Senaste vändningen
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Senaste vändningen

    Jag var på stan idag och när jag gick förbi apoteket fick jag ett infall och gick in och frågade dem om de tvetydiga testerna. Tjejen där blev helt upprörd över hur det kunnat bli så. Hon pratade med sin kollega också som blev som ett frågetecken och frågade varfö jag gjort två tester osv. Hon hade ingen medkänsla för en som är fast i testträsket. Det hade dock den första kvinnan, som tyckte att det i alla fal borde vara positivt, eftersom jag fått ett plus med ett ljusblått streck.

    Det hela slutade med att vi alla kom fram till att det inte var mycket att göra annat än att testa igen. Men då sa den snälla tjejen att hon tänkte skicka med mig ett vanligt CB gratis. Sjysst, tycker jag.

    Föga anade hon att det är som att stoppa en spruta i handen på en heroinist. Jag kommer förmodligen att bränna av det testet redan i morgon *S*!
  2. 1
    Senaste vändningen Jag var på stan idag och när jag gick förbi apoteket fick jag ett infall och gick in och frågade dem om de tvetydiga testerna. Tjejen där blev helt upprörd över hur det kunnat bli så. Hon pratade med sin kollega också som blev som ett frågetecken och frågade varfö jag gjort två tester osv. Hon hade ingen medkänsla för en som är fast i testträsket. Det hade dock den första kvinnan, som tyckte att det i alla fal borde vara positivt, eftersom jag fått ett plus med ett ljusblått streck.

    Det hela slutade med att vi alla kom fram till att det inte var mycket att göra annat än att testa igen. Men då sa den snälla tjejen att hon tänkte skicka med mig ett vanligt CB gratis. Sjysst, tycker jag.

    Föga anade hon att det är som att stoppa en spruta i handen på en heroinist. Jag kommer förmodligen att bränna av det testet redan i morgon *S*!
  3. *Shine*
    #2
    Hej du!

    Vad bra att en personal höll med dig då. Det är väl självklart man testar fler gånger???? Det står väl tom på förpackningen? Ja okej då, kanske inte vid positivt svar?

    Hoppas allt går enligt planen med starkare streck idag!

    Kram!
  4. 2
    Hej du!

    Vad bra att en personal höll med dig då. Det är väl självklart man testar fler gånger???? Det står väl tom på förpackningen? Ja okej då, kanske inte vid positivt svar?

    Hoppas allt går enligt planen med starkare streck idag!

    Kram!
  5. *Lucky76*
    #3
    *s* Du uttrycker det så himla roligt.. Skönt att få sig ett skratt mitt i alltihop..

    Trevligt att det oxå finns lite vettiga människor på apoteket. Riktigt sjysst att hon skickade med dig ett cb gratis..

    Väntar med spänning på ditt resultat..
    När ska du testa igen?

    Kram
  6. 3
    *s* Du uttrycker det så himla roligt.. Skönt att få sig ett skratt mitt i alltihop..

    Trevligt att det oxå finns lite vettiga människor på apoteket. Riktigt sjysst att hon skickade med dig ett cb gratis..

    Väntar med spänning på ditt resultat..
    När ska du testa igen?

    Kram
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Står det inte i handledningen att om det är ett plus är man med barn. Om det blir fel så är det åt andra hållet (att det visar ingen graviditet). Det har jag för mig att jag läste på vid första graviditeten. Mao är du gravid just nu.
  8. 4
    Står det inte i handledningen att om det är ett plus är man med barn. Om det blir fel så är det åt andra hållet (att det visar ingen graviditet). Det har jag för mig att jag läste på vid första graviditeten. Mao är du gravid just nu.

Liknande trådar

  1. första vändningen
    By amaria8 in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-12-29, 20:56
  2. Första vändningen
    By nadinne in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-07-23, 17:00
  3. Första vändningen
    By Miya1978 in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-05-28, 17:13
  4. Vändningen uteblir!
    By ellem in forum _0807 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 16:48
  5. Vändningen...
    By Anna-Lisa in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 14:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar