Livstecken
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Livstecken

    Hej

    Vet inte vart tiden tar vägen nu för tiden men den tycks aldrig räcka till.
    Tänkte iaf komma med en liten uppdatering nu.

    Flytten till Farsta var det absolut bästa vi någonsin gjort.
    I vårt hus finns tre andra familjer med barn i samma ålder och vi umgås nära med varandra allihop. Barnen leker i parken, männen träffas och spelar poker och vi tjejer umgås så ofta vi kan. Att därtill alltid ha en barnvakt inom räckhåll gör inte saken sämre.

    Barnen har börjat på sitt nya dagis och det verkar också bli bra.

    På jobbet går allt för högtryck som vanligt. Jobbigt men jättekul

    Och idag så har jag stapplat mig runt tjejmilen igen. Tiden blev långt ifrån bra men jag är ändå nöjd eftersom jag fick stora problem med mina fötter och var på väg att bryta, men jag tog mig iaf i mål.

    Hoppas alla andra mår bra
  2. 1
    Livstecken Hej

    Vet inte vart tiden tar vägen nu för tiden men den tycks aldrig räcka till.
    Tänkte iaf komma med en liten uppdatering nu.

    Flytten till Farsta var det absolut bästa vi någonsin gjort.
    I vårt hus finns tre andra familjer med barn i samma ålder och vi umgås nära med varandra allihop. Barnen leker i parken, männen träffas och spelar poker och vi tjejer umgås så ofta vi kan. Att därtill alltid ha en barnvakt inom räckhåll gör inte saken sämre.

    Barnen har börjat på sitt nya dagis och det verkar också bli bra.

    På jobbet går allt för högtryck som vanligt. Jobbigt men jättekul

    Och idag så har jag stapplat mig runt tjejmilen igen. Tiden blev långt ifrån bra men jag är ändå nöjd eftersom jag fick stora problem med mina fötter och var på väg att bryta, men jag tog mig iaf i mål.

    Hoppas alla andra mår bra
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Ojojoj, är vansinnigt imponerad över tjejmilen!! Hur kändes det dagarna efter? Hoppas fötterna piggnat till.

    Vilket härligt område ni verkar bo i. Förstår verkligen att ni trivs.
    Kram Petra
  4. 2
    Ojojoj, är vansinnigt imponerad över tjejmilen!! Hur kändes det dagarna efter? Hoppas fötterna piggnat till.

    Vilket härligt område ni verkar bo i. Förstår verkligen att ni trivs.
    Kram Petra
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Ojojoj, är vansinnigt imponerad över tjejmilen!! Hur kändes det dagarna efter? Hoppas fötterna piggnat till.

    Vilket härligt område ni verkar bo i. Förstår verkligen att ni trivs.
    Kram Petra
    Kan säga att jag ser ut som en gravid anka när jag går idag. Träningsvärk på lite alla möjliga och omöjliga ställen :-)
    Men det går snart över.
  6. 3
    Ojojoj, är vansinnigt imponerad över tjejmilen!! Hur kändes det dagarna efter? Hoppas fötterna piggnat till.

    Vilket härligt område ni verkar bo i. Förstår verkligen att ni trivs.
    Kram Petra
    Kan säga att jag ser ut som en gravid anka när jag går idag. Träningsvärk på lite alla möjliga och omöjliga ställen :-)
    Men det går snart över.
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Jag är jätteimponerad att du tog dig runt på tjejmilen. Jag skulle inte ens ha funderat över att springa hur i form jag än vart.
    Kul att ni trivs efter flytten. De tär så himla viktigt att man trivs med sina grannar och att barnen har kompisar.
  8. 4
    Jag är jätteimponerad att du tog dig runt på tjejmilen. Jag skulle inte ens ha funderat över att springa hur i form jag än vart.
    Kul att ni trivs efter flytten. De tär så himla viktigt att man trivs med sina grannar och att barnen har kompisar.

Liknande trådar

  1. Livstecken
    By "Es mamma" in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-05, 21:58
  2. Livstecken
    By MissTherre in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 12:13
  3. Livstecken
    By Little in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 19:31
  4. Livstecken
    By ~Emma~ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-31, 16:06
  5. Livstecken
    By pingu m Edvin o Ivar in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-19, 19:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar