babybox
_0809 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    babybox

    Hej!
    Har inte varit aktiv här alls sen jag skrev mitt första inlägg för lääängesen. Väntar mitt fjärde barn (bf28 sep). Blev sjukskriven fr o m igår o det känns skönt, har jobbat heltid som musiklärare tills nu.

    Jag undrar över de här babyboxarna man får gratis. Jag har hämtat en från babyland från pampers, med grön fleecefilt, leksak etc. När jag surfar runt finns det en annan från babyproffsen. Den ser annorlunda ut o man får en blöjhink. Är det samma men med ändrat innehåll eller finns det flera?

    Maria
  2. 1
    babybox Hej!
    Har inte varit aktiv här alls sen jag skrev mitt första inlägg för lääängesen. Väntar mitt fjärde barn (bf28 sep). Blev sjukskriven fr o m igår o det känns skönt, har jobbat heltid som musiklärare tills nu.

    Jag undrar över de här babyboxarna man får gratis. Jag har hämtat en från babyland från pampers, med grön fleecefilt, leksak etc. När jag surfar runt finns det en annan från babyproffsen. Den ser annorlunda ut o man får en blöjhink. Är det samma men med ändrat innehåll eller finns det flera?

    Maria
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Det är samma förutom just blöjhinken. När man registrerade sig på pampers hemsida valde man om man ville hämta paketet på Babyproffsen eller Babyland. Om man valde Babyproffsen ingick blöjhinken...
  4. 2
    Det är samma förutom just blöjhinken. När man registrerade sig på pampers hemsida valde man om man ville hämta paketet på Babyproffsen eller Babyland. Om man valde Babyproffsen ingick blöjhinken...

Liknande trådar

  1. babybox
    By HeLenAoMagnus in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-10-01, 14:09
  2. BabyBox
    By Anna_84 in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-08-06, 18:39
  3. Babybox
    By asalin83 in forum _1005 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-10, 22:55
  4. Babybox
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-09-07, 17:18
  5. babybox?
    By Essbe in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 10:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar