    kjamiz!
    Man får visst ha gemensamt konto men bör helst inte glömma överst vem som skriver
  27. Medlem sedan
    Oct 2003
    #14
    Nej, det får man inte så lura inte i Vidas några felaktigheter nu som denne kan bli avstängd för.

    Du läste tydligen inte medlemsavtalet ordentligt när du godkännde det.

    Det är bara du själv som får använda ditt medlemskap på Aff. Du ansvarar för allt användande av ditt medlemskap, till exempel vad som skrivs i dina inlägg, oavsett om någon annan använt det med eller utan din tillåtelse. Du ansvarar även för att lösenordet inte kommer ut.
    http://www.alltforforaldrar.se/page/info/medlemsavtal-0

    Som ny (har inte sett ditt nick tidigare) kan det givetvis vara svårt att hålla koll på allt men då finns det bl.a. värdar du kan kontakta och fråga om något är oklart.

    Lycka till!
  28. 14
    Nej, det får man inte så lura inte i Vidas några felaktigheter nu som denne kan bli avstängd för.

    Du läste tydligen inte medlemsavtalet ordentligt när du godkännde det.

    Det är bara du själv som får använda ditt medlemskap på Aff. Du ansvarar för allt användande av ditt medlemskap, till exempel vad som skrivs i dina inlägg, oavsett om någon annan använt det med eller utan din tillåtelse. Du ansvarar även för att lösenordet inte kommer ut.
    http://www.alltforforaldrar.se/page/info/medlemsavtal-0

    Som ny (har inte sett ditt nick tidigare) kan det givetvis vara svårt att hålla koll på allt men då finns det bl.a. värdar du kan kontakta och fråga om något är oklart.

    Lycka till!
  29. Medlem sedan
    Jun 2007
    #15

    Ziggy har helt rätt!

    Det är inte tillåtet att låna ut sitt konto. Varje konto är personligt. Och det är totalförbud för kvinnor att skriva härinne (värdar och redaktion undantaget).
    Tråden kommer att granskas och redaktionen meddelas

    /marib *värd*
    Bara måste...... allt....
  30. 15
    Ziggy har helt rätt! Det är inte tillåtet att låna ut sitt konto. Varje konto är personligt. Och det är totalförbud för kvinnor att skriva härinne (värdar och redaktion undantaget).
    Tråden kommer att granskas och redaktionen meddelas

    /marib *värd*
  31. Medlem sedan
    Sep 2006
    #16
    De är en dagsovande han med schizofren natur (läs: många alias)
  32. 16
    De är en dagsovande han med schizofren natur (läs: många alias)

Liknande trådar

  1. Minne 512 MB Hur många kort
    By garions in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-05-08, 18:59
  2. Bra minne men kort
    By tarantella in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 12:29
  3. bra minne men kort
    By tarantella in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-09-17, 20:12
  4. Mitt minne är bra men kort.
    By Artoz in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2006-07-21, 21:11
  5. Kort minne - ledig idag ju!
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-05, 15:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar