tror minsann att det är nått på gång...
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    tror minsann att det är nått på gång...

    Jag skrev ju för ett tag sedan att jag och min sambo tog oss en allvarlig funderare på det här med fler barn eller ej... Jag tror inte att vi behöver fundera så mycket mer för det är nog mer än fjärilar i magen på mig just nu...

    Jag har varit gravid fyra gånger innan (dock bara lyckats behålla en) och alla gångerna så har jag haft så saaaaaaaaaatans ont i brösten innan jag ens fattat att mensen uteblivit och sen har då mensen inte kommit å så har man testat och varit gravid. Denna gång är det dock lite annorlunda för jag äter piller som gör att mensen kan komma och gå lite som den vill men brösten gör så oooooooont, bröstvårtorna står rakt ut och duschstrålen får inte komma på brösten....

    Det skulle inte vara någon omöjlighet att jag blivit gravid nu för vi var i Gbg för ett tag sedan och skulle bara stanna över dagen var det tänkt... Sov över och hade ju inte mina piller med mig så vi tog det lugnt ett tag efter detta. Jag tog ju pillret så fort jag kom hem och i en veckas tid var vi "försiktiga" men det är ju ingen säker metod att dra sig ur...

    Ska till MVC på måndag och testa mig... shit är nervös juh...:=)
  2. 1
    tror minsann att det är nått på gång... Jag skrev ju för ett tag sedan att jag och min sambo tog oss en allvarlig funderare på det här med fler barn eller ej... Jag tror inte att vi behöver fundera så mycket mer för det är nog mer än fjärilar i magen på mig just nu...

    Jag har varit gravid fyra gånger innan (dock bara lyckats behålla en) och alla gångerna så har jag haft så saaaaaaaaaatans ont i brösten innan jag ens fattat att mensen uteblivit och sen har då mensen inte kommit å så har man testat och varit gravid. Denna gång är det dock lite annorlunda för jag äter piller som gör att mensen kan komma och gå lite som den vill men brösten gör så oooooooont, bröstvårtorna står rakt ut och duschstrålen får inte komma på brösten....

    Det skulle inte vara någon omöjlighet att jag blivit gravid nu för vi var i Gbg för ett tag sedan och skulle bara stanna över dagen var det tänkt... Sov över och hade ju inte mina piller med mig så vi tog det lugnt ett tag efter detta. Jag tog ju pillret så fort jag kom hem och i en veckas tid var vi "försiktiga" men det är ju ingen säker metod att dra sig ur...

    Ska till MVC på måndag och testa mig... shit är nervös juh...:=)
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Fick kika in i din presentation för jag hade lyckast glömma ditt nick Och då kom jag ihåg. Hoppas att det går vägen nudå!
  4. 2
    Fick kika in i din presentation för jag hade lyckast glömma ditt nick Och då kom jag ihåg. Hoppas att det går vägen nudå!

Liknande trådar

  1. Kanske nått på gång
    By Jdimming in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-01-31, 20:09
  2. Jag tror minsann
    By .charlotte. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 16:07
  3. tror minsann
    By _mickan_ in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-10, 19:49
  4. Nu tror jag minsann att jag har
    By Sanna med tjejerna in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-12, 13:29
  5. Kanske nått på gång
    By Anneli m Uno in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-24, 21:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar