Ny opererad!
Vikt
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    Ny opererad!

    Ja, nu är det gjort!!!! Nya (lite större) bröst är på plats!!! MEN fy f** vad ont jag har! Det är hemskt! Kan inte resa på mig själv, kan ingenting egentligen, känner mig väldigt handikappad! Och mycket mycket smärta! Men det blir ju bara bättre

    Tar det lugnt här hemma, orkar iaf skriva på lilla datorn

    Ha en härlig dag i solen alla, åt rätt, motionera o må bäst!

    Kram M
    -Do what makes you happy, Be with who makes you smile,
    Laugh as much as you breathe, Love as long as you Live....
    ______________________________ _______________________
    fd Moniq36


    105kg som mest januari 2007 - nu 64.7 april '08

    Läs min viktblogg på http://metrobloggen.se/monique
  2. 1
    Ny opererad! Ja, nu är det gjort!!!! Nya (lite större) bröst är på plats!!! MEN fy f** vad ont jag har! Det är hemskt! Kan inte resa på mig själv, kan ingenting egentligen, känner mig väldigt handikappad! Och mycket mycket smärta! Men det blir ju bara bättre

    Tar det lugnt här hemma, orkar iaf skriva på lilla datorn

    Ha en härlig dag i solen alla, åt rätt, motionera o må bäst!

    Kram M
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2
    Aj, det låter ont! Hoppas det onda går över fort och att du har det lugnt hemma och blir ompysslad!
  4. 2
    Aj, det låter ont! Hoppas det onda går över fort och att du har det lugnt hemma och blir ompysslad!
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Ajajaj...men som du säger så går det ju åt rätt håll nu. Smärtan kommer att försvinna mer och mer...
    Kul med nya fina bröst.
  6. 3
    Ajajaj...men som du säger så går det ju åt rätt håll nu. Smärtan kommer att försvinna mer och mer...
    Kul med nya fina bröst.
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Usch då men det blir ju bättre som du säger och vill man vara fin får man lida pin

    Hoppas att du blir nöjd!

    /Therese
  8. 4
    Usch då men det blir ju bättre som du säger och vill man vara fin får man lida pin

    Hoppas att du blir nöjd!

    /Therese
  9. Medlem sedan
    Oct 1999
    #5
    åhh låter ju inte så kul att ha så ont. Men förhoppningsvis slipper du det snart och mår gott och har en kropp som du verkligen är nöjd med ( som du har jobbat hårt för att få)
  10. 5
    åhh låter ju inte så kul att ha så ont. Men förhoppningsvis slipper du det snart och mår gott och har en kropp som du verkligen är nöjd med ( som du har jobbat hårt för att få)
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6
    aj då! här passar verkligen frasen "ska man vara fin får man lida pin" in. hoppas det blir bra snart.

    kram
  12. 6
    aj då! här passar verkligen frasen "ska man vara fin får man lida pin" in. hoppas det blir bra snart.

    kram
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Oj då, hoppas att du blir riktigt nöjd sen! Ta det lugnt och ta hand om dig!
    Levande fjärilar och andra småkryp: http://www.butik.tradgardstider.se/
    Min kreativa blogg: http://alltkreativt.blogspot.com/
  14. 7
    Oj då, hoppas att du blir riktigt nöjd sen! Ta det lugnt och ta hand om dig!
  15. Ann-Louise
    #8
    Ojojoj! Hoppas smärtan avtar snabbt o att du blir nöjd med resultatet!
  16. 8
    Ojojoj! Hoppas smärtan avtar snabbt o att du blir nöjd med resultatet!
  17. Medlem sedan
    May 2007
    #9
    Barnen ställer upp o min mamma servar som bara den! Jätte bortskämd!
  18. 9
    Barnen ställer upp o min mamma servar som bara den! Jätte bortskämd!
  19. Medlem sedan
    May 2007
    #10
    Tack... ja känns spännande, ser lite väl stort ut dock... hoppas att det är svullnaden oxå, för så stora ville jag inte ha
  20. 10
    Tack... ja känns spännande, ser lite väl stort ut dock... hoppas att det är svullnaden oxå, för så stora ville jag inte ha
  21. Medlem sedan
    May 2007
    #11
    Det hoppas jag meee
  22. 11
    Det hoppas jag meee
  23. Medlem sedan
    May 2007
    #12
    Tack, ja det är en stor belöning efter min stora viktkamp! Känns kul! Fast just nu känns det mest ont
  24. 12
    Tack, ja det är en stor belöning efter min stora viktkamp! Känns kul! Fast just nu känns det mest ont
  25. Medlem sedan
    May 2007
    #13
    Ja eller hur
  26. 13
    Ja eller hur
  27. Medlem sedan
    May 2007
    #14
    Tack... skall sköta om mig, och får massor av hjälp hemma oxå - det underlättar!
  28. 14
    Tack... skall sköta om mig, och får massor av hjälp hemma oxå - det underlättar!
  29. Medlem sedan
    May 2007
    #15
    Ja det känns redan liiiiite bättre så det går åt rätt håll iaf! Det ser lite väl stort ut just nu, hoppas att det är svullnaden som gör det!
  30. 15
    Ja det känns redan liiiiite bättre så det går åt rätt håll iaf! Det ser lite väl stort ut just nu, hoppas att det är svullnaden som gör det!
  31. Medlem sedan
    Jan 2004
    #16
    Hej Moniq!!
    Så du vågade dig på en operation, kul!
    Ja, jag har hört att det ska göra ont, men att det brukar vara relativt snabbt övergående! Spännande värre, har du kunnat urskilja resultatet än??
    Jag skulle ju då aldrig vilja ha större då jag avskydde stora bröst när jag ammade,
    men det skulle nog inte skada med ett litet lyft
    Hoppas du har det bra, och förresten, ett supergrattis till din diplomering!!
    Kram
  32. 16
    Hej Moniq!!
    Så du vågade dig på en operation, kul!
    Ja, jag har hört att det ska göra ont, men att det brukar vara relativt snabbt övergående! Spännande värre, har du kunnat urskilja resultatet än??
    Jag skulle ju då aldrig vilja ha större då jag avskydde stora bröst när jag ammade,
    men det skulle nog inte skada med ett litet lyft
    Hoppas du har det bra, och förresten, ett supergrattis till din diplomering!!
    Kram
  33. Medlem sedan
    Dec 2002
    #17
    Välkommen tillbaka, hoppas det snart gör mindre ont!
  34. 17
    Välkommen tillbaka, hoppas det snart gör mindre ont!
  35. Medlem sedan
    May 2007
    #18
    Hej Malou!
    Ja jag vågade till slut! Men det känns lite väl stort - och jag var tydlig i att jag INTE ville ha stort utan vanligt, som jag hade förut! Men läkaren sa att just nu är det mycket svullnad..... hoppas att det är så! Fanns inget att lyfta hos mis - allt bara försvann i samband med viktminskningen! Blev helt platt! Kliniken var i Örebro o tydligen så låg det mittemot ett nytt friskis. Är det där du tränar?
    Tack för grattiset ang. diplomering! Känns jättekul verkligen, men nu är det inget hopp o studs på 3 månader!

    Hur är det med dig? Har du slängt ut vågen nu?
    Kram kram!
  36. 18
    Hej Malou!
    Ja jag vågade till slut! Men det känns lite väl stort - och jag var tydlig i att jag INTE ville ha stort utan vanligt, som jag hade förut! Men läkaren sa att just nu är det mycket svullnad..... hoppas att det är så! Fanns inget att lyfta hos mis - allt bara försvann i samband med viktminskningen! Blev helt platt! Kliniken var i Örebro o tydligen så låg det mittemot ett nytt friskis. Är det där du tränar?
    Tack för grattiset ang. diplomering! Känns jättekul verkligen, men nu är det inget hopp o studs på 3 månader!

    Hur är det med dig? Har du slängt ut vågen nu?
    Kram kram!
  37. Medlem sedan
    May 2007
    #19
    Tack - nu har jag massor av tid framför datorn! Är sjukskriven i 2 veckor och har begränsat rörlighet så det blir mycket dator! Inte mig emot
  38. 19
    Tack - nu har jag massor av tid framför datorn! Är sjukskriven i 2 veckor och har begränsat rörlighet så det blir mycket dator! Inte mig emot
  39. Medlem sedan
    Nov 2003
    #20
    Hoppas det snart blir bättre! Spännande med nya boobisar. Blir underlädeskontot skyhögt nu ?

    jenny
  40. 20
    Hoppas det snart blir bättre! Spännande med nya boobisar. Blir underlädeskontot skyhögt nu ?

    jenny
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Nu är jag opererad!
    By sprengja in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-06-25, 09:02
  2. Opererad.
    By ar72 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-11, 21:34
  3. Jag är opererad!
    By Hildegard in forum Ordet är fritt
    Svar: 49
    Senaste inlägg: 2007-07-16, 15:19
  4. Opererad.
    By Väntar&Väntar in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 08:51
  5. Så var jag opererad...
    By Bebissugen! in forum Planera för barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-04, 19:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar