Dagis slarvat bort ALLA dotterns kläder!
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Dagis slarvat bort ALLA dotterns kläder!

    Hur skall man reagera på detta? Minsta dottern har bytt kapprum på dagis och personalen grejade flytten över helgen. Så när vi gick hem på fredag em hängde Novas PoP vindoverall, Pop skaljacka samt en påse med extrakläder där( en fleecejacka, ngn klänning, tröja strumpor osv)När vi kom på måndag morgon och de bytt kapprum går detta inte att hitta. Nu ahr det gått över en vecka och ingen verkar veta ngt eller vilja ta på sig det. Vad gör man? En par mysbyxor el strumpor, klart det kan försvinna men detta känns lite väl Särskilt som det har försvunnit över helgen och inte genom att dottern slängt det någonstans
  2. 1
    Dagis slarvat bort ALLA dotterns kläder! Hur skall man reagera på detta? Minsta dottern har bytt kapprum på dagis och personalen grejade flytten över helgen. Så när vi gick hem på fredag em hängde Novas PoP vindoverall, Pop skaljacka samt en påse med extrakläder där( en fleecejacka, ngn klänning, tröja strumpor osv)När vi kom på måndag morgon och de bytt kapprum går detta inte att hitta. Nu ahr det gått över en vecka och ingen verkar veta ngt eller vilja ta på sig det. Vad gör man? En par mysbyxor el strumpor, klart det kan försvinna men detta känns lite väl Särskilt som det har försvunnit över helgen och inte genom att dottern slängt det någonstans
  3. Medlem sedan
    Feb 1999
    #2
    Det hade jag nog begärt ersättning för. Om de flyttet kapprum och så mycket slarvats bort
  4. 2
    Det hade jag nog begärt ersättning för. Om de flyttet kapprum och så mycket slarvats bort
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3

    De kan ju inte bara försvinna

    antingen har någon tagit dem, eller så ligger de gömda nånstans alt någon råkat få med sig fel kläder hem...Jag tycker du ska ta upp det med förskolechefen om inte dotterns personal anstränger sig lite mer. Är kläderna ordentligt namnade?
  6. 3
    De kan ju inte bara försvinna antingen har någon tagit dem, eller så ligger de gömda nånstans alt någon råkat få med sig fel kläder hem...Jag tycker du ska ta upp det med förskolechefen om inte dotterns personal anstränger sig lite mer. Är kläderna ordentligt namnade?
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Det hade jag definitivt krävt ersättning för!
  8. 4
    Det hade jag definitivt krävt ersättning för!

Liknande trådar

  1. Slarvat bort nycklar (hypotetiskt)
    By Nissa in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-11-04, 13:44
  2. Om man slarvat bort
    By *Lee* in forum Många barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-29, 13:55
  3. Om man slarvat bort
    By *Lee* in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-29, 10:59
  4. Databutiken har slarvat bort
    By andrea_n in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-06-28, 10:17
  5. Har slarvat bort UL-bilderna...
    By Tove, lilla G och bf 17/5 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-08, 20:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar