Tar tre snabba frågor oxå
_0512 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2004
    #1

    Tar tre snabba frågor oxå

    1, Favoritkläder?
    2. Favoritleksak?
    3. Något bus?
  2. 1
    Tar tre snabba frågor oxå 1, Favoritkläder?
    2. Favoritleksak?
    3. Något bus?
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2

    Svarar här

    1, Favoritkläder?
    Klänning el kjol
    2. Favoritleksak?
    Hm varierar, just nu alla gosedjur, sen är det extra kul att kasta ut allt på golvet
    3. Något bus?
    Hon hitta en tuschpenna en morgon o målade sig så hon såg ut som lillagubben, hon pillar upp saker i näsan och tar efter fula ord från madicken. Vi ser mycket Astrid Lindgren hemma o det har satt sina spår =)
  4. 2
    Svarar här 1, Favoritkläder?
    Klänning el kjol
    2. Favoritleksak?
    Hm varierar, just nu alla gosedjur, sen är det extra kul att kasta ut allt på golvet
    3. Något bus?
    Hon hitta en tuschpenna en morgon o målade sig så hon såg ut som lillagubben, hon pillar upp saker i näsan och tar efter fula ord från madicken. Vi ser mycket Astrid Lindgren hemma o det har satt sina spår =)
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Favoritkläder: Allt som går i blått. Byxor hellre än kjol. Bamse.
    Favoritleksak: Dockskåpet!
    Bus: Hmmm...hon brukar gömma saker för mig ibland men hon är hemskt dålig på att hålla sig- hon säger medsamma var hon lagt grejerna
  6. 3
    Favoritkläder: Allt som går i blått. Byxor hellre än kjol. Bamse.
    Favoritleksak: Dockskåpet!
    Bus: Hmmm...hon brukar gömma saker för mig ibland men hon är hemskt dålig på att hålla sig- hon säger medsamma var hon lagt grejerna
  7. Medlem sedan
    Dec 1998
    #4
    1) Utan tvekan den där jäkla poliströjan
    2) Eeeeh njäe inte direkt, han sitter inte stilla länge nog för att ha någon sådan!
    3) Eh alltid bus, trust me!
  8. 4
    1) Utan tvekan den där jäkla poliströjan
    2) Eeeeh njäe inte direkt, han sitter inte stilla länge nog för att ha någon sådan!
    3) Eh alltid bus, trust me!
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5

    Mer om Märta

    1, Favoritkläder?
    klänning och leggings om hon tvunget måste ha kläder på sig... Helst går hon utan :-/

    2. Favoritleksak?
    Lillebror?! Doktorsväskan är oxå poppis.

    3. Något bus?
    Just nu tummlar damens gympaskor runt i tvättmaskinen efter att jag igår hittat dom ute i trädgården fullproppade med lera... Mysigt.
    Freja, Märta och Vide - min underbara trio busungar!
    Mer om oss: http://brokig.blogspot.com/
  10. 5
    Mer om Märta 1, Favoritkläder?
    klänning och leggings om hon tvunget måste ha kläder på sig... Helst går hon utan :-/

    2. Favoritleksak?
    Lillebror?! Doktorsväskan är oxå poppis.

    3. Något bus?
    Just nu tummlar damens gympaskor runt i tvättmaskinen efter att jag igår hittat dom ute i trädgården fullproppade med lera... Mysigt.
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6
    haha...har ni tittat på Lotta på bråkmakargatan ännu?? Den fick vi liksom bannlysa här hemma ett tag för det var väldigt jobbigt att ha två små lottor upptäckte vi. Klippa tröjor, vara vresig och säga att pappa är mkt snällaren än mamma. Och kleta prickigkorv på fönstret.

    Madicken är oxå en favvo här hemma just nu! Jag väntar bara på att det ska komma ett pisspotta eller jävelunge...men än så länge ingenting.
  12. 6
    haha...har ni tittat på Lotta på bråkmakargatan ännu?? Den fick vi liksom bannlysa här hemma ett tag för det var väldigt jobbigt att ha två små lottor upptäckte vi. Klippa tröjor, vara vresig och säga att pappa är mkt snällaren än mamma. Och kleta prickigkorv på fönstret.

    Madicken är oxå en favvo här hemma just nu! Jag väntar bara på att det ska komma ett pisspotta eller jävelunge...men än så länge ingenting.
  13. Medlem sedan
    Aug 2004
    #7

    de orden

    har glatt utropats här plus lortjänta och snorunge. Astrid sitter nog på ett litet moln o ler åt vad hon har lärt alla barn =)
    Lotta har vi men hon har inte kommit på än att man kan ta efter henne =)
  14. 7
    de orden har glatt utropats här plus lortjänta och snorunge. Astrid sitter nog på ett litet moln o ler åt vad hon har lärt alla barn =)
    Lotta har vi men hon har inte kommit på än att man kan ta efter henne =)
  15. Medlem sedan
    Aug 2004
    #8

    Haha

    det där med lera i skorna lät lite kul =) Även om det nog inte var så kul för er just då.
  16. 8
    Haha det där med lera i skorna lät lite kul =) Även om det nog inte var så kul för er just då.
  17. Medlem sedan
    Aug 2004
    #9

    Ja

    vissa kläder är svåra att lura av. Amelia gick till förskolan som pippi en dag, det gick bara inte att få av det
  18. 9
    Ja vissa kläder är svåra att lura av. Amelia gick till förskolan som pippi en dag, det gick bara inte att få av det
  19. Medlem sedan
    Aug 2004
    #10

    Här gömms det oxå

    som min förlovningsring la hon bort, vi hann köpa en ny, sen hittade jag den under en flik i soffan ett halvår senare. Pappas usb minne försvann förra veckan, det hittade vi under samma flik idag
  20. 10
    Här gömms det oxå som min förlovningsring la hon bort, vi hann köpa en ny, sen hittade jag den under en flik i soffan ett halvår senare. Pappas usb minne försvann förra veckan, det hittade vi under samma flik idag
  21. Medlem sedan
    Dec 2003
    #11
    1. Shorts (inte byxork som han säger själv) och t-shirt).

    2. Gossevovvar och BILAR!!!!

    3. Oj han har så mycket bus så jag vet inte var jag ska börja. Rita på ALLT. Ta fram alla kastruller och "laga mat". Klättra på möblerna osv osv.
  22. 11
    1. Shorts (inte byxork som han säger själv) och t-shirt).

    2. Gossevovvar och BILAR!!!!

    3. Oj han har så mycket bus så jag vet inte var jag ska börja. Rita på ALLT. Ta fram alla kastruller och "laga mat". Klättra på möblerna osv osv.
  23. Medlem sedan
    Nov 2004
    #12
    1, Favoritkläder? Mjukisbyxor och skjortor, men inte samtidigt
    2. Favoritleksak? Pinnar, bilar, käpphästar, muminfigurer.
    3. Något bus? Massor. Sist smög han sig ner och gjorde frukost själv. Vi hade ägg i vattenkokaren och 10 meter folie på golvet i små bitar.
  24. 12
    1, Favoritkläder? Mjukisbyxor och skjortor, men inte samtidigt
    2. Favoritleksak? Pinnar, bilar, käpphästar, muminfigurer.
    3. Något bus? Massor. Sist smög han sig ner och gjorde frukost själv. Vi hade ägg i vattenkokaren och 10 meter folie på golvet i små bitar.
  25. Medlem sedan
    Apr 2005
    #13
    1, Favoritkläder?
    Utan någon konkurres -Fotbollsklädej!! Dygnet runt om han bara fick. Allt som har stor text och siffror kan falla under kategorin fotbollskläder.. Och på fötterna -Självklart fotbollsskor. Vi har ett blivande fotbollsproffs här hemma som är heltokig i bollar

    2. Favoritleksak?
    Fotbollen. På andraplats kommer sjörövarskeppet.

    3. Något bus?
    Hela tiden. Roligast är att leka spöke (gå runt med täcket på huvudet och skrämmas) men allt som innefattar bråka med lillasyster är oxå ganska kul.
  26. 13
    1, Favoritkläder?
    Utan någon konkurres -Fotbollsklädej!! Dygnet runt om han bara fick. Allt som har stor text och siffror kan falla under kategorin fotbollskläder.. Och på fötterna -Självklart fotbollsskor. Vi har ett blivande fotbollsproffs här hemma som är heltokig i bollar

    2. Favoritleksak?
    Fotbollen. På andraplats kommer sjörövarskeppet.

    3. Något bus?
    Hela tiden. Roligast är att leka spöke (gå runt med täcket på huvudet och skrämmas) men allt som innefattar bråka med lillasyster är oxå ganska kul.

Liknande trådar

  1. 6 snabba frågor.
    By Anonym in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-11-19, 09:10
  2. 5 snabba frågor.
    By Anonym in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-09-25, 17:11
  3. Snabba frågor
    By rubinen in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2007-05-01, 15:49
  4. 2 snabba frågor
    By ---Cami--- in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 22:12
  5. 3 snabba frågor!
    By annicaswe in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 20:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar