ursäkta att jag inte skriver så mycket..
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    ursäkta att jag inte skriver så mycket..

    just nu. men jag läser desto mer. har för tillfället väldigt ont i händerna så det är därför jag inte skriver så mycket.
    iaf jag finns här i bakgrunden o har inte glömt bort er. ska nog höra om ökad dos av kortison för det e inge kul att ha ont jämt o ständigt. vill ju komma igång med simmningen. får bli promenader så länge.

    skickar lite pepp till er som behöver det och grattis till er som gått ner! kram!
  2. 1
    ursäkta att jag inte skriver så mycket.. just nu. men jag läser desto mer. har för tillfället väldigt ont i händerna så det är därför jag inte skriver så mycket.
    iaf jag finns här i bakgrunden o har inte glömt bort er. ska nog höra om ökad dos av kortison för det e inge kul att ha ont jämt o ständigt. vill ju komma igång med simmningen. får bli promenader så länge.

    skickar lite pepp till er som behöver det och grattis till er som gått ner! kram!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Kram till dig!imt
  4. 2
    Kram till dig!imt
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Trist med värken, hoppas du kan få hjälp så det blir bättre!
  6. 3
    Trist med värken, hoppas du kan få hjälp så det blir bättre!
  7. Medlem sedan
    Nov 2000
    #4
    Hoppas att du kan få bra hjälp snabbt! Låter jobbigt att ha så ont hela tiden.... *kram*
  8. 4
    Hoppas att du kan få bra hjälp snabbt! Låter jobbigt att ha så ont hela tiden.... *kram*
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5
    Vad trist att må dåligt Hoppas verkligen du kan få bra och vettig hjälp*kram*
  10. 5
    Vad trist att må dåligt Hoppas verkligen du kan få bra och vettig hjälp*kram*
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6

    Tråkigt

    att värken håller i sig, diskutera du din medicinering med läkaren, du ska inte behöva ha ont och tvingas bli inaktiv,
    kram,
    Bea
  12. 6
    Tråkigt att värken håller i sig, diskutera du din medicinering med läkaren, du ska inte behöva ha ont och tvingas bli inaktiv,
    kram,
    Bea
  13. Medlem sedan
    Nov 2002
    #7
    Ååh, hoppas du kan få hjälp med smärtan i händerna nu. Simning borde ju funka så småningom, det är ju skonsamt för kroppen. Kram kram!
  14. 7
    Ååh, hoppas du kan få hjälp med smärtan i händerna nu. Simning borde ju funka så småningom, det är ju skonsamt för kroppen. Kram kram!

Liknande trådar

  1. Skriver inte så mycket...
    By binike in forum _1107 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-02-21, 20:23
  2. jag skriver inte så mycket och
    By eva_n m linnea&elin in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 20:36
  3. Jag skriver inte mycket
    By _Busmamman_ in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 19:04
  4. Skriver inte mycket, men....
    By LenaH in forum _0307 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 07:39
  5. Ursäkta om jag skriver mycket idag
    By Agneta H med 3 in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-20, 13:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar