Hur vanligt
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2008
    #1

    Hur vanligt

    tror ni det är att kvinnor går ut och försöker va så sexiga som möjligt och fläker ut sig och flirtar bara för att få bekräftelse och sen kunna skryta om hur poppis de är? Fast de har partner.
  2. 1
    Hur vanligt tror ni det är att kvinnor går ut och försöker va så sexiga som möjligt och fläker ut sig och flirtar bara för att få bekräftelse och sen kunna skryta om hur poppis de är? Fast de har partner.
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Lika vanligt/ovanligt som motsatta
    - att män gör det
  4. 2
    Lika vanligt/ovanligt som motsatta
    - att män gör det
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3
    Njae, det tror jag väl inte är så vanligt men visst finns det många som har behov av bekräftelse från andra än sin partner. Men fläker ut sig och sedan skryter? Njae, det tror jag väl inte.
  6. 3
    Njae, det tror jag väl inte är så vanligt men visst finns det många som har behov av bekräftelse från andra än sin partner. Men fläker ut sig och sedan skryter? Njae, det tror jag väl inte.
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Tror inte jag. Jag tror inte att män, och nu talar jag generellt, är i lika stort bekräftelsebehov som en del kvinnor är...
  8. 4
    Tror inte jag. Jag tror inte att män, och nu talar jag generellt, är i lika stort bekräftelsebehov som en del kvinnor är...
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5
    Jag tror nog de e rätt vanligt, för jag tror många kvinnor har sämre självförtroende och behöver denna bekräftelse trots de har partner..
  10. 5
    Jag tror nog de e rätt vanligt, för jag tror många kvinnor har sämre självförtroende och behöver denna bekräftelse trots de har partner..
  11. Medlem sedan
    May 1999
    #6
    Men det tror jag. Fast vi män kan inte håva in pluss bara genom att ha urringat eller kort kjol.

    Därför köper män bilar, teefoner, grejjer.. och dom enda som blir imponerade är kanske andra män..
  12. 6
    Men det tror jag. Fast vi män kan inte håva in pluss bara genom att ha urringat eller kort kjol.

    Därför köper män bilar, teefoner, grejjer.. och dom enda som blir imponerade är kanske andra män..
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Det kanske är så då, att män generellt är i större behov av bekräftelse från det egna könet medans kvinnor generellt är i större behov av bekräftelse från det motsatta?
  14. 7
    Det kanske är så då, att män generellt är i större behov av bekräftelse från det egna könet medans kvinnor generellt är i större behov av bekräftelse från det motsatta?
  15. Medlem sedan
    Dec 2006
    #8
    Oj,det har jag aldrig tänkt på.Inget som jag själv eller nån i min beknatskapskrets någonsin gjort iaf
  16. 8
    Oj,det har jag aldrig tänkt på.Inget som jag själv eller nån i min beknatskapskrets någonsin gjort iaf
  17. Medlem sedan
    Jul 2007
    #9

    Lite impad

    blir jag nu.... du menar att du vet vad din bekantskapskrets tänker ??
  18. 9
    Lite impad blir jag nu.... du menar att du vet vad din bekantskapskrets tänker ??
  19. Medlem sedan
    Oct 2007
    #10
    Har inte undersökt den saken. Hur många män gör samma sak då?
  20. 10
    Har inte undersökt den saken. Hur många män gör samma sak då?
  21. Medlem sedan
    Dec 2006
    #11
    Det får du bli om du anser att det är imponerande ?,I min sk bekantskpskrets eller rättare sagt vänkrets ingår det 4 tjejjer,och jag vet ganska exakt hur dom tänker.Vi pratar mycket och alla känner till allas sk hemlighter.
  22. 11
    Det får du bli om du anser att det är imponerande ?,I min sk bekantskpskrets eller rättare sagt vänkrets ingår det 4 tjejjer,och jag vet ganska exakt hur dom tänker.Vi pratar mycket och alla känner till allas sk hemlighter.
  23. Medlem sedan
    May 1999
    #12
    Tror jag heller inte på.

    Men jag tror som sagt att män inte klarar det som krävs (sexpack, biceps.. blåställ) lika "lätt" som det är att knäppa upp en extra knapp på blusen.

    Eller oxå är det så att vi män är så lätta att imponera på med långt hår m.m.
  24. 12
    Tror jag heller inte på.

    Men jag tror som sagt att män inte klarar det som krävs (sexpack, biceps.. blåställ) lika "lätt" som det är att knäppa upp en extra knapp på blusen.

    Eller oxå är det så att vi män är så lätta att imponera på med långt hår m.m.
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13
    Det ligger kanske nåt i det där, ofta kan det för oss kvinnor räcka med en urringning..... hur resten än ser ut Lite fuskigt kanske??
  26. 13
    Det ligger kanske nåt i det där, ofta kan det för oss kvinnor räcka med en urringning..... hur resten än ser ut Lite fuskigt kanske??
  27. Medlem sedan
    Jul 2007
    #14

    Ok.. jag menade inget illa

    Det lät bara så ..... jag vet inte. Men att veta att ens bekantskapskrets aldrig någonsin tänkt en viss tanke...... Det är ovanligt.

    Jag menar... även om man är ett gäng så kanske man inte säger precis allt man tänker och diskuterar med andra. Men nog om det.... det var ju bara en liten parantes.
  28. 14
    Ok.. jag menade inget illa Det lät bara så ..... jag vet inte. Men att veta att ens bekantskapskrets aldrig någonsin tänkt en viss tanke...... Det är ovanligt.

    Jag menar... även om man är ett gäng så kanske man inte säger precis allt man tänker och diskuterar med andra. Men nog om det.... det var ju bara en liten parantes.
  29. Medlem sedan
    May 1999
    #15
    Ja, faktiskt. Det krävs SÅ mycket mer för en man att "sexa" till sig... Ligga på gym i 2,5 månad exempelvis.... lite skämtsamt sådär.
    *fniss & kjamiz*
  30. 15
    Ja, faktiskt. Det krävs SÅ mycket mer för en man att "sexa" till sig... Ligga på gym i 2,5 månad exempelvis.... lite skämtsamt sådär.
    *fniss & kjamiz*
  31. Medlem sedan
    Aug 2006
    #16
    För vissa räcker det med att vara skapta med vackra ögon
  32. 16
    För vissa räcker det med att vara skapta med vackra ögon
  33. Medlem sedan
    Aug 2005
    #17
    Jättevanligt! Vem tycker itne det är nice med lite uppmärksamhet? Även om de flesta kanske inte driver det fullo och "fläker ut sig", men jag tycker det är vanligt det också tyvärr.
  34. 17
    Jättevanligt! Vem tycker itne det är nice med lite uppmärksamhet? Även om de flesta kanske inte driver det fullo och "fläker ut sig", men jag tycker det är vanligt det också tyvärr.
  35. Medlem sedan
    May 1999
    #18
    Aha.. det förklara massa...
  36. 18
    Aha.. det förklara massa...

Liknande trådar

  1. Är det vanligt att..
    By Piilla in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-06-01, 21:48
  2. vanligt?
    By annsan_79 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-20, 13:52
  3. Som vanligt...
    By Lotus in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-15, 11:27
  4. är det vanligt att det är
    By nöjd mamma? in forum Mammasnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-10, 08:57
  5. Vanligt fel..??
    By -Pixie- in forum Bilsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 07:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar