Jag låter mig inspireras
_0805 Majbarn
  1. S-mamman
    #1
  2. 1
    Jag låter mig inspireras och lägger ut några bebisfoton jag med!

    Här kan ni se min älskade Vide, 3 mån + 1 vecka, i sin pappas gamla sparkdräkt från 1975:

    http://www.alltforforaldrar.se/galle...=35039&cat=500

    http://www.alltforforaldrar.se/galle...&ppuser=608470

    http://www.alltforforaldrar.se/galle...&ppuser=608470

    http://www.alltforforaldrar.se/galle...&ppuser=608470

  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    hihi...han ser ut som en riktigt cool liten bebis! Ursöt!
  4. 2
    hihi...han ser ut som en riktigt cool liten bebis! Ursöt!
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3

    Åh!

    Så häftig! Har en del kläder sen jag var liten oxå i brunt, orange o rött
    Ska ta o prova dem på Lovis nåndag

    Sötisen! Så fina stora blå
  6. 3
    Åh! Så häftig! Har en del kläder sen jag var liten oxå i brunt, orange o rött
    Ska ta o prova dem på Lovis nåndag

    Sötisen! Så fina stora blå
  7. Medlem sedan
    Nov 2007
    #4
    Vilken sötnos! Det är roligt med kläder som finns kvar sen man själv var liten. Vi har en tröja som Johan hade när han var lite, han är född 1976. En Toyota-tröja
  8. 4
    Vilken sötnos! Det är roligt med kläder som finns kvar sen man själv var liten. Vi har en tröja som Johan hade när han var lite, han är född 1976. En Toyota-tröja
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Supersöt i pappas gamla kläder! Det är kul med ärvda kläder från föräldrarna!

    Jag var och rotade i min mammas gömmor igår och hittade ett par fina, fina stickade tröjor och ett par stickade klänningar som jag haft som liten. Däremot var jag en lång och smal bebis medan lilla damen är ganska kraftig och bastant så en del av tröjorna satt väldigt tajt på henne trots att de var långa i armarna.
    Malo m Albin aug-03, Alfons okt-06 och Saga maj-08
    http://www.famkilander.se
  10. 5
    Supersöt i pappas gamla kläder! Det är kul med ärvda kläder från föräldrarna!

    Jag var och rotade i min mammas gömmor igår och hittade ett par fina, fina stickade tröjor och ett par stickade klänningar som jag haft som liten. Däremot var jag en lång och smal bebis medan lilla damen är ganska kraftig och bastant så en del av tröjorna satt väldigt tajt på henne trots att de var långa i armarna.
  11. S-mamman
    #6
    du är inte den första som använder ordet cool om hans utseende, han ser nog lite oberörd ut kanske, lillplutt.
  12. 6
    du är inte den första som använder ordet cool om hans utseende, han ser nog lite oberörd ut kanske, lillplutt.
  13. S-mamman
    #7
    Tycker det är såå kul med äkta retrokläder, synd bara att man inte har mer...Svärmor har sparat lite men mina föräldrar ingenting, vi använde alla gamla bebiskläder till våra dockor då vi var små och sen blev dom borta tyvärr.
  14. 7
    Tycker det är såå kul med äkta retrokläder, synd bara att man inte har mer...Svärmor har sparat lite men mina föräldrar ingenting, vi använde alla gamla bebiskläder till våra dockor då vi var små och sen blev dom borta tyvärr.
  15. S-mamman
    #8
    Ja visst är det kul med gamla kläder som fått gå i arv! Jag håller redan på och planerar vilka av ungarnas plagg som jag ska spara till mina barnbarn...de borde väl vara moderna igen om sisådär 25 år eller nåt!
  16. 8
    Ja visst är det kul med gamla kläder som fått gå i arv! Jag håller redan på och planerar vilka av ungarnas plagg som jag ska spara till mina barnbarn...de borde väl vara moderna igen om sisådär 25 år eller nåt!
  17. S-mamman
    #9
    Underbart med gamla kläder, vi har också ett par stickade tröjor från 70-talet, såå fina. Tyvärr var maken så liten som bebis (tvilling) så det mesta vi har efter honom har nästan varit urvuxet redan då våra ungar fötts...
  18. 9
    Underbart med gamla kläder, vi har också ett par stickade tröjor från 70-talet, såå fina. Tyvärr var maken så liten som bebis (tvilling) så det mesta vi har efter honom har nästan varit urvuxet redan då våra ungar fötts...
  19. Medlem sedan
    Nov 2007
    #10
    ja fy vad häftigt! Det ska jag också göra...hihi fast först ska dom återanvändas en gång av min syster, som har beräknad förlossning med sin bebis den 16e

    spännande!
  20. 10
    ja fy vad häftigt! Det ska jag också göra...hihi fast först ska dom återanvändas en gång av min syster, som har beräknad förlossning med sin bebis den 16e

    spännande!

Liknande trådar

  1. Inspireras
    By Katta1 in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-16, 00:18
  2. Låter som....
    By Anna-Mia in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 09:10
  3. Låter bra...
    By anonymt namn in forum _0705 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-22, 12:20
  4. Inspireras, var kan jag hitta
    By engel in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 21:53
  5. Vem inspireras ni av?
    By Blue Nun in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 06:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar