Heeeeej!!
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Heeeeej!!

    Här är jag!!
    Hua, har i två dagar setat o ringt runt inom sjukvården..
    O jag är såååååå trött nu!
    Igår blev jag bara runtskickad, o va så himla sur!

    Idag har jag varit till distriktsköterskan med Alva, hob har röda prickar i ansiktet o på benen, Vi fick ju order från dagis, att vi INTE fick lämna henne där förrän vi fårr dom tittade, O imorn får hon gå tebax! Så skönt! De va varken vattkoppor, svinkoppor eller höstblåsor.. Skönt att få de ur världen!

    Siter o väntar på att Hans-Erik R, ska ringa,, de är hennes hjärtdoktor.
    Måste fråga honom när nästa UL ska göras, o fall hon har börjat bli påvärkad av sitt hål.
    Om dagarna går hon från Hyperakktiv, till att sätta sig i soffan o halvsova, o titta på tv i 30-40 minuter, o sen är hon akktiv igen, o slö på de..
    Så, måste fråga. o hoppas självklart att han säger att de INTE beror på de. För vi har inte lagt märket till att hon fårr blå/lila läppar eller naglar.. Så Hoppas hoppas hoppas!

    Måste även ringa Gyn, o få STARKA värktabletter utskrivna till min Endometrios! Låg o tok grät här om dagen, hade så himla ont! Så, bara hoppas att dom har tid med mig innan de blir dax igen!

    Lite Roligt som hänt...
    Jag har fyndat ett par nya skor.. Till mig, Ett par låga stövlar från Skopunkten.. Får visserligen lite ont i fötterna av dom, men de gör inte så mycket..
    Jag köpte dom för 49:-, dom var nedsatta från 349:-, så, jag är nöjd!!

    Jag o guubben har börjat prata om att fra igång med Syskonförsöken snart..
    Är heeeeelt till mig!! Weeeeeeeeeeeee!!! ÄNTLIGEN!
    De tog ju sådan tid för oss att bli gravida med Alva, o jag vill inte ha så stor ålderskillnad på mina barn, kan vara för att vi är 5 syskon o de är 1½-2 år mellan oss alla, har lekt med alla mina syskon under min uppväxt..
    Vill att Alva ska kunna leka o ha nytta av sina syskon!

    Jaa, får väl läga en liten uppdatering om vad Hans-Erik säger...
    Nu ska vi äta lite lunch!

    Kramar!
  2. 1
    Heeeeej!! Här är jag!!
    Hua, har i två dagar setat o ringt runt inom sjukvården..
    O jag är såååååå trött nu!
    Igår blev jag bara runtskickad, o va så himla sur!

    Idag har jag varit till distriktsköterskan med Alva, hob har röda prickar i ansiktet o på benen, Vi fick ju order från dagis, att vi INTE fick lämna henne där förrän vi fårr dom tittade, O imorn får hon gå tebax! Så skönt! De va varken vattkoppor, svinkoppor eller höstblåsor.. Skönt att få de ur världen!

    Siter o väntar på att Hans-Erik R, ska ringa,, de är hennes hjärtdoktor.
    Måste fråga honom när nästa UL ska göras, o fall hon har börjat bli påvärkad av sitt hål.
    Om dagarna går hon från Hyperakktiv, till att sätta sig i soffan o halvsova, o titta på tv i 30-40 minuter, o sen är hon akktiv igen, o slö på de..
    Så, måste fråga. o hoppas självklart att han säger att de INTE beror på de. För vi har inte lagt märket till att hon fårr blå/lila läppar eller naglar.. Så Hoppas hoppas hoppas!

    Måste även ringa Gyn, o få STARKA värktabletter utskrivna till min Endometrios! Låg o tok grät här om dagen, hade så himla ont! Så, bara hoppas att dom har tid med mig innan de blir dax igen!

    Lite Roligt som hänt...
    Jag har fyndat ett par nya skor.. Till mig, Ett par låga stövlar från Skopunkten.. Får visserligen lite ont i fötterna av dom, men de gör inte så mycket..
    Jag köpte dom för 49:-, dom var nedsatta från 349:-, så, jag är nöjd!!

    Jag o guubben har börjat prata om att fra igång med Syskonförsöken snart..
    Är heeeeelt till mig!! Weeeeeeeeeeeee!!! ÄNTLIGEN!
    De tog ju sådan tid för oss att bli gravida med Alva, o jag vill inte ha så stor ålderskillnad på mina barn, kan vara för att vi är 5 syskon o de är 1½-2 år mellan oss alla, har lekt med alla mina syskon under min uppväxt..
    Vill att Alva ska kunna leka o ha nytta av sina syskon!

    Jaa, får väl läga en liten uppdatering om vad Hans-Erik säger...
    Nu ska vi äta lite lunch!

    Kramar!
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    Hej vännen!

    Vad skönt att det inte var några "farliga" prickar!

    Grattis till syskonförsöken, jag håller tummar och tår för att ni inte behöver vänta så länge den här gången!

    KRAM
  4. 2
    Hej vännen!

    Vad skönt att det inte var några "farliga" prickar!

    Grattis till syskonförsöken, jag håller tummar och tår för att ni inte behöver vänta så länge den här gången!

    KRAM

Liknande trådar

  1. Heeeeej!!!
    By miss thunder in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-24, 21:10
  2. Heeeeej...
    By wowcow in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-01-11, 19:07
  3. heeeeej...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2010-10-11, 20:24
  4. Heeeeej...=)
    By gordii in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-09, 00:51
  5. HEEEEEJ!!
    By Camellis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 08:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar