Fru
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2004
    #1

    Fru

    Det ska jag bli om nästan ett år. Idag när jag var trött på det mesta (fick t.ex. det tråkiga beskedet från tandläkaren att tanden inte går att rädda utan måste ersättas med en krona ) så föll sambon ned på knä och ställde Frågan. Jag bara gapskrattade och tyckte att det var ett lyckat sätt att få mig på bättre tankar. Men så sa han att han menade allvar. Så jag sa Ja (vi har ju pratat om det tidigare men så har det aldrig blivit av). Vi förlovade oss 030201, så om vi ska ha ett liknande datum får det bli 090807. Visst, det är en fredag men så får det bli. Så ni som är i närheten av Skogs-Tibble kyrka då är varmt välkomna att titta in.

    Nu ska pojkarna övas i brudnäbberi då...

    Kram på er! /Tina
  2. 1
    Fru Det ska jag bli om nästan ett år. Idag när jag var trött på det mesta (fick t.ex. det tråkiga beskedet från tandläkaren att tanden inte går att rädda utan måste ersättas med en krona ) så föll sambon ned på knä och ställde Frågan. Jag bara gapskrattade och tyckte att det var ett lyckat sätt att få mig på bättre tankar. Men så sa han att han menade allvar. Så jag sa Ja (vi har ju pratat om det tidigare men så har det aldrig blivit av). Vi förlovade oss 030201, så om vi ska ha ett liknande datum får det bli 090807. Visst, det är en fredag men så får det bli. Så ni som är i närheten av Skogs-Tibble kyrka då är varmt välkomna att titta in.

    Nu ska pojkarna övas i brudnäbberi då...

    Kram på er! /Tina
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    GRATTIS!!! Va roligt! Vilken fantastiskt bra tidpunkt att ställa just den frågan. Det piggade väl upp.
    Vi gifte oss en vardag och det gick utmärkt, så en fredag blir säkert hur bra som helst.
    Hoppas den där tanden blir bra nu och inte ställer till mera elände.
    Kram
    Petra
  4. 2
    GRATTIS!!! Va roligt! Vilken fantastiskt bra tidpunkt att ställa just den frågan. Det piggade väl upp.
    Vi gifte oss en vardag och det gick utmärkt, så en fredag blir säkert hur bra som helst.
    Hoppas den där tanden blir bra nu och inte ställer till mera elände.
    Kram
    Petra
  5. Medlem sedan
    Dec 2004
    #3
    Tackar så mycket! Jag tror också att en fredag kommer att funka, de flesta som vi känner kommer ändå fortfarande ha semester då misstänker jag. Och ja, det piggade upp, det var lite synd om honom bara eftersom jag inte trodde honom först.

    Jag har kollat in ditt företags hemsida, tjusig, enkel och lättförståelig (hade inte förväntat mig annat) måste jag säga eftersom jag tittar på sånt först innan själva innehållet blir intressant. Men sen var ju innehållet också mycket intressant, ska tipsa min arbetsgivare också.
  6. 3
    Tackar så mycket! Jag tror också att en fredag kommer att funka, de flesta som vi känner kommer ändå fortfarande ha semester då misstänker jag. Och ja, det piggade upp, det var lite synd om honom bara eftersom jag inte trodde honom först.

    Jag har kollat in ditt företags hemsida, tjusig, enkel och lättförståelig (hade inte förväntat mig annat) måste jag säga eftersom jag tittar på sånt först innan själva innehållet blir intressant. Men sen var ju innehållet också mycket intressant, ska tipsa min arbetsgivare också.
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4

    Stort GRATTIS

    Åååååh vad roligt för er
    Ett stort grattis från oss alla! 090807 lät väl som ett perfekt datum! En fredag är väl helt ok, det är ju inte mitt i veckan.
    Lycka är en resa inte en destination.
  8. 4
    Stort GRATTIS Åååååh vad roligt för er
    Ett stort grattis från oss alla! 090807 lät väl som ett perfekt datum! En fredag är väl helt ok, det är ju inte mitt i veckan.
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5

    GRATTIS

    vad härligt. Stort grattis.
    -----------------------------
    ooOOoo Jessica stolt prinsmamma ooOOoo

    http://prinsmamma.blogg.se

    http://prinsmamma.bilddagboken.se (messa för lösen)
  10. 5
    GRATTIS vad härligt. Stort grattis.
  11. Medlem sedan
    Mar 2005
    #6
    guud va kul! grattis! jag tror att min pappa har inbillat sig att jag och min pojkvän ska gifta oss snart haha...han frågar hela tiden när bröllopet blir osv. haha
  12. 6
    guud va kul! grattis! jag tror att min pappa har inbillat sig att jag och min pojkvän ska gifta oss snart haha...han frågar hela tiden när bröllopet blir osv. haha
  13. Medlem sedan
    Jul 2002
    #7
    Åh vad roligt. HOppas ni får en helt fantastisk dag.
  14. 7
    Åh vad roligt. HOppas ni får en helt fantastisk dag.
  15. Medlem sedan
    Apr 2000
    #8
    Men grattis! Alltid kul att höra om så stora händelser.

    Ska det bli värsta bröllopet eller en mildare variant? Jättenyfiken, som vanligt.

    Kram!
  16. 8
    Men grattis! Alltid kul att höra om så stora händelser.

    Ska det bli värsta bröllopet eller en mildare variant? Jättenyfiken, som vanligt.

    Kram!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar