Oooh! Jag hoppas!!!
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Oooh! Jag hoppas!!!

    Har BIM i dagarna och hoppas som bara den! Känner av en del symtom, men som jag skrev på "försökt under 12 mån" så är det ju så surt att PMS och graviditetssymtomen är kusligt likartade...Vlket är helt galet. Jag har gärna ömma tuttar och mår lite tjyvens om jag få en bebis på kuppen. För mens är jag inte alls lika peppad att må kasst...

    Kramar!
  2. 1
    Oooh! Jag hoppas!!! Har BIM i dagarna och hoppas som bara den! Känner av en del symtom, men som jag skrev på "försökt under 12 mån" så är det ju så surt att PMS och graviditetssymtomen är kusligt likartade...Vlket är helt galet. Jag har gärna ömma tuttar och mår lite tjyvens om jag få en bebis på kuppen. För mens är jag inte alls lika peppad att må kasst...

    Kramar!
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2
    Nä jag hamnar inte här... Jag hamnar i Majgruppen! Nyss testat positivt!!! Men jag hoppas att det blir ett stort härligt gäng här med!

    Kramar!
  4. 2
    Nä jag hamnar inte här... Jag hamnar i Majgruppen! Nyss testat positivt!!! Men jag hoppas att det blir ett stort härligt gäng här med!

    Kramar!
  5. Medlem sedan
    May 2007
    #3
    grattis! Hoppas att du kommer att trivas utmärkt i majgruppen
  6. 3
    grattis! Hoppas att du kommer att trivas utmärkt i majgruppen
  7. Medlem sedan
    Oct 2004
    #4

    Grattis!§

    Hoppas din graviditet blir underbar!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  8. 4
    Grattis!§ Hoppas din graviditet blir underbar!
  9. anonym tills jag vet
    #5
    grattis! vad roligt att testet visade sig positivt. hoppas mitt test om drygt en vecka visar sig positivt också.
  10. 5
    grattis! vad roligt att testet visade sig positivt. hoppas mitt test om drygt en vecka visar sig positivt också.
  11. Medlem sedan
    Aug 2007
    #6
    Instämmer! Grattis! Underbart! och jag hoppas också på ett plus om en dryg vecka!
  12. 6
    Instämmer! Grattis! Underbart! och jag hoppas också på ett plus om en dryg vecka!

Liknande trådar

  1. Oooh!
    By annasthlm in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-09-28, 14:07
  2. oooh yes!
    By YoCheri in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-30, 10:42
  3. Oooh
    By Lady Roweena in forum Singelmingel
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-17, 20:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar