Första dagen på ren kur..
Vikt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Första dagen på ren kur..

    har faktiskt gått riktigt bra. Det var lite jobbigt när familjen åt "fredags-mys" nu i kväll men då valde jag att gå och sätta mig vid datorn ett tag tills de hade ätit klart.

    Jag har druckit mycket vatten och kissat därefter också Hoppas att det påverkar vikten i rätt riktning snabbt också. Min PT tyckte inte jag skulle begränsa mig till 4 veckor utan satsa på att nå målvikten när jag ändå pulvrade. Det tål att tänka på, å ena sidan känns 4 veckor som en överkomlig tid, å andra sidan så hade det varit skönt att gå i mål en gång för alla nu.
  2. 1
    Första dagen på ren kur.. har faktiskt gått riktigt bra. Det var lite jobbigt när familjen åt "fredags-mys" nu i kväll men då valde jag att gå och sätta mig vid datorn ett tag tills de hade ätit klart.

    Jag har druckit mycket vatten och kissat därefter också Hoppas att det påverkar vikten i rätt riktning snabbt också. Min PT tyckte inte jag skulle begränsa mig till 4 veckor utan satsa på att nå målvikten när jag ändå pulvrade. Det tål att tänka på, å ena sidan känns 4 veckor som en överkomlig tid, å andra sidan så hade det varit skönt att gå i mål en gång för alla nu.
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Du får väl se hur långt du hunnit på fyra veckor. Fortsatt lycka till!
  4. 2
    Du får väl se hur långt du hunnit på fyra veckor. Fortsatt lycka till!
  5. ÅJ67 m 3 kidz
    #3
    Ja jag avvaktar lite och ser hur det känns om 4 veckor, erfarenhetsmässigt så kan jag inte tro att jag har nått målet då men min kropp kanske beter sig annorlunda för första gången i mitt liv .
  6. 3
    Ja jag avvaktar lite och ser hur det känns om 4 veckor, erfarenhetsmässigt så kan jag inte tro att jag har nått målet då men min kropp kanske beter sig annorlunda för första gången i mitt liv .
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Gör som med allt annat,ta en dag i taget och vips så har det gått mer än 4 veckor och du har knappt märkt det
  8. 4
    Gör som med allt annat,ta en dag i taget och vips så har det gått mer än 4 veckor och du har knappt märkt det
  9. ÅJ67 m 3 kidz
    #5
    Ja med den takten som livet rullar på här i vanliga fall så borde det snart vara avklarat . Vi skall till Liseberg idag men jag hade gärna gjort något annat, städat t ex, med tanke på hur vädret är här hemma.
  10. 5
    Ja med den takten som livet rullar på här i vanliga fall så borde det snart vara avklarat . Vi skall till Liseberg idag men jag hade gärna gjort något annat, städat t ex, med tanke på hur vädret är här hemma.
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Hej!
    Har inte riktigt hängt med, men hur mkt har du kvar till målvikt? Gick du i mål förra gången du pulvrade?
    Ha 4 veckor som mål, när du väl är inne i det så brukar det ju ge sig själv hur det blir!
    Lycka till!
  12. 6
    Hej!
    Har inte riktigt hängt med, men hur mkt har du kvar till målvikt? Gick du i mål förra gången du pulvrade?
    Ha 4 veckor som mål, när du väl är inne i det så brukar det ju ge sig själv hur det blir!
    Lycka till!

Liknande trådar

  1. Första dagen .........
    By tottis in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-29, 22:12
  2. första dagen
    By sholof in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 08:35
  3. första dagen med VV
    By Linda m. 4 barn in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-24, 20:58
  4. Första dagen uan att
    By m-69 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-25, 10:22
  5. första dagen!!
    By tjockis-anna in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-16, 08:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar