Grupplista för dig som vill
_0906 Junibarn
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    Grupplista för dig som vill

    Om du vill är du hjärtligt välkommen att skriva upp dig på den här grupplistan.
    Du gör det snabbt och enkelt genom att posta ditt namn och eventuellt en kort presentation som svar på det här inlägget.

    Ditt svar syns bara i platt visningsläge, och vill du se vilka andra som har skrivit upp sig så växlar du också över till platt visningsläge.

    Du kan självklart delta i samtalen utan att skriva upp dig på grupplistan

    Värme och omtanke önskar vi alla er som går i väntans tider.
  2. 1
    Grupplista för dig som vill Om du vill är du hjärtligt välkommen att skriva upp dig på den här grupplistan.
    Du gör det snabbt och enkelt genom att posta ditt namn och eventuellt en kort presentation som svar på det här inlägget.

    Ditt svar syns bara i platt visningsläge, och vill du se vilka andra som har skrivit upp sig så växlar du också över till platt visningsläge.

    Du kan självklart delta i samtalen utan att skriva upp dig på grupplistan

    Värme och omtanke önskar vi alla er som går i väntans tider.
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    Hej!
    Jag väntar nu mitt tredje barn! Har två små killar på 2,5 och 1,5 år.... Inser att det kommer bli liv i luckan här hemma. Men den här lilla rackaren vill nog komma hem till oss så då ska vi försöka göra det bästa för honom/henne. Jag är beräknad toll den 25/5 men brukar gå över drygt en vecka så då blir det väl junibarn den här gången!
  4. 2
    Hej!
    Jag väntar nu mitt tredje barn! Har två små killar på 2,5 och 1,5 år.... Inser att det kommer bli liv i luckan här hemma. Men den här lilla rackaren vill nog komma hem till oss så då ska vi försöka göra det bästa för honom/henne. Jag är beräknad toll den 25/5 men brukar gå över drygt en vecka så då blir det väl junibarn den här gången!
  5. Medlem sedan
    Sep 2008
    #3
    Hej!
    Väntar första barnet, nu i fjärde veckan, så vi håller tummarna för att allt ska gå vägen.
    Det tog ett bra tag för oss att bli gravida, men plötsligt hände det och vi blev helt chockade.
    Vi hade nästan börjat tro att vi missuppfattat hur ett barn blir till eftersom det aldrig blev några

    Men nu är vi här!
  6. 3
    Hej!
    Väntar första barnet, nu i fjärde veckan, så vi håller tummarna för att allt ska gå vägen.
    Det tog ett bra tag för oss att bli gravida, men plötsligt hände det och vi blev helt chockade.
    Vi hade nästan börjat tro att vi missuppfattat hur ett barn blir till eftersom det aldrig blev några

    Men nu är vi här!
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4
    Johannah m. 2-bf 7/6 -09 (3:e barnet)
  8. 4
    Johannah m. 2-bf 7/6 -09 (3:e barnet)
  9. Nathalie bf 4/6
    #5
    Hej. Nathalie heter jag, har två barn sedan tidigare och kan knappt fatta att vi nu ska ha ett till! Är så lycklig
  10. 5
    Hej. Nathalie heter jag, har två barn sedan tidigare och kan knappt fatta att vi nu ska ha ett till! Är så lycklig
  11. Medlem sedan
    Sep 2007
    #6

    JUNI BARN

    HEJ!! Jessica Cabezas från Kalmar här! 23 år gammal, gift och väntar mitt andra barn, är i vecka 5 och beräknat ankomstdatum är 4 Juni 2009.
    Att bli med barn är en underbar gåva och att få vara med om en sådan otrolig resa genom graviditeten är ett privilegie som vi kvinnor har! Ja inte bara genom graviditeten, att få föda och följa våra små knoddars utvekling genom årens lopp..

    Jag är så LYCKLIG!!!!!!!!!
  12. 6
    JUNI BARN HEJ!! Jessica Cabezas från Kalmar här! 23 år gammal, gift och väntar mitt andra barn, är i vecka 5 och beräknat ankomstdatum är 4 Juni 2009.
    Att bli med barn är en underbar gåva och att få vara med om en sådan otrolig resa genom graviditeten är ett privilegie som vi kvinnor har! Ja inte bara genom graviditeten, att få föda och följa våra små knoddars utvekling genom årens lopp..

    Jag är så LYCKLIG!!!!!!!!!
  13. Medlem sedan
    Sep 2007
    #7
    Hej!
    Har en dotter som är född 0601 och väntar nu mitt andra barn.

    Blev gravid ganska snabbt som 38-åring med första barnet. Syskonförsöken startade förra årsskiftet strax innan min dotters 1-årsdag och min egen 40-årsdag! Är så lycklig nu när jag äntligen fått mitt efterlängtade plus

    Om allt går bra kommer jag ha fyllt 42 när jag blir tvåbarnsmamma...
  14. 7
    Hej!
    Har en dotter som är född 0601 och väntar nu mitt andra barn.

    Blev gravid ganska snabbt som 38-åring med första barnet. Syskonförsöken startade förra årsskiftet strax innan min dotters 1-årsdag och min egen 40-årsdag! Är så lycklig nu när jag äntligen fått mitt efterlängtade plus

    Om allt går bra kommer jag ha fyllt 42 när jag blir tvåbarnsmamma...
  15. Medlem sedan
    Sep 2007
    #8
    E det du som fixar och uppdaterar bf listan?? Jag har iallafall gjort ett litet avtryck och väntar
  16. 8
    E det du som fixar och uppdaterar bf listan?? Jag har iallafall gjort ett litet avtryck och väntar
  17. Medlem sedan
    Oct 2008
    #9

    12 juni

    Då är det tänkt att vi ska få en liten. Min trea, makens första.
    Storebröderna är 11 och 17.
    Jag jobbar i Stockholm, bor en bit utanför .... är 39 och hinner fylla 40 innan det är dags för förlossning. Ja, det var lite kortkort om mig.
  18. 9
    12 juni Då är det tänkt att vi ska få en liten. Min trea, makens första.
    Storebröderna är 11 och 17.
    Jag jobbar i Stockholm, bor en bit utanför .... är 39 och hinner fylla 40 innan det är dags för förlossning. Ja, det var lite kortkort om mig.
  19. Medlem sedan
    Nov 2007
    #10
    Hej! Rebecka heter jag, 27 år, väntar tredje barnet nån gång kring den 19:e juni om jag räknat rätt. Har en son född -02 och en dotter född -05 sen tidigare.
  20. 10
    Hej! Rebecka heter jag, 27 år, väntar tredje barnet nån gång kring den 19:e juni om jag räknat rätt. Har en son född -02 och en dotter född -05 sen tidigare.
  21. Medlem sedan
    May 2006
    #11
    Hej! Väntar barn nr 2 som ska komma runt den 5/6. Väldigt glad att få skriva in mig här!
  22. 11
    Hej! Väntar barn nr 2 som ska komma runt den 5/6. Väldigt glad att få skriva in mig här!
  23. Medlem sedan
    Apr 2008
    #12

    Detta är moustrap

    Väntar 3'dje barnet, eller ja. Jag har två barn(tvillingar), och ett litet litet i minne. Så detta är min tredje graviditet.
    Mina flickor är 7 år så det blir ett rejält hopp mellan dem och kommande.
    Men åh, som vi har längtat!
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Mamma till ; Tilde och Nora (2001), Ellen (aug 2009) och Meja (aug 2012)

    Bloggar på http://missparkas.blogspot.com
  24. 12
    Detta är moustrap Väntar 3'dje barnet, eller ja. Jag har två barn(tvillingar), och ett litet litet i minne. Så detta är min tredje graviditet.
    Mina flickor är 7 år så det blir ett rejält hopp mellan dem och kommande.
    Men åh, som vi har längtat!
  25. Medlem sedan
    Aug 2003
    #13

    Kolibrin svarar

    Hej Jag är 39 och har två barn sedan tidigare, födda 03 och 05. Har haft helt fantastiska graviditeter tidigare och endast haft lite magkatarr-känning i början och varit trött. Tänk om man fick vara gravid jämt!!! i vecka 17 ungefär. Det är ju hur mysigt som helst, även om vägen dit ibland är minst sagt krokig.
    Kram på er alla och lycka till!!!
  26. 13
    Kolibrin svarar Hej Jag är 39 och har två barn sedan tidigare, födda 03 och 05. Har haft helt fantastiska graviditeter tidigare och endast haft lite magkatarr-känning i början och varit trött. Tänk om man fick vara gravid jämt!!! i vecka 17 ungefär. Det är ju hur mysigt som helst, även om vägen dit ibland är minst sagt krokig.
    Kram på er alla och lycka till!!!
  27. Medlem sedan
    Feb 2007
    #14
    Tänkte att det är tidigt men vad gör det kan inte vänta på att få vara med här

    Jag har idag ett barn en dotter på 13 månader och igår plussade jag och mannen igen och syskonet är nu i v. 6 så bf ca 18/6 -09

    Är gift och har en dotter Cornelia bor i Tidaholm och vi har även 2 katter.
  28. 14
    Tänkte att det är tidigt men vad gör det kan inte vänta på att få vara med här

    Jag har idag ett barn en dotter på 13 månader och igår plussade jag och mannen igen och syskonet är nu i v. 6 så bf ca 18/6 -09

    Är gift och har en dotter Cornelia bor i Tidaholm och vi har även 2 katter.
  29. Medlem sedan
    Dec 2006
    #15
    Hej!
    Väntar nu andra barnet, enligt vad testet häromdagen visade. Känns riktigt gött och hoppas allt går vägen precis som sist. Är dock osäker på bf, då mensen inte hunnit bli regelbunden sen jag slutade amma våran son som nu snart är 14 månader. Men det borde bli slutet av juni någon gång...

    Själv är jag 27 år, lärare, bor i norra Värmland, lyckligt(!) gift och mor till en jättego grabb! Känns verkligen jättebra att få ge honom ett syskon!
  30. 15
    Hej!
    Väntar nu andra barnet, enligt vad testet häromdagen visade. Känns riktigt gött och hoppas allt går vägen precis som sist. Är dock osäker på bf, då mensen inte hunnit bli regelbunden sen jag slutade amma våran son som nu snart är 14 månader. Men det borde bli slutet av juni någon gång...

    Själv är jag 27 år, lärare, bor i norra Värmland, lyckligt(!) gift och mor till en jättego grabb! Känns verkligen jättebra att få ge honom ett syskon!
  31. Medlem sedan
    Oct 2008
    #16
    Hej
    1:a barnet på väg, gjorde grav testet idag men har förstått sedan 1 vecka tillbaka
  32. 16
    Hej
    1:a barnet på väg, gjorde grav testet idag men har förstått sedan 1 vecka tillbaka
  33. Medlem sedan
    Feb 2004
    #17

    2:a barnet på väg...

    Det känns lite tidigt att våga säga det högt ännu, men äntligen är vi gravida igen! Vi har en dotter på 4 år som blev till efter IVF, och nu har vi varit iväg igen. Förra graviditeten var som en dröm, jag mådde jättebra, och hoppas få göra det denna gången också!
  34. 17
    2:a barnet på väg... Det känns lite tidigt att våga säga det högt ännu, men äntligen är vi gravida igen! Vi har en dotter på 4 år som blev till efter IVF, och nu har vi varit iväg igen. Förra graviditeten var som en dröm, jag mådde jättebra, och hoppas få göra det denna gången också!
  35. Medlem sedan
    Aug 2008
    #18

    Viola73 gravid

    Gravid med mitt första barn, BF 30/6. Bor i Tyresö.
    kram
    Anneli
  36. 18
    Viola73 gravid Gravid med mitt första barn, BF 30/6. Bor i Tyresö.
  37. Medlem sedan
    Apr 2007
    #19
    Malin heter jag. Väntar mitt/vårt andra barn som har BF runt 28 juni. Bor i Täby.
  38. 19
    Malin heter jag. Väntar mitt/vårt andra barn som har BF runt 28 juni. Bor i Täby.
  39. Medlem sedan
    Oct 2006
    #20
    Hej jag heter Jessica o är 32år o väntar mitt 4:e barn. Jag har tre flickor som är 12år, 9år och 1,5år så det blir 2 kullar med barn i vårat hus.
    ## Jessica med Emelie -97, Elin -99 och Emmy -07 ##
  40. 20
    Hej jag heter Jessica o är 32år o väntar mitt 4:e barn. Jag har tre flickor som är 12år, 9år och 1,5år så det blir 2 kullar med barn i vårat hus.
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Grupplista för dig som vill
    By Elloro Aff in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-08-04, 20:55
  2. Grupplista för dig som vill
    By marib in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2010-06-04, 04:07
  3. Grupplista för dig som vill
    By marib in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 14:49
  4. Grupplista för dig som vill
    By Eventa Aff in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-11-14, 17:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar