passar på att säga hej
_0312 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    passar på att säga hej

    jag med, kul att läsa lite uppdateringar nedan. Jag brukar också ofta kika in här, men skriver sällan eftersom det är så lite aktivitet - men det håller ju inte om vi skriver mer blir det ju mer aktivitiet...
    William är en aktiv kille som gillar bollsporter av alla slag, och förstås hocket som är den stora passionen (han får äntligen börja spela nu i höst). Han har klarat av sitt första skolår redan (Junior Kindergarten) och kan läsa enklare ord och texter, skriver och så räknar han lite lätt plus och minus också. Imorgon börjar Senior Kindergarten då blir det skola varje dag 8.25 - 14.45... han ska hoppa på skolbussen klockan 8.00 imorgon bitti. Riktiga ettan börjar dom nästa år, det år man fyller 6.
    Han frågar titt som tätt varför vi inte får någon bebis, han skulle vara en underbar storebror - men med 3 misslyckade graviditeter efter William känner jag att det inte är "meant to be".
    Hoppas alla har det finfint, nu måste jag jobba vidare!

    Kram
    Nettan i Kanada
  2. 1
    passar på att säga hej jag med, kul att läsa lite uppdateringar nedan. Jag brukar också ofta kika in här, men skriver sällan eftersom det är så lite aktivitet - men det håller ju inte om vi skriver mer blir det ju mer aktivitiet...
    William är en aktiv kille som gillar bollsporter av alla slag, och förstås hocket som är den stora passionen (han får äntligen börja spela nu i höst). Han har klarat av sitt första skolår redan (Junior Kindergarten) och kan läsa enklare ord och texter, skriver och så räknar han lite lätt plus och minus också. Imorgon börjar Senior Kindergarten då blir det skola varje dag 8.25 - 14.45... han ska hoppa på skolbussen klockan 8.00 imorgon bitti. Riktiga ettan börjar dom nästa år, det år man fyller 6.
    Han frågar titt som tätt varför vi inte får någon bebis, han skulle vara en underbar storebror - men med 3 misslyckade graviditeter efter William känner jag att det inte är "meant to be".
    Hoppas alla har det finfint, nu måste jag jobba vidare!

    Kram
    Nettan i Kanada
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Hej på er!

    Går det bra med skolbuss och allting? Loke skulle tycka det var så spännande att få åka buss:-)

    Tråkigt med dina tre missfall, förstår att det måste kännas helt hopplöst och jag hoppas att det ändå trots allt blir ett litet syskon till William längre fram.
    Kram
    MAdde
  4. 2
    Hej på er!

    Går det bra med skolbuss och allting? Loke skulle tycka det var så spännande att få åka buss:-)

    Tråkigt med dina tre missfall, förstår att det måste kännas helt hopplöst och jag hoppas att det ändå trots allt blir ett litet syskon till William längre fram.
    Kram
    MAdde
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Det går fint med bussen, även om han imorse inte var särkilt road av att börja skolan igen... Dom är ju trots allt så unga och jag tror att han tycker att det är jobbigt med så många barn och att det är äldre barn på bussen. Men jag hoppas att han tycker att det är roligt och att han gillar nya klassen och läraren, annars kommer morgnarna att bli olidliga...
    Ska bli spännande att höra ikväll hur det gått.

    Ha det fint!
    Kram Nettan
  6. 3
    Det går fint med bussen, även om han imorse inte var särkilt road av att börja skolan igen... Dom är ju trots allt så unga och jag tror att han tycker att det är jobbigt med så många barn och att det är äldre barn på bussen. Men jag hoppas att han tycker att det är roligt och att han gillar nya klassen och läraren, annars kommer morgnarna att bli olidliga...
    Ska bli spännande att höra ikväll hur det gått.

    Ha det fint!
    Kram Nettan

Liknande trådar

  1. Passar på att säga GRATTIS
    By hermelinen in forum _0605 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-05, 22:43
  2. Passar på att säga GRATTIS
    By Grynisen in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-11, 18:01
  3. passar på att säga hej...
    By JennyLinnea in forum Förlossning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 11:50
  4. Passar på att säga hej till er!
    By Ankie m Isa-01&Liam-03 in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-24, 12:47
  5. Passar på att säga HEJ
    By -galadriel in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 12:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar