Hon kan hon :)
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Hon kan hon :)

    Morrn! Är så förkyld så jag däckade innan barnen. Vaknade för ett tag sedan och hade ingen snarkande make i rummet.
    När jag kommer ner i V-rummet är det kaos *S*
    Maken är totalt däckad och sover sittandes i soffan. Alla grejer i v-rummet är utdragna och rummet ser väldigt lekt ut. I soffan brevid sin pappa ligger en helnaken tös. Blöjan är kastad i hallen, pyjamasen i v-rummet.
    Det lilla trollet har än en gång lyckats söva sin pappa för att sedan få markera revir i lugn och ro. Så antagligen är det pink här o var men jag hittar inget så det blir till att sniffa ordentligt imorrn och skura överallt

    Blir som förundrad över allt som lilla trollet kan hitta på! Att hon frös märktes då vi försökte klä på henne. När hon väl var uppe i pappans famn kurade hon ihop sig till en liten boll Nåja, nu är både den halvsovandes pappan och den nu sovandes mini i sina sängar. Här är jag.. vaken och faktiskt frukosthungrig
    -^- Dagen jag skapades hade den goda guden fått dubbel portion humor -^-

    -65kg och lite till ....
  2. 1
    Hon kan hon :) Morrn! Är så förkyld så jag däckade innan barnen. Vaknade för ett tag sedan och hade ingen snarkande make i rummet.
    När jag kommer ner i V-rummet är det kaos *S*
    Maken är totalt däckad och sover sittandes i soffan. Alla grejer i v-rummet är utdragna och rummet ser väldigt lekt ut. I soffan brevid sin pappa ligger en helnaken tös. Blöjan är kastad i hallen, pyjamasen i v-rummet.
    Det lilla trollet har än en gång lyckats söva sin pappa för att sedan få markera revir i lugn och ro. Så antagligen är det pink här o var men jag hittar inget så det blir till att sniffa ordentligt imorrn och skura överallt

    Blir som förundrad över allt som lilla trollet kan hitta på! Att hon frös märktes då vi försökte klä på henne. När hon väl var uppe i pappans famn kurade hon ihop sig till en liten boll Nåja, nu är både den halvsovandes pappan och den nu sovandes mini i sina sängar. Här är jag.. vaken och faktiskt frukosthungrig
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Fantastiska barn!! Vilken begåvad dotter du verkar ha... *host* inte ens vår vildbase till son gör sånt där ofta... fast häromdagen fick han tag i en penna, så en månad innan flytten måste vi tapetsera om en våd i vardagsrummet...


    R
  4. 2
    Fantastiska barn!! Vilken begåvad dotter du verkar ha... *host* inte ens vår vildbase till son gör sånt där ofta... fast häromdagen fick han tag i en penna, så en månad innan flytten måste vi tapetsera om en våd i vardagsrummet...


    R
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Vilken tjej! Dupera sina pappor verkar de lära sig redan i tidig ålder!
  6. 3
    Vilken tjej! Dupera sina pappor verkar de lära sig redan i tidig ålder!
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Nämen, vilken företagsam tjej!

    Säger som Karin redan sagt, hon verkar kunna linda sin far runt lillfingret

    Är förkylningen bättre idag?
    Krya på dig iaf!
  8. 4
    Nämen, vilken företagsam tjej!

    Säger som Karin redan sagt, hon verkar kunna linda sin far runt lillfingret

    Är förkylningen bättre idag?
    Krya på dig iaf!
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Svarar Alla här *S*..

    MsBecks, ajajaj mindre kul att behöva tapetsera för en sån sak. Här har busan på 4 ritat en gubbe, en grön gubbe, på sin systers otroligt vackra tapeter. (den går ej att få bort) Mina barn har en förkärlek för att droppa blöjan och he bajs överallt. *blurgh* Mini är 3e ungen som gör det. Häromdagen blev det bara pink men för någon vecka sedan droppade hon kläder och välfylld blöja i hallen.

    Karin: Ja men visst! Att söva pappan är något hon övat på och blivit så bra på så ujuj

    loca: Jupp förkylningen är bättre - jag är sämre *flinar* Nej allvarligt så .. den ligger och flyter upp då och då.. seglivad skit alltså.
    Mini har pappan lindad runt lillfingret det är säkert. Mig med
    -^- Dagen jag skapades hade den goda guden fått dubbel portion humor -^-

    -65kg och lite till ....
  10. 5
    Svarar Alla här *S*..

    MsBecks, ajajaj mindre kul att behöva tapetsera för en sån sak. Här har busan på 4 ritat en gubbe, en grön gubbe, på sin systers otroligt vackra tapeter. (den går ej att få bort) Mina barn har en förkärlek för att droppa blöjan och he bajs överallt. *blurgh* Mini är 3e ungen som gör det. Häromdagen blev det bara pink men för någon vecka sedan droppade hon kläder och välfylld blöja i hallen.

    Karin: Ja men visst! Att söva pappan är något hon övat på och blivit så bra på så ujuj

    loca: Jupp förkylningen är bättre - jag är sämre *flinar* Nej allvarligt så .. den ligger och flyter upp då och då.. seglivad skit alltså.
    Mini har pappan lindad runt lillfingret det är säkert. Mig med
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6
    hehe låter preciiiiis om Juni )
    Dessa töser!!
  12. 6
    hehe låter preciiiiis om Juni )
    Dessa töser!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar