Var är Bossemor???
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Var är Bossemor???

    Hallo hallå, nu har jag inte varit in och läst ordentligt på ett tag, men var håller Bossemor hus???

    Någon som vet?

    Kramar
  2. 1
    Var är Bossemor??? Hallo hallå, nu har jag inte varit in och läst ordentligt på ett tag, men var håller Bossemor hus???

    Någon som vet?

    Kramar
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    Håller med! Tycker det är ALLDELES för lite Bossemor här nuförtiden!
  4. 2
    Håller med! Tycker det är ALLDELES för lite Bossemor här nuförtiden!
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3
    håller oxå med, saknar henne här inne!
  6. 3
    håller oxå med, saknar henne här inne!
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4
    Har också funderat på det ett tag vi får skicka ut en efter lysning
  8. 4
    Har också funderat på det ett tag vi får skicka ut en efter lysning
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5
    Men jag är ju hääär ju ! Vad rara ni är som saknar mig ! Jag har haft lite fullt upp med att pyssla ju ! Det är en barnklädesaffär som ville sälja mina barnvagnsmobiler som jag tillverkar ! Det har inte blivit så mycket tid över....men jag läser här, så jag håller allt koll på er...... tror inte annat !

    Lovar bättring på skrivandefronten ......Många kramar till er alla
  10. 5
    Men jag är ju hääär ju ! Vad rara ni är som saknar mig ! Jag har haft lite fullt upp med att pyssla ju ! Det är en barnklädesaffär som ville sälja mina barnvagnsmobiler som jag tillverkar ! Det har inte blivit så mycket tid över....men jag läser här, så jag håller allt koll på er...... tror inte annat !

    Lovar bättring på skrivandefronten ......Många kramar till er alla
  11. Medlem sedan
    Apr 2004
    #6
    Och jag har lagt in en massa nya kort i mitt album om någon vill kika in !!
    Kram igen!
  12. 6
    Och jag har lagt in en massa nya kort i mitt album om någon vill kika in !!
    Kram igen!
  13. Medlem sedan
    Jul 2002
    #7
    Så stor Majken har blivit. En riktig kalas-pingla!
    Impad av att hon fixar hårspänne. Jenny fick prova en gång och det höll på att sluta med förskräckelse. Hon pillade loss det och stoppade det i munnen. Hon hade tur som har en mycket uppmärksam storebror.

    Dina barnvagnsmobiler är bland de finaste jag sett. Jätte-kul att du fått till försäljning av dem! Grattis!!!
  14. 7
    Så stor Majken har blivit. En riktig kalas-pingla!
    Impad av att hon fixar hårspänne. Jenny fick prova en gång och det höll på att sluta med förskräckelse. Hon pillade loss det och stoppade det i munnen. Hon hade tur som har en mycket uppmärksam storebror.

    Dina barnvagnsmobiler är bland de finaste jag sett. Jätte-kul att du fått till försäljning av dem! Grattis!!!
  15. Medlem sedan
    Apr 2004
    #8
    Ja Majken växer så det knakar...på längden iallafall ! Ska bli intressant på tisdag när det är dags för 9-mån-kontrollen att se vilka siffror hon landar på !
    Hon har *peppar-peppar* aldrig rört sina hårspännen..men det är ju lite otäckt när de kommer på att man kan äta på dem :/!
    Roligt att du gillade mina mobiler! Tack för grattis !
    Kram!!
  16. 8
    Ja Majken växer så det knakar...på längden iallafall ! Ska bli intressant på tisdag när det är dags för 9-mån-kontrollen att se vilka siffror hon landar på !
    Hon har *peppar-peppar* aldrig rört sina hårspännen..men det är ju lite otäckt när de kommer på att man kan äta på dem :/!
    Roligt att du gillade mina mobiler! Tack för grattis !
    Kram!!
  17. Medlem sedan
    Dec 2002
    #9
    Hjälp vilken goding! När man ser allas barn såhär så blir jag alldeles chockad över hur stora de är nu Jag blundar för det lite här hemma, tänkte att om Wilmer stannar här kring 9 månader så behöver jag inte börja jobba på bra länge...

    Jätte, jättefina barnvagnsmobiler. Kul att du får sälja de vidare till butik!

    Kram
  18. 9
    Hjälp vilken goding! När man ser allas barn såhär så blir jag alldeles chockad över hur stora de är nu Jag blundar för det lite här hemma, tänkte att om Wilmer stannar här kring 9 månader så behöver jag inte börja jobba på bra länge...

    Jätte, jättefina barnvagnsmobiler. Kul att du får sälja de vidare till butik!

    Kram
  19. Medlem sedan
    Apr 2004
    #10
    Ja, de börjar bli riktigt stora nu våra små älsklingar!! Om bara några få fjuttiga månader fyller de 1 år ! Tiden går verkligen superfort!!
    Man hinner ju inte meee som Rolle sa !
    Kram kram!
  20. 10
    Ja, de börjar bli riktigt stora nu våra små älsklingar!! Om bara några få fjuttiga månader fyller de 1 år ! Tiden går verkligen superfort!!
    Man hinner ju inte meee som Rolle sa !
    Kram kram!
  21. Medlem sedan
    Apr 2007
    #11
    Åh har Majken fått en sån där fin tavla!! Sånna har vi varit inne o suktat efter fleeeera gånger! Ska beställa en sån till min brorsons dop

    Hur gör du baskern? Jag är ju fortfarande inne på de vanliga mössorna (alla vi känner har sånna på sina barn numera ) Och jag har avancerat med lite andra blommor på och sådär, men skulle vara kul med nån annan variant. Och vilka OTROLIGT fina barnvagnsmobiler! Förstår om de går som smör i solsken!

    Kul att se till er!

    KRAM
  22. 11
    Åh har Majken fått en sån där fin tavla!! Sånna har vi varit inne o suktat efter fleeeera gånger! Ska beställa en sån till min brorsons dop

    Hur gör du baskern? Jag är ju fortfarande inne på de vanliga mössorna (alla vi känner har sånna på sina barn numera ) Och jag har avancerat med lite andra blommor på och sådär, men skulle vara kul med nån annan variant. Och vilka OTROLIGT fina barnvagnsmobiler! Förstår om de går som smör i solsken!

    Kul att se till er!

    KRAM
  23. Medlem sedan
    Apr 2004
    #12
    Japp, Majken har fått en sån fin tavla, jag älskar den ! Det visade sig att Bettina som målar tavlorna går på Bosses habiliteringsbad med sin son... så då var det ju bara att slå till liksom !
    Baskern hittade jag här:
    http://www.hjalpstickan.se/index.php...asker-monster/
    Själva grundmönstret är ju så här men jag ändrade lite för att göra den mindre för att göra den mindre !
    Kul att se dig oxå ! KRAM KRAM!
  24. 12
    Japp, Majken har fått en sån fin tavla, jag älskar den ! Det visade sig att Bettina som målar tavlorna går på Bosses habiliteringsbad med sin son... så då var det ju bara att slå till liksom !
    Baskern hittade jag här:
    http://www.hjalpstickan.se/index.php...asker-monster/
    Själva grundmönstret är ju så här men jag ändrade lite för att göra den mindre för att göra den mindre !
    Kul att se dig oxå ! KRAM KRAM!
  25. Medlem sedan
    Apr 2007
    #13
    Vilken tur att du fanns här då!
    Åh vilken väldans massa fina bilder du lagt in i galleriet. Stora tjejen nu ju!

    är också impad över dina virkkunskaper, urfina grejer du har gjort!

    Kram
  26. 13
    Vilken tur att du fanns här då!
    Åh vilken väldans massa fina bilder du lagt in i galleriet. Stora tjejen nu ju!

    är också impad över dina virkkunskaper, urfina grejer du har gjort!

    Kram
  27. Medlem sedan
    Mar 2003
    #14
    Där är du juh!!!
    Vad stor hon har blivit söta Majken, och vilka fina mobiler du gör!!Ser att du beställt etiketter du med... visst är de fina!

    Virka is the shit! Visst är det svårt att INTE virka!

    Kramar
  28. 14
    Där är du juh!!!
    Vad stor hon har blivit söta Majken, och vilka fina mobiler du gör!!Ser att du beställt etiketter du med... visst är de fina!

    Virka is the shit! Visst är det svårt att INTE virka!

    Kramar
  29. Medlem sedan
    Aug 2005
    #15
    åååå me like pingvinos
  30. 15
    åååå me like pingvinos
  31. Medlem sedan
    Apr 2004
    #16
    Jag har allt smygit runt här..jag menar,...vem ska annars hålla koll på er !? Allt väl med er? Kram kram!!
  32. 16
    Jag har allt smygit runt här..jag menar,...vem ska annars hålla koll på er !? Allt väl med er? Kram kram!!
  33. Medlem sedan
    Apr 2004
    #17
    *vinkar till Modestie* Ja, jag beställde från minanamnband.se...Jättefina ! Mitt "märke" heter numer "kungen och majkis" !
    Men skojar du...jag får allvarlig abstinens efter bara några dagar utan virkning !
    KRAM kRAM!
  34. 17
    *vinkar till Modestie* Ja, jag beställde från minanamnband.se...Jättefina ! Mitt "märke" heter numer "kungen och majkis" !
    Men skojar du...jag får allvarlig abstinens efter bara några dagar utan virkning !
    KRAM kRAM!
  35. Medlem sedan
    Apr 2004
    #18
    Me like pingvinos oxå !
  36. 18
    Me like pingvinos oxå !
  37. Medlem sedan
    Aug 2002
    #19

    Alltså jag bara ÄLSKAR

    dina barnvagnsmobiler!! Hade jag haft en liten bebis (nu är ju Axel lite för stor för barnvagnsmobil, han har ryckt sönder den han haft..) så hade jag velat ha den med pingvinerna.. åhhhh vad söt!!!
    Och jag var såklart inne och tittade på dina fina bilder, fin bild på dig och Majken, och jättefin bild på Majken och goa storebrorsan också.
  38. 19
    Alltså jag bara ÄLSKAR dina barnvagnsmobiler!! Hade jag haft en liten bebis (nu är ju Axel lite för stor för barnvagnsmobil, han har ryckt sönder den han haft..) så hade jag velat ha den med pingvinerna.. åhhhh vad söt!!!
    Och jag var såklart inne och tittade på dina fina bilder, fin bild på dig och Majken, och jättefin bild på Majken och goa storebrorsan också.
  39. Medlem sedan
    Apr 2004
    #20
    Tack ! Jag tycker att det var himla knasigt att jag inte kom på att man kunde göra de här barnvagnsmobilerna när Majken var liten plutta...jag kunde ju ha haft en för varje veckodag ju ..aja nu får andra ha dem till sina små istället !
    Jag gillar oxå Majken och Bossebilderna ! De är ju så himla söta ihop ! Ha det gott! Kram kram!
  40. 20
    Tack ! Jag tycker att det var himla knasigt att jag inte kom på att man kunde göra de här barnvagnsmobilerna när Majken var liten plutta...jag kunde ju ha haft en för varje veckodag ju ..aja nu får andra ha dem till sina små istället !
    Jag gillar oxå Majken och Bossebilderna ! De är ju så himla söta ihop ! Ha det gott! Kram kram!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Bossemor!
    By Msichana in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-23, 13:52
  2. Bossemor!
    By Imsavimsa in forum Flerhandikapp
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 22:30
  3. Bossemor!
    By _annsan_ in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-23, 12:12
  4. Bossemor!!
    By MilanE in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-20, 21:38
  5. Bossemor
    By Maria m. Hampus in forum Hjärnskador
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-08, 11:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar